www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss, drausmīga apkalpošana

Maxima - Slikts serviss, drausmīga apkalpošana

Šodien 25 septembri pēcpusdiena ap 15: 00 iegriezos maxima kas atrodas Rēzeknes 4a Preiļos lai iepirktos. Pirkuma beigas bija tāda problēma ka izņemot pašapkalpošanās kasi neviena kasiera nav. Kad palūdzu mani apkalpot kase, man atbildēja ka kasieris nav nepieciešams. Jo cilvēku nav daudz. No paša sakuma kad tikai uzstādīja tas kases bija runa ka līdz 20: 00 vienalga apkalpos kasieris. Bet tagad tā pašapkalpošanās kase strādā no rita līdz vakaram. Tad man rodas jautājums dēļ kam tad vajadzīgs kasieris veikala, ja strata robots. Dēļ kam viņiem maksāt algu ja viņi pret darbu izturas cūciski un nepilda to. Ludzu pieņemt menus.

25.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 27.09.2022

Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Rīta un vakara stundās veikalā strādā tikai pašapkalpošanās kases, bet blakus vienmēr ir veikala darbinieks, kurš jebkurā situācijā ir gatavs palīdzēt. Mēs saprotam, ka jaunas lietas ne vienmēr uzreiz ir viegli pieņemt, bet tāpēc veikala darbinieki vienmēr ir gatavi pircējam palīdzēt.
Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

L

Комментарии (2)

Good Intentions 25.09.2022

Laiks iet uz priekšu un viss mainās. Kasieris notiekti pilda citas funkcijas, kas viņiem pat nav paredzētas. Dēļ viena klienta velmes netaisīs taču kasi vaļā. Jāsāk pierast, ka virzamies uz pašapkalopāsnās virzienu. Labs piemērs Neste Easy Deli veikali taču var pagaidām droši var čāpot uz top, mego un tamlīdzīgiem veikaliem, kur kasieris točna būs.

S sannas 25.09.2022

Atnāci uz veikalu un diktēsi savus izdomātos noteikumus? Katrs uzņēmums pats sev uzstāda noteikumus un pēc tiem strādā, nevis katra tante no malas sāks diktēt savas prasības. Tiešām nav neērti izdomāt problēmu uz līdzenas vietas? Nedz MAXIMA, nedz Rimi nekad nav bijis noteikts, ka līdz 20.00 būs kases, tas ir pašu pircēju izdomāts brīnums. Pēc sūdzības spriežot kases bija slēgtas, bet kasieri sēdēja un klačojās? Redzēji savām acīm, ka bija pilns veikals ar nestrādājošiem kasieriem? Šodien ir brīvdiena, brīvdienās parastās kases ir samazinātas līdz minimumam visos MAXIMA veikalos, turklāt robotos ir ieguldīti lieli līdzekļi, kuri ir jāatpelna. Zinu ko runāju, jo strādāju par aģenti gan MAXIMA, gan citos tīklos.
Gribi ,lai būtu kasieris no rīta līdz vakaram? Būsi ar mieru maksāt divreiz lielāku summu par pirkumu?
Nebūs kauns nākamreiz nākt veikalā pēc tādas sūdzības rakstīšanas? Veikalā taču tiek veikta video novērošana, pilsēta, šķiet maza, visi viens otru gan jau pazīst.
P.S. tas neveiksmīgais komentārs par kasiera algu...nevajag skaitīt naudu svešā kabatā. Varbūt pašai jāpamēģina pastrādāt, būs sava nauda, nebūs jāuztraucās par svešu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы