www.sudzibas.lv Lady Taxi Visnepatīkamākais brauciens

Lady Taxi - Visnepatīkamākais brauciens

Gribas pievērst visu patērētāju uzmanību firmai Lady Taxi, kura ļoti skaļi izreklamējusies ar to, ka Jūsu rīcībā ir bezmaz vai viss, ko sirds kāro: jaukas, laipnas, atsaucīgas utt, vadītājas, tīras un nepiepīpētas mašīnas, bērnu sēdeklīši un tā joprojām. Tad nu pateikšu vienu - vakar ar meitiņu bijām i/c Olimpija, un lai nebūtu smagās iepirkumu somas jāstiepj uz sabiedrisko transportu, izlēmām izmantot Lady Taxi, jo tikai šīs firmas mašīnas tika atrodamas pie ieejas durvīm. Vizuālais skats - es saprotu, laiks lietains mašīna ilgi tīra neturas, bet vai tapēc man un bērnam drēbes būtu jāsmērē, salons arī laikam kādu laiciņu neuzkopts:((, kad taujāju pēc bērnu sēdeklīša, jo meitiņai ir 5 gadiņi, tad izrādijās, ka tāda NAV. Kā tad tā, bet visur raksta un saka, ka ir!!! Vadītājai, kuras vārdu es diemžēl neuzzināju, es laikam biju uzkritusi uz nerviem, jo kamēr aizbraucu līdz mājām, jutos kā autosacīkstēs, un šoferīte noteikti bija piemirsusi, ka nebrauc viena un salonā atrodas mazs bērns. Un vē kā pēdējais - maksa par braucienu - tā nez kāpēc pārsniedza to summu (parasti maksāju 5.50Ls, šoreiz 7.ooLs), kādu es parasti maksāju vienmēr braucot pa šo pašu maršrutu ar citas firmas taksīti (cik atceros, tie parasti bija balti audi), un ar alikumu šai skaistajai vadītajai arī radās ķibele, jo no 10Ls atradās tikai 1.50Ls izdošanai. Negibas jau teikt un runāt neko ļaunu, bet diemžēl mūsu galvaspilsētā tomēr ir lētākas taksometru firmas un atsaucīgāki šoferīši. Esmu dziļi vīlusies!!!

J

Комментарии (31)

L Laima 11.09.2008

Man ar vienreiz nācās izmantot Lady Taxi pakalpojumus. Zvanīju uz 1188 pašu pirmo viņi piedāvāja šo.. jā, un rezultātā klausījos autovadītājas skaļās sarunas pa telfonu, pa rāciju..ka vienkārši pretīgi..un tik Rozīte 0009..vai 009883.. likās, ka viņa ir pārliecināta, ka brauc viena..un nevis ved pasažieri, bet tikai pabraukājas.. looti nepatika. Un vissriebīgākais, ka viņa izvēlējās visstizlāko ceļu it kā līkumodama, vēl iegriezās tur kur vispār nebija nepieciešamība.. savādāk būtu bijis, ja tā būtu darba diena, kad Rīgas ielās valda sastrēgumi, bet sestdienas rītā man tas likās mistiski..
Un samaksāju tikai 7Ls.. un es šādu ceļa posmu iepriekš biju mērojusi par nieka 3Ls. Man mute palika vaļā.
Ik reiz, kad redzu šīs rozīgās mašīnas man atmiņā attaust tas riebīgais notikums.
Cenas neatbilst servisam.

K Katrīna 13.09.2008

Japp, ko tur lai saka, skaļi izreklamēta firma, tikai tās kvalitātes nu galīgi nav, un laikam arī nebūs. Nobraukātas mašīnītes, tādas pašas vadītājas, par sarunām brauciena laikā arī varu teikt to pašu, viena skaļa baurošana un nekas vairāk, nekādas cieņas pret klientu!!! Nu vnk pretīgi. Un nez kapēc ļoooti padārgi. Izmantoju šīs firmas pakalpojumus tikai divas reizes un ar to pietika, jo vairāk pārmaksāt par vienu braucienu 3-4Ls kaut kā negribas( lai būtu skaidrība - parasti 4Ls vietā ir 7-8Ls). Lai šīm "rožainajām" veicas citu vientiešu meklējumos, kuriem varbūt apmierina šāds serviss un šādas cenas.

L LadyTaxi 29.09.2008

Sveicināti!

Es esmu no Lady Taxi. Jūs jau zināt, ka Lady Taxi ļoti veiksmīgi ienāca tirgū ar savu piedāvājumu, dažos gadījumos izgriežot pogas citām taksometru kompānijām. Mūsu vadība cīnās par to, lai pakalpojums būtu patiešām kvalitatīvs un šādi gadījumi, kā rakstat nenotiktu, tāpēc, mēs ļoti lūdzam turpmāk uzreiz ziņot par starpgadījumiem kā arī, lūdzu, piefiksējiet mašīnas numuru (tas nav grūti, jo ir tikai divi cipari) vai šoferītes vārdu/uzvārdu. Ja kāds sūdzas un nenosauc ne mašīnas numuru, ne šoferītes vārdu, to var uzskatīt par konkurentu apmelošanu, kas ir ļoti izplatīta parādība. Tāpēc vēlreiz ļoti lūdzu turpmāk ziņojiet, lai varam visas nepilnības novērst - [slēpt]@inbox.lv :)

J Jolka 30.09.2008

Kā man patīk audi taxi sievu rūpes par saviem nabaga no Olimpijas izdzītajiem vīriņiem.Ļoti aizkustinoši, vēl tikai asaru pietrūka.Lai puikas mācas strādāt, un runāt latviski, un kreklus biežāk mazgā.Hansa banka laba vieta.Lai puišiem veicas !

Z zhuka 23.10.2008

Rūpējies JOLKA pati par sevi. Nezinu, kas ir audi taxi, bet JŪSU serviss ir un paliek nekvalitatīvs tāpat ka attieksme un braukšanas kultūra, nevajag "gruzīties" par TAISNĪBU!!!

I Ieva 23.10.2008

Man tik vienreiz gadījies braukt un nebija ne vainas, laikam normāla vadītāja trāpījās :)) Cena arī bija normāla, iepriekš gan pa telefonu jau pajautāju, cik man tas brauciens maksās.

K Karīna 23.10.2008

Es diezgan biezi izmantoju Lady Taxsi pakalpojumus un nevaru par tiem suudzeeties, nekad nav bijis ilgi jaagaida Taxsis, ja to izsaucu pa tel. un cenas leetaakas nekaa ar citiem takshiem braucot! Vienigais kas pietruukst pilnai Laimes butu atlaides klientiem, it kaa esmu dzirdeejusi, ka tadas ir bet pashai nav piedaavaatas :( Bet par paareejo nevaru suudzzeties :)

N NormundsNurks 23.10.2008

Jā!!! No Olimpijas pazudušo taksīšu rūpes ir pašsaprotamas. Gan jau viņiem veiksies un dod dievs, lai citās kompānijās tā rūpētos par pakalpojuma kvalitāti!

F FAKTS 24.10.2008

LēTāKIE UN LABāKIE IR ALVIX TAKšI, JAU DAŽUS GADUS ESAM VIņU KLIENTI UN ZINU KA CENA NEBūS DāRGA! PāRIS REIZES IZMANTOJāM CITAS FIRMAS-PAR DāRGU UN NEPATIKA, Tā KA PALIKAM PIE ALVIX:)

F ff 26.11.2008

Viens interesants fakts- kāda Lady Taxi šoferīte ar "tomātiņa" šoferīti brauca blakus viens otram no punkta A līdz Punktam B. Vienāds ceļa garums, vienāds tarifs, bet nez kāpēc "tomātiņam" sanāca vairāk par apm. 1Ls. Kāpēc? Un varbūt tad ar Lady Taxi nav nemaz TIK dārgi?

A Aigars 26.11.2008

Es vispar nesaprotu, ka var mainitie cenas vienam marsrutam, ja skaititaji ir vieni un tie pasi.Tatad vini kaut ko muhli.

J joko 26.11.2008

es atvainojos, kurš mūsdienās necentīsies kautko muhļīt un dabūt sev vairāk...tapēc katru reizi kadzvanāt, pajautājat cik tas apmēram maksās. Tādu summu ielieciet kabatā un viss, a ja prasa vairāk, sakat ka jums ir tikai tik, jo viņš jau pats teica tādu summu.. Nu šoferīts nelaimīgs būs, bet nu jūs katrā ziņā nebūsiet zaudētāji..

Z Zzz 26.11.2008

Es savukārt sūdzos par to, ka 4 reizes no 5 vadītājas nezin kur kā jābrauc. Nosaucu ielu, tad man pašam vēl jāskaidro visa ceļa garumā kā līdz turienei aizbraukt. Mašīnās taču ir kartes un navigatori! Pie tām, ja es pasūtu taksi un uzreiz pasaku dispečerei adresi uz kurieni jābrauc, man nemaz negribas skaidrot šoferei kā līdz tai vietai tikt.

F ff 26.11.2008

Navigator, dispečers nesaka uz kurieni brauc, ne adresi, ne virzienu, ja ļoti vajag, tad varbūt. Kad klients iesēžas taksī, šoferis jautā- uz kurieni brauksim? Neesi ievērojis, ko? Tavuprāt, meitenēm vienkārši nav ar ko parunāt? ;))) Bet nu tādiem lepnajiem smīkņātājiem, kā Tu, vienmēr būs slikti, vienmēr atradīs kur piesieties.

T toony 26.11.2008

Man pie kājas skaitītāji - es vienmēr no sākuma sarunāju ar šoferi par kādu summu tas mani vedīs un tad bez pārsteigumiem.

S Sabīne 27.11.2008

Itkā doma laba, ka nav tie resnie smirdīgie veci par šoferiem bet sievietes, bet GPS nemāk izmantot, pie Salu tilta nezina kur ir Spice un nezin kāpec GPS ved nevis pa tiešāko ceļu taisni pa Ulmaņa gatvi bet caur Ziepniekkalna mazajām ieliņām-kaut kāds sviests/..beigās par ekskursiju caur Ziepčiku protams grib lielāku samaksa nekā būtu ja taisni brauktu-da nu, es pateicu visu ko domāju un samaksaju 3Ls nevis 5Ls kā šofere gribēja ...nepatīkami...

K KarlisMezmalis 27.11.2008

Man ir radies priekšlikums sis firmas ipasniekam - nepazelo naudinu un noperc normalas GPS programmas, nevis krumu razojumu, kurs nes labumu tikai JUMS, nevis klientam. Braucu ar JUSU Ledijam reizes tris, un vairak nebrauksu - kapec? - dargi, ilgi, skali(blaustisanas etera). Tas ir manas domas. Un vispar - katrs saja noladetaja valsti ir tiesigs izveleties pakalpojumus un to sniedzejus pats personigi, saja valsti ir ari varda briviba - katrs runa un raksta to, ko velas, un augstak palasot kaut kadu kaski starp firmam, to soferiem un vel jo vairak iejaucot te ari vinju gimenes loceklus - kada velna pec!!! Ja ari tik tiesam kada sofera sieva izsaka domas par JUMS sava interpretacija, tad nav ko "braukt" uzreiz virsu, jo - vai TU, liela rakstitaja un hihinataja esi padomajusi, ka varbut sis cilveks ir vienigais, kurs apgada gimeni, kura varbut ir n-tie berni. Beigu beigas, paskatieties pasas uz sevi, kadas JUS masina sezat, es gan viriesa cilveks budams, tomer uz sieviesu, it ipasi soferenu plikajam ciskam kritis neesmu, un kaut kadai pieklajibai tomer ir jabut. Un sis serveris vispar ir domats tikai sudzibam, nevis savstarpejo attiecibu un rekinu kartosanai. Aizejiet meza un nocertiet paris kokus lai izladetu dusmas un nepatiku vienam uz otru.

P Pelēns 27.11.2008

Piekr''itu FAKTS, Alvixa takši tiešām labi, , , , gan masīnas tīras gan šoferis sakarīgs... vienreiz kad braucu no jaungada ballītes, šoferis pajautāja kurā stāvā dzīvoju (Pļavnieki neizklausās tas patīkamākais rajons), kad teicu ka 4., piedāvāja pavadīt līdz durvīm lai pārliecinātos vai viss ok, tiešām patīkami tā, ka parūpējas, lai klients nonāk līdz mājām pilnīgi ok! :) Mīļi :)

K Keta 06.12.2008

Tiesham nav patikami braukt, ja racija visu laiku jaklausas ta varkskeshana, bet vinju priekshnieki saka, ka klientiem tas patikot un izklaidejot vinjus. Tad jau varu aiziet uz tirgu, paklausities tur, ka sievas bljaustas. Kas tas vispar par servisu. Starp citu, dargakais taxi Riga. 2 reizes pameginaju, nevienam neiesaku.

D DITA 06.12.2008

fui!vienu reizi izmantoju, man pietiek-gandriz 2 x dargak samaksaju par braucienu !!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы