www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

Dpd Latvija. - Slikts serviss

Sveiki.
Tika veikts pasūtījums no RD Electronics, viņi paziņoja, ka piegādās DPD pasūtījumu. Kurjers paziņoja, ka pasūtījums tiks piegādāts no 18-22:00 piektdienas vakarā. Šobrīd pulkstenis ir 23:39, kurjers tā arī nav devis ziņu. Kad zvanījām 21:57 kurjeram- ziņoja, ka nav taču vēl 22:00 izsmejošā balsī un teica, ka tūlīt būs klāt. Tā arī nav saņemts pasūtījums.
Ieteiktu Latvijas Pastam, kā arī citām kompānijām (RD Electronics piemēram) nesadarboties ar tik neprofesionālu kompāniju, ka visi sabiedrībā to vien runā, cik DPD ir slikts serviss, bet pasūtot kaut ko no ārzemēm vai šāda te RD Electronics, nav iespējams izvēlēties, kas to piegādā, līdz ar to neizbēgami ir atkal un atkal jābojā nervi, gaidot sūtījumus no DPD.
Nesaprotu, kā var strādāt kompānija, pilnībā ignorējot savu absurdi slikto servisu un pieņemot tik nelaipnus darbiniekus.

Комментарии (3)

M Modris Priedeslaipa 17.12.2016

paskatoties uz masinas reklamu redzu to ka virsu negativa zime un nekas labs no ta protams nevar but jaignore tada firma

J Jāņis 17.12.2016

Man nav bijis problēmu ar DPD, daudz ir izmantots.
Ja reiz ir problēma, raksti šamiem uz ofisu ar pakas numuru un izsaki sūdzību, ir dzirdēts, ka viņus diezgan drātē par sūdzībām, ja tā ir pamatota.

DPD Ответ от представителя 19.12.2016

Labdien!

Atvainojamies par radušos situāciju.

Vai Jūs, lūdzu, varētu atsūtīt uz e-pasta adresi [email protected] savu vārdu, uzvārdu, tālruni, kā arī pakas numuru, lai varam skaidrot radušos situāciju?
Paldies!

Ar cieņu,
DPD Latvija

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы