Pasažieru vilciens - Slikts serviss

25. Janvārī ap 12: 40 caur ''Pasažieru vilciens'' mājaslapu gribēju iegādāties biļeti uz Tukumu. Taču pēc pievienošanās internetbankai un samaksāšanas nenotika pāradresācija atpakaļ. Rezultātā biļeti nevarēju ielādēt un arī manis norādītajā epastā tās nebija. Zvanīju bankai, tur teica, ka summa ir rezervēta. Bet biļetes kā nav, tā nav. Dabūju pirkt caur kasi. ''pasažieru vilciens'' infocentrā man teica, ka tā nav viņu kļūda, bet bankas kļūda. Man ir pilnīgi vienalga, kā kļūda tā ir. Parastais variants - beigās vainīgs pats pasažieris. Es nevaru dubultā maksāt par biļeti, katru reizi, kad braucu. Jā, vēlāk, pēc 20 minūtēm, precīzāk, 13: 00, (vilciens gāja 13: 04) biļete tiešām parādījās epastā, kad es jau biju nopirkusi biļeti kasē. Sanāk, ka esmu samaksājusi dubultā. Ļoti izdevīgs bizness ''pasažieru vilcienam''. Tā turpināt.

27.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (3)

I Imants_Z 27.01.2020

Lai nebūtu šāda negatīva pieredze, ieteikšu nepirkt caur mājaslapu, bet izmantot Mobilly - saņemsiet biļeti zibenīgi un nebūs stresa.

O Otis 27.01.2020

Šim var tikai piekrist. Cik nācies lietot, vienmēr viss ir bijis kārtībā. Nav pat nekāda lieka papildus uzcenojuma. Ielādē un lieto. Pieejamas arī visas atlaides ,kas attiecās uz mobilajam aplikācijām.

Likumsargs 28.01.2020

Kādreiz tās biļetes mēdz iekrist mēstulēs!
Izfiltrē un nokonfigurē savu e pastu un nebūs jāvaino citi savā stulbumā!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы