www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Kopš 2019. Gada oktobra mēneša esmu no bites pārgājusi uz tele2. Kad ar biti 2019. Gada oktobrī lauzu līgumu, kā iemeslu pamatoju, ka darba darīšanās man bieži esot Latvijas pierobežā Latgalē, gan internets, gan telefonsakari bites pakalpojumu tīklā ir ārpus katras kritikas un tie mani neapmierina. Domāju, ka tiku saprasta. Parakstīju līguma laušanas dokumentu. Uzskatīju, ka nu esmu pilntiesīga tele2 kliente. Taču man par lielu izbrīnu novembra mēnesī turpināja pienākt rēķins no bites. Gāju noskaidrot, kas par lietu. 2019. Gada decembra mēnesī liepājā klientu centrā man paskaidro - " ā, bet jums pie mums vēl ir internets! " nesapratu! Vai bites klientu centrā patiešām pēc mana problēmas izklāsta nebija skaidrs, ka man neder ne interneta, ne telefonsakaru bites pakalpojums un tādēļ lūdzu tos atslēgt abus? Tad 2019. Gada 10. Decembrī laužu atkal bites interneta pieslēgumu, kuru nu noteikti jau nelietoju kopš oktobra mēneša. Nu jau ir 2020. Gada janvāris. Un atkal man e-pastā rēķins no bites 22,49 eiro apmērā. Praktiski četrus mēnešus, kopš esmu darījusi zināmu savu gribu bitei par vēlmi pārtraukt sadarbību, sistemātiski saņemu rēķinus no bites par pakalpojumiem. Tie šo četru mēnešu laikā ir tuvu 100 eiro. Uzskatu, ka tā ir ļaunprātīga rīcība un vēlme noturēt klientu par katru cenu, pat aizbildinoties ar nesaprašanu (manā gadījumā, kad netiku "saprasta", ka gribu atteikties pavisam no bites pakalpojumiem, nevis tikai no telefonsakariem) . Fui, bite! Tas jums godu nedara. Un, lūdzu, pārtrauciet terorizēšanas kampaņas pa telefonu! Kad lauzu ar biti līgumu par sadarbību, n-tās reizes jūsu pārdošanas speciālisti mācās virsū ar Mega Super izdevīgiem gan pakalpojumiem, gan tarifiem, gan atlaidēm! Kompānijai ir jābūt tādai un pakalpojumiem tādiem, lai klienti paši jūs izvēlētos, bet nevis jāmācās virsū un teju jāpierunā, lai atkal atgriežas pie jums. Gribu zināt, kas man tagad atlīdzinās šos 22,49 * 4 mēn. Eiro par šo nesaprašanu", ko esmu samaksājusi?

08.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

S Spuris 08.01.2020

Tak Jums acīmredzot rēķins janvārī ir par decembri,jomajo! Nav jau par tekošo laikam !

S Spuris 08.01.2020

P.S. Ļunprātīga rīcība ir kad tādi idioti kā tu esat klienti,kuri nesaprat neko ,neizlasa noteikumus un līguma punktus,nesaprot ka rēķini par iepriekšējiem mēnešiem.Kā tādus pasaule nēsā ?

J Janka 08.01.2020

Aizver muti,lops

I [email protected] 08.01.2020

Godātais Spura kungs, mana izglītība tomēr ir pietiekoša, lai saprastu, ka līgumi ir jāizlasa, un allaž esmu to darījusi.Tāpat mana izglītība ir pietiekoša, lai svešu cilvēku nesauktu par idioti un par "tu": . Nezinu arī par to, kāpēc mani vēl pasaule nēsā. Šo sūdzību rakstot, vien gribēju noskaidrot, kāpēc man klientu apkalpošanas centrā neatslēdz visu pakalpojumu paku uzreiz un nelauž līgumu uzreiz, kā es to lūdzu. Taču izliekas, ka mani nav sapratuši un turpina iekasēt rēķinus.

S Spuris 08.01.2020

Aizver pats Ivan ja jau arinekad nelasi noteikumus :)

BondsBonds 08.01.2020

Kamēr cilvēki uz agresīvo markentingu reaģēs pozitīvi nekas nemainīsies.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы