www.sudzibas.lv Latvijas Pasts apkalpošanas samaksa

Latvijas Pasts - apkalpošanas samaksa

Sveicināti !
Interesanta lieta, kas liek aizdomāties par ko mēs mūsdienās pie krīzes situācijas varētu vēl samaksāt?
Pagājušā nedēļā aizgāju uz Latvijas pasta nodaļu Dominā, lai pasūtītu žurnālu veselam gadam.
Sāksim jau ar to - apkalpošana briesmīga.
Meitene datorā aizpildīja anketu, atrada man vajadzīgo žurnāla kodu ( to visu aizpilda tagad paši darbinieki, kas ļoti palēlina rindas apkalpošanu).Protams, netika vaicāts, vai esmu pagājušā gada aboniments, vai esmu studente... pilnīgs klusums. Pati pieteicot, ka esmu studente un iepriekšējā gada abonimente.
Par apkalpošanu man piestādīja 0, 40 Ls maksu, par ko ļoti sadusmojos!Netiku par to brīdināta pirms noformēšanas, kā arī neredzēju nevienu izkārtni vai brīdinājumu par to. Nabaga pensionāri. PAR KO ? Par to, ko es pati varēju uzrakstīt uz veidlapas un tikai samaksāt naudu kasē? Tā ir klaja zagšana kā glābt JAU grimstošu kuģi, no kura pirmās aizbēg žurkas. Briesmīgi vienkārši. Meitene smaidot paziņoja man pēc paskaidrojumu sniegšanas, ka, ja es caur internetu pasūtītu žurnālu, man šī apkalpošanas maksa nebūtu jāmaksā! ! ! :(
Kāpēc neņem kasieri par apkalpošanu veikalos? Piemēram Rimi lielveikali par katru pircēju iekasētu kaut vai 0, 20 santīmus + vēl maisiņš... un veikals zeltu un plauktu. Vai tas tikai notiek pie mums ????

A

Комментарии (9)

T taspats 25.11.2008

njaa ir mazliet dumja sistēma, tad vnk kā jau visos šados gadījumos jāsauc ir atbildīgie, ar tiem ta vismaz var dialogu veikt!

Z Zzz 25.11.2008

Kaut arī man nemaz nepatīk maksāt kaut kādas neskaitāmās apkalpošanas maksas, šoreiz operatoram bija taisnība.
1. Gan presē, gan pasta nodaļās ir atrodami paziņojumi par apkalpošanas maksas aprēķinu;
2. Ja nepatīk maksāt apkalpošanas maksu - abonē/maksā internetā. Bez rindām, bez komisijām un nervi veseli.

N ninja 25.11.2008

tas jau vismaz 10 gadus ir ta, ka jamaksa apkalposanas maksa - ja vien neperk, piemeram, tikai pastmarkas.:)
laba ideja tirdzniecibas centriem!:D

J JV 26.11.2008

Nu, salīdzināt Jums sniegto pakalpojumu ar veikaliem ir diezgan muļķigi. Veikalos visa komisijas maksa jau tiek ieskaitīta precēs, kurus mēs pērkam :)
Šajā gadījumā sanāk, ja jūs abonējat žurnālu caur latvijas pastu, vienīgais ienākums LPam par šo pakalpoumu ir komisijas nauda.
Diezgan vienkārši un loģiski izņēmot to, ka klienti netiek par to informēti savlaicīgi... Pati biju tādās situācijās, kad brīnījos par to ka man jāmaksa naudu (un kādā apmērā) par pakalpojumu uzzinot to tikai pēc pakalpojuma sniegšanas.
Bija gadījums: atnācu uz Zemesgrāmatu pēc izraksta.Pieprasījums tika pieņemts, man iedeva papīru ar datiem, kād atnākt un darba laiki. Atvadījamies.
Pēc nedēļas, kā uz papīra bija rasktīts, atnācu pēc izraskta un mani lūdz samaksāt 2Ls par izrakstu. Mana situācija - nu nebija līdzi skaidras naudas, tikai karte, zemesgrāmata nepieņem kartes... Nācas skriet meklēt bankomātu. Jā būtu zinājusi agrāk...

V ValijaĀboliņa 26.11.2008

Ir tikai viens "bet", ka šajā gadījumā, pasūtot presi internetā netiek piemērotas atlaides kā iepriekšējā gada abonentam. Piemēram, žurnālam Čemodāns atlaide par iepriekšējā gada abonenta kvīts uzrādītājam ir 3 lati. Tad es arī devos uz pasta nodaļu un samaksāju tos 40 santīmus un laimīga.

M Māris 27.02.2009

"ja es caur internetu pasūtītu žurnālu, man šī apkalpošanas maksa nebūtu jāmaksā!"
nu jā, tagad jau visas firmas spiež uz Internetu. BET jo vairāk cilvēki tur pasūta, jo firmai izdevīgāk... un jo mazāk darba darbiniekiem un dažus var atlaist, un tad ir KRĪZE.

Z Zane 31.03.2009

Žēl.. Cilvēkiem, kam nav nekādas sajēgas, kā šī sistēma LP strādā, ir baigā patika te sēdēt un rakstīt, ka pastā zagļi, pastā negodīgi utt.. Zinu ko runāju, pati esmu strādājusi. Tas nabaga operators, kas par labi ja 200 latiem sēž pie kases un cauru dienu apkalpo šādus pārsmalkos klientus, absolūti nav vainīgs, visas pakalpojumu maksas tiek aprēķinātas sistēmā automātiski. Un nez kādēļ ne Satoilā benzīnu lejot, ne tajā pašā Rimi par pārtiku maksājot, neviens negaida, lai brīdinātu, ka tajā ceniņā, ziniet, mēs ielikām kaut ko savai peļņai klāt. Pastā vismaz tas viss ir skaidri redzams - cik liela daļa summas paliek pastam. Skumīgi. Gudri runāt jau mēs visi mākam, vai ne?

U Uģis riktigais 08.04.2009

Bet piemēram, ja kaut vai pasūti no Anttilas kaut ko uz nomaksu, tad ejot maksāt uz pastu, ik menesi tiek par katru čeku laikam 20 santīmu tiek prasīts.Es jau maksāju un dumpi netaisu, tikai gribu izteikt, ka ne vienmēr un ne visus pakalpojumus vari pats apmaksat internetā.
Vienīgā lieta, par ko šeit ir runa -jābūt kaut kādam plakātam ar cenrādi, lai klients pastā, sagaidot savu rindu, zinātu, ar ko jārēkinās.Citadi var sanākt, ka nepietiek naudas, jānāk kaut kad atkal un tādā veidā.

I Iluta 29.05.2009

piekrītu Zanes komentāram...kāpēc pastam būtu viss jādara pa brīvu velti, kā sacītu par skaistajām actiņām...Nezinu nevienu iestādi kas sniegtu kādu pakalpojumu par velti...Ja jums liekas ka pasta pakalpojumi ir augsti, kaut gan tie ir smieklīgi zemi ( izņemot pārskaitījumu uz kādu bankas kontu) jums taču ir izvēles iespējas iet uz citu banku vai maksāt interneta. Mūsdienās nekas par velti nenotiek, pat tualetes apmeklējums maksa

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы