Citadele banka - Slikts serviss

Vēlos kļūt par AS citadele banka klientu, sazvanījos, operatore - laipni paskaidroja, ka to varot izdarīt attālināti. Nopriecājos, cik atsaucīga banka. Par agru. Izurbos cauri instrukcijām, izdarīju kā prasīja, pieteicos. Pēc kāda laika no bankas atzvana un bez komentāriem pasaka, ka reģistrācija atteikta, ejiet uz filiāli. Uz jautājumu, kas par iemeslu atteikumam, nepaskaidro. Nesaprotu, kā tā, neesmu vēl bankas klients, bet jau "melnajā' sarakstā. Jautājums, kāpēc tad tik plaši reklamēt-kļūsti par klientu un tad atteikt? Kas bankai nepatika? Tas, ka konts tiks izmantots tikai algai? Nebūtu jau problēma aiziet uz filiāli, bet man arī ir darba laiks, un filiāle atrodas citā pilsētā. Nu tā kā tas nav īstenojams, vismaz šobrīd. Būs vien jāpaliek savā bankā.

26.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (2)

L Lailailai 26.06.2020

Uz visiem jautājumiem-un galvenais-“kas nepatīk bankai”, Tu varētu saņemt atbildi, ja vērstos filiālē, kā arī tiki aicināta (s) izdarīt.
Bet ja reiz tevi apmierina esošā banka, tad neredzu jēgu apvainoties uz citu. Būtu bijis ļoti vajadzīgs-gan aizbrauktu personīgi klātienē.

Pacco_al 27.06.2020

Nav ko te liekuļot un tēlot muļķi. Visām bankām ir kopējais "melnais saraksts". Ta kā labāk padomājat kur un kādus sūdus savārījāt un noregulējiet situāciju ar iepriekšējo banku.
Banka nekad jums neskaidros atteikuma iemeslu, Un nav jēgas te runāt par reklāmām un jaunu klientu piesaisti, tas viss ir normāliem cilvēkiem, nevis... domāju pareizo vārdu jūs pati zināt, atkarībā no pastrādātā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы