24k Skaistuma Centrs - kosmētika

No skaistuma centra 24K man piezvanīja ar piedāvājumu veikt bezmakasas sejas kopšanas procedūru. Piekritu, bet jau iekšēji noskaņojos, ka gan jau reklamēs kādu produktu. Mani sagaidīja jauna meitene, laipni piesakot sevi kā kosmetologs. Lai kļūtu par kosmetologu jābūt medicīniski izglītībai, aiz intereses pajautāju, izrādās meitenei nav medicīniskā izglītība. Tātad viņa nav kosmetologs. Procedūras turpinājumā, firmas darbiniece stāstīja par produktu un sejas kopšanu, skatoties iepriekš sagatavotā standarta tekstā. Kad uzdevu jautājumu, atbildēt nevārēja (jo tas taču uz lapas nebija rakstīts). Tad man pus sejai veica ieplānoto procedūru, teica, ka uzlabojumi jau tagad redzami, salīdzinot ar nenosmērēto pusi. Pati gan neko tādu nemanīju. Saprotu, ka no vienas reizes jau nevar rezultātu gaidīt. Tālāk sekoja vizīte pie ārsta, kura pārbaudīja manas ādas stāvokli ar dažādiem aparātiem, secināja, ka āda man ir ŠAUSMĪGA, mana kosmetoloģe nekompetenta,galīgi mani par mērkaķi pataisījusi. Protams, ja vēlos dzīvot, tad tikai mani glābt var zelta brīnumlīdzeklis! Kad sākām runāt par cenu, tika pieaicināta ekonomiste (it kā). Cena 2400 eiro. Plaši stāstīja kā izdevīgi sadalīt maksājumu. Tas jau nebūtu nekas, bet tā saucamā ekonomiste niknā tonī paziņoja, ka izskatos ar tādu ādu briesmīgi, ja sevi cienu, tad obligāti jāpērk līdzeklis kā vienīgo glābiņu. kad teicu, ka tik lieliem izdevumiem jāapspriežās ar ģimeni, tad ekonomiste nikni man pateica, ka man tas vecums garām, kad jāprasa mammai atļauja. Vai tiešām es sevi necienot, jo man ir TĀĀĀĀDA sejas āda. Izejot aizcirta durvis. Sajūta bija briesmīga, ja es vēlētos šo produktu iegādāties, tad pēc šīs sarunas vēlme pāriet. Gaidot liftu dzirdēju, kā tā saucamā kosmetoloģe kolēģei izsmejoši paziņoja, ka šitai nauda neesot. 90 minūtēs saņēmu lielu devu pazemojumus. JA ESIET IZSLĀPUŠI PĒC PAZEMOJUMIEM, TAD NOTEIKTI PIERAKSTIETIES uz sejas vai matu kopšanu.

D

Комментарии (103)

2 24k 19.06.2014

Daiga, jūsu izstāstītais tiks pārbaudīts un, ja atklāsies, ka darbinieki ir bijuši nevērīgi un nekorekti, tie tiks sodīti korporatīvās ētikas robežās.

S seja 20.06.2014

20.06.2014. biju šajā salonā. Neko sliktu nevaru teikt. Teksti tiešām gatavi jau pie mēles pielipuši. Pārāk saldi un lipīgi. Medicīniski aplami. Šūna atverās un pēc tam aizmieg. Šūna nekad neatverās. Ja šūnas apvalks ir bojāts, tad šūna nav dzīvotspējīga. Esmu studējusi histoloģiju augstskolā. Piedāvā kosmētiku sejai, matiem, ķermenim. Kosmētika satur zeltu un Nāves jūras sāli. Lieto man maz saprotamus aparātus, gribētots to pielietošanas jēgu dziļāk pastudēt. Uz sejas lietoja vairākas maskas, īsā laika periodā. Vai tad katrai maskai nav savs laiks, ne jau visu čupā uzreiz? Efekts redzams uzreiz un mani tas apmierina. Cena neadekvāta - komplekts gadam ar visu ko un aparātu EUR 2400. Nu labi, es būšot VIP klients, tad EUR 1200. Katram klientam piedāvā VIP klienta statusu par EUR 1200. Arī tas ir neadekvāts cipars. Es to visu lietotu par samērīgu cenu. Bija laipnība, bija smaidi, nebija uzbraucieni. It kā normāli.

B boxx 22.06.2014

Patiesībā ta jau ir Mon platin firma, tikai nosaukumu mainijuši. Dēļ briesmīgajām atsauksmēm. Viņiem pat nepatīk, ka piemin vārdu Mon platin sk. c. 24 k Un saka ta pus sejas māžošana nau pie viņiem, bet kaut kādā Brīvības ielas sk. c. Tur labāk savu kāju nespert nekā klientam, nekā darbiniekam. Jāstrādā bez brīdienām algas arī nau tās ko sola VIENS VIENĪGS APMĀNS UN KRĀPŠANA!!!

2 24k 30.06.2014

Paldies komentātoriem par viedokliem. Diemžēl bieži cilvēki negatīvi izsakās par salonu tikai dēļ cenām. Priecē, ka daudzi tomēr atzīst, ka kosmētika tiešām ir laba. Tieši no ta arī izriet tās cena. Nekādas krāpšanas tur nav, viss tiek detalizēti izklāstīts kas un kā iedarbojas. Tiem, kam tiešām interesanti, viss tiek stāstīts tā kā tas īstenībā ir.

M mrcool 02.07.2014

Neejiet uz turieni strada jo tur sola nerealas algas un darba laiki neproporcionali.Vienu dienu jastrada pa dienu vienu dienu pa nakti.Shai kompanijai pat nav savas majaslapas, ka tas ir telemarket.Nav verts teret laiku skaistuma centrs 24k.

M mrcool 02.07.2014

Vienu dienu pa dienas maina, vienu dienu vakara maina.tad atkal dienas maina un atkal vakara maina.Nav nakts mainas kludijos.

B Bitubi_79 22.07.2014

Atbaidošs salons. No salona zvanīja ar tekstu, ka "draudzene" esot man uzdāvinājusi procedūru šajā salonā. Piekritu aiziet, kaut arī nobrīnījos un neticības moments bija diezgan augsts. Izrādījās, ka "dāvana" ir agresīvs salona produktu reklamēšanas pasākums, kā bonusu tev vēl apstrādā ne vairāk un ne mazāk kā tieši PUSI SEJAS. Ja gribi arī otru pusi - maksā ragā. Visu laiku pazemo, ka tev ir šausmīga āda un saka, ka vienīgais glābiņš ir šīs firmas zelta vērtie krēmi. Pretīgi. Jutos pazemota un iesaku neuzķerties uz šādām "dāvanām". Cieniet sevi!

K kreditorsPG 22.07.2014

Laikam ikri beidzās... atrada citu, arī "brīnumlīdzekli"! :D

N NAP 07.08.2014

Была и я на днях в этом салоне... конечно была готова к агрессивному маркетингу, поскольку человек, давший мой телефон предупредил меня. Все бы ничего, если бы только пришлось выслушивать всякие гадости по поводу состояния кожи и волос, которое к слову сказать у меня вполне удволетворительное... Ужасно то, что после их чудо золотой косметики у меня 3-4 дня ужааасный зуд по всей голове!!! Не ходите туда милые дамочки!! я уж не говорю, что покупать это д...мо за такие деньги это идиотизм по меньшей мере.

А хозяевам этого салона, личностям кавказской национальности, я бы посоветывала лавочку свертывать, тк скоро количество заявлений о мошейничестве... ну сами понимаете, чем это Вам грозить может

2 24k 08.08.2014

NAP, мы не занимаемся мошенничеством. Косметику покупают добровольно и положительный эффект от нее действительно есть.
По поводу реакции на косметику, мы не можем быть уверены в том, что это воздействие именно нашего продукта. Работая со многими клиентами, мы впервые слышим о таком результате, но мы обязательно проведем дополнительные тесты, чтобы выявить возможные аллергические реакции. Спасибо, что сообщили нам об этом.

M MissM 08.08.2014

Man arī zvanīja no šīs iestādes ar piedāvājumu. Bet man pietika prāta viņus pasūtīt 5 mājas tālāk.

L LAIMA TOKAREVA 10.08.2014

Man vairākas reizes zvanīja Aleksandrs; norunājām, ka uz sejas procedūru ieradīšos 12. augustā 13.00. Pārliecināja, ka sejas procedūru veicot visai sejai (biju dzirdējusi, ka pus sejai). Atliku visus darbus un devos no dzīves vietas Jelgavā, uz Rīgu. Ap 11- tiem Aleksandrs vēl pazvanīja un pārjautāja, vai būšu; lai esot 15 minūtītes ātrāk, ar ierosinājumu cienīt viens otra laiku. Ierados 12.40. Piereģistrējos, aizpildīju anketu un sāku gaidīt... "nekādas uzmanības man"... 13.15 gribēju pazvanīt Aleksandram un pajautāt, kā ir ar to "viens otra laika cienīšanu", bet negribēju "kašķēties"... pagaidīju vēl dažas minūtītes, tad gāju meitenēm pieklājīgi un laipni pajautāt, vai "neesmu aizmirsta" (jo man Rīgā bija saplānota visa diena, ja jau esmu "izrāvusies" uz galvaspilsētu)... meitenes teica, lai gaidot, ka viss kārtībā. ... kaut kur 13.35 mani pasauca un atvainojās, ka nevarēšot šodien paņemt, bet varot pārrakstīt uz citu dienu. Teicu, ka tā tomēr ir ņirgāšanās par mani, ka atliku visus darbus...un kur garantija, ka nākošajā reizē būs savādāk ... meitene paskaidroja, ka 2 meistares esot saslimušas... vai tad viņas abas saslima 13.00? Un vai 13.15 to arī vēl nezināja? Vajadzēja "nospīdzināt" līdz 13.35? ...Kaut ko tik pazemojošu neesmu piedzīvojusi! Man ir 64 gadi, bet to jau Aleksandram pateicu iepriekšējā dienā. Pajautāju arī par "vecuma ierobežojumiem" - esot no 30 - 69. Ja "neatbildu" vecuma dēļ, tad varēja uzreiz pateikt, vai arī tad, kad aizpildīju anketu un uzrādīju pasi. Tad vēl būtu sapratusi, bet palūgt ierasties 15 min ātrāk un pēc tam vēl "cienīt manu laiku" 35 minūtes?!?!?... Esmu pensionāre, vilciena biļete uz Rīgu izmaksāja 4 eiro= tā ir maksa par pazemojumu, kura vietā būtu veikusi savus ierastos darbus Jelgavā.

E EnMari 11.08.2014

LAIMA TOKAREVA šodien ir 11 augusts, un biļete no Jelgavas uz Rīgu maksā 2.05 Eiro.

A Anna.Z 13.08.2014

O, jā! Man arī pietika informācijas par šo "salonu" un viņu "brīnumainajiem" pakalpojumiem un attieksmi, lai no tiem atteiktos, pirms visas draņķības izbaudīt. Diemžēl, no tiem, kam pietiek lētticības, viņi arī pārtiek. Uzmanieties un cieniet sevi!

R runcuks33 14.08.2014

sweiki laima.es jusu komentaram pievienojos.ari man lika ierasties 10 min, atrak, .es ari ierados .braucu no vecumniekiem .ierados pus stundu atrak.un gaidiju.pienaca mans laiks, bet es ka sezu un gaidu ta ari gaidu.par mani neliekas nezinas.beidzot pec pusstundas pienaca pie manis administatora un pazinoja ka sodien nevaresot mani pienemt.es katigoriski atteicos, jo biju jau izniekojusi vinu laba savu darrgo brivo laiku...;(

K KinderPinqui 22.08.2014

Что плохо одному, то хорошо другому - это факт и об этом забывать не стоит. А этот сайт создан для куриц и пЯЯЯтушков, которых хлебом не корми - дай покудахтать. Сплошной стадный инстинкт и ни у кого нет собственной головы на плечах.Фу фу фу, позор расы человеческой. На всё, что происходит здесь, просто смешно смотреть. Вот как я зашла по-ржать, так и надо сюда заходить по-ржать и только за этим.

M mrsIR 24.08.2014

Pirms apmēram pus gada no šī salona mani telefoniski bombardēja administrātors, uzaicinādams uz procedūru tajā pašā dienā. Kad teicu, ka nevaru šodien, bet varu ierasties pēc, piemēram, divām dienām, puisis teica, ka tik tālu plānot neesot iespējams un ka man tikšot pārzvanīts. Un tā vairākas reizes - puisis ar zvaniem uzradās, tad atkal pazuda, jo tekošajā vai nākošajā dienā es nevarēju pamest visus ieplānotos darbus un doties pie skaistuma kopējiem. Rezultātā zvani pārstāja pienākt.
Augusta otrajā pusē man atkal zvana meitene un piedāvā to pašu. Sarunājam uz 24.augusta pl.13. Puisis šajā dienā no rīta man pārzvana ar atgādinājumu un brīdina ierasties vismaz 10 min.ātrāk. Tā arī izdaru. Uzgaidāmā telpa pilna dāmu, kuras ik pa laikam nokļūst smaidīgas kosmetoloģes rokās. Es nogaidu kādu pusstundu, kad pienāk administrātore un saka, ka mani pieņemt nevarēšot, jo manai matu meistarei esot pēkšņi palicis slikti un viņa dzīvojoties pa tualeti.
Maigi izsakoties, jutos izcūkota ar izbojātu svētdienas noskaņu.
Lasot atsauskmes, secinu, ka beesmu vienīgā, kuras meistare "saslimusi".

K Kaķkope 03.09.2014

Piekrītu tādā ziņā, ka tik tiešām uzmācīgs mārketings. Nupat arī zvanīja no šīs iestādes, ka esot man esot uzdāvinājusi bezmaksas procedūru kaut kāda "draudzene" Līga Pavloviča, kas arī iedevusi telefonu. Man draugos nekur tādas nav un tātad nekādi nevarēju šai iedot savu numuru. Iznāk, ka visi tekstiņi par datu konfidencialitātēm ir smiltīs rakstīti. No pārējām atsauksmēm secinu, ka rīkojos pareizi gluži vienkārši ..."nometot trubu".

P pelite 03.09.2014

Viss augstākminētais ir taisnība.
02.09.14. apmeklēju 24K salonu. Man arī 31.08.14. uzzvanīja meitene un teica, ka man esot uzdāvināts dāvanu sertifikāts no pazīstama cilvēka. Par cik man nesen bija dzimšanas diena, nodomāju ka kolēģe tāda veidā apsveica mani svētkos. Piedāvāja procedūras sejai un matiem, izvēlējos otru un sarunājām laiku uz 02.09.14. plkst 19.00, bet strikti piekodināja, ka jāierodas 10 minūtes agrāk un ar pasi. 02.09.14. ap plkst.17.00 man uzzvanīja no cita numura un pārjautāja vai tiešām būšu, un lai būtu noteikti 10 minūtes agrāk un ar pasi. Ierados 20 minūtēm agrāk.Kamēr administratore aplūkoja manu pasi, es pildīju anketu, tāpāc nezinu kādus datus no pases norakstīja. Pirms manis bija jau 1 meitene, tad atnāca vēl 2 un tad vēl 1. Kopā bijām 5. Bija nedaudz pāri plkst.19.00, kad pie katras no meitenēm sāka iet matu speciālists un aizveda uz frizieru zāli. Tad nu kurai mazgāja matus, ar kuru vienkārši ilgstoši sarunājas...bet pie manis tā ari neviens nepienāca. Par cik man nepatīk, ka man palūdz atnākt 10 minūtēm agrāk, bet paši kavē, neko nepaskaidrojot, es ik pa laikam skatījos pulkstenī. Nu jau bija 19.15, kad pie manis pienāca administratore un teica:ziniet jūsu matu speciālistei ir toksikoze, piebilstot, nu kā jau grutniecēm gadās, Jūs taču saprotat, tikai žēl, ka neuzdevu jautājumu, kurā brīdi palika slikti-plkst.19.00, kad es jau biju uz vietas, vai plkst.19.15, kad man jau kā 15 minūtes vajadzēja sēdēt frizieru krēslā un baudit procedūru... Mēs Jums varam piedāvāt citu dienu, bet par to Jūs informēs operatore kaut kad.
Cik sapratu, uzgaidāmajā telpā ir kameras, bet pēc kādiem kritērijiem es netbildu, lai tiktu uz procedūru un smadzeņu skalošanu, jautājums paliek bez atbildes. Tā ka, ja vēlaties lieki netērēt laiku, labāk uz šo nožēlojamo iestādi-nedoties, bet, ja vēlaties paskatīties šo teatra izrādi un vēl tajā piedalīties, tad var mēgināt.
Tik skaistas meitenes, un strādā tik pretīgu darbu...melot, smaidot skatoties acīs, nu ne katrs to var...

2 24k 04.09.2014

24 K Skaistuma Centrs pateicas visiem, kas piedalās komentāros.

Mēs pievērsam savu uzmanību mūsus vājakājām pūsēm, diemžēl, izmaiņas servisā nevar notikt tik ātri kā mums gribētos, tomēr mēs ļoti cenšamies uzlabot un izmainīt visu, kas neatbilst mūsu prasībām un jūsu gaidām.

Paldies, par jūsu saprašanu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы