Lidosta Rīga / RIX - Slikts serviss

Šī gada septembri lidosta pie reģistrācijas noformēju iekapsanas karti lidojumam. Lidostas darbinieks izsniedza iekapšanas karti, paskaidroja uz kurieni doties. Bet
stundu vēlāk, sākoties iekāpšanai, šis pats lidostas darbinieks (savu vārdu viņš atteicās nosaukt) paziņoja, ka rokas bagāžu man vajadzēja nodod pie reģistrācijas. Uz manu jautājumu, kāpēc jūs man to neteicat izsniedzot iekapšanas karti? Atbilde bija: es aiz galda neredzēju jūsu somu.
?
Rezultāta es biju spiesta samaksāt 28.65 eirus.
Kāpēc lidostas darbinieku nolaidības un bezatbildības dēļ man vajadzēja divreiz maksāt par rokas bagāžu? Un visbeidzot šī bezatbildīgā darbinieka dēļ es zaudēju naudu, veselību (sākas problēmas ar spiedienu) un sabojātu visu lidojumu.

16.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (4)

Life_is_life 16.09.2020

Pareiza riciba, bagazas limiti noraditi Aur Baltic interneta lapa

Jā jā jā jā!...zaudēju naudu, veselību. Vēl tiesā iesūdzi aviokompāniju, atgūsi 100 miljonus kā filmā "Soulplane"

Vagons Komā 16.09.2020

Uzpīpē marihuānu varbūt

Paradeez 16.09.2020

Jums neienāca prātā doma,ka darbinieks tiešām nevarēja redzēt somu?viņam bija jāliecās pāri,lai redzētu kas jums rokās vai nolikts pie kājām? tas ir jūsu pienākums informēt darbinieku par jūsu bagāžu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы