E. Gulbja laboratorija - Slikts serviss

Paldies par jūsu darbinieces no 4 kabineta "ļoti efektīvu attieksmi" pret jūsu pastāvīgiem klientiem!
Pēc pl. 10.00 es ar saviem nepilngadīgiem mazbērniem ierados jūsu laboratorijā un paņēmu kārtas numurus, 226;227. Kad kārtas numurs bija 222 man piezvanīja uz mob. Telefonu un kamēr es atbildēju uz zvanu tas nebija ilgi minūtes 3-4, kārtas numuri nomainījās uz 228,229. Kad jauneklis ar kārtas numuru 228 izgāja no 4 kabineta es iegāju paskaidroju situāciju un palūdzu lai mūs pieņem
uz ko saņēmu atbildi kā tās ir jūsu problēmas paņemiet jaunus numurus un gaidiet. !
Starp citu rindā nogaidījām 1,5 stundas. Varbūt tāda attieksme ir normāla? Es gan neuzskatu jo palasot kā jūs sevi pozicionējat rodas jautājumi...

Veicot laboratorijas pakalpojumus, darbinieki:
ar cieņu un respektu izturas pret tiem, kam sniedz pakalpojumus,
atzīst un respektē visu darbinieku vērtību un ieguldījumu,
izprot, ka laboratorijas pastāvēšanas iemesls ir pacienti un klienti, un atbilstoši tos novērtē. Šo izpratni pierāda personāla pretimnākšana, koncentrēšanās uz kvalitāti un augstākā līmeņa servisa nodrošināšana, kas balstīta uz pacientu un klientu vajadzībām.

11.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

B BK 11.01.2020

Pati vainīga esi.

BondsBonds 11.01.2020

Ja es tik ilgi sēdētu rindā, neatrautu skatu no numuriņu tablo. Telefonu noklusinātu, lai netraucē, tomēr prioritātes ir prioritātes. Ja runāt pa telefonu ir tava prioritāte..
Jāsaka gan no laboratorijas puses šis nebija paraugserviss.

T tieši tā 12.01.2020

Es ļoti apšaubu, ka "pati vainīga" ir vārdi, ko darbinieks izmantotu. Visdrīzāk darbinieks, normāls cilvēks esot pateica, piedodiet, bet Jums ir atkārtoti jāpaņem kārtas nummuriņš.

Neko nepatiesu jau arī nepateica, ja pateica, "pati vainīga", jo tā arī bija. Darbiniekiem nav uz ceļiem pakaļ jālien katram, kas sagrabinājis naudu pakalpojumam.

Sūdzības iesniedzēja nez arī veikalā aiziet no rindas pēc maizes un pēc tam cenšās tikt pirmā pie kases, kad citi cilvēki atnākuši?

Esmu strādājis klientu apkalpošanā jau gadus 9. Ļoti skeptisks esmu uz sūdzību rakstītājiem. Tie, kuriem tiešām ir kaut kas izdarīts ne tā un vaina ir darbiniekā, dodas pie vadības un visu atrisina. Es, kā vadītājs, pats esmu saskāries ar gadījumiem, kad klients uzraksta vēstuli uzņēmuma, sakot, ka darbinieks ir kliedzis, apsaukājis, izturējies ar necieņu utt., bet nezina, ka tur pat blakus stāvēju un darbinieks mierīgi un pareizi visu darīja, bet klients bija tas, kas kliedza un lamājās.

M Miks15 11.01.2020

Pati vainīga! U n ko nozīmē "Patstāvīga kliente"? Ejat nodod analīzes 3 reizes nedēļā?

V Vladimirs SM. 13.01.2020

Man šķiet lai būtu patstāvīgam klientam nav obligāti jānodod analīzes 3 r/nedēļā.!

L Linda_J 12.01.2020

Šis ir šaubīgs portāls, kura vadība iatrodas Baltkkrievijā. Un šeit sūdzās šaubigas personas, kuras vada emocijas nevis saprāts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы