www.sudzibas.lv RD Electronics Uz garantiju neceriet!

Rd Electronics - Uz garantiju neceriet!

Esmu ļoti vīlies šajā uzņēmumā. Iegādājos Mobilo telefonu Samsung par apm. 300 EUR, nav gluži "deluxe" modelis, bet nav arī lētākais. Pirmais, ko pamanīju - telefons nav paredzēts EU tirgum, bet gan RUS reģionam (izplatītājs MOBILUX). Pārdevēja dievojās, ka tas vispār neko nenozīmējot, tāpēc piekritu pirkt. Vēlāk gan uzzināju, ka tas var izraisīt problēmas ar 4G u.c.
Pagājis nedaudz vairāk, kā gads un telefonam sāk regulāri pazust zona, apm. 3x dienā un tas ir katru reizi jāpārstartē.

Nesu uz RD, kur tas tiek pieņemts un nosūtīts "ekspertiem" - tam pašam MOBILUX, kas brāķi izplata. Rezultāts pēc vairāk nekā mēneša - ierīcei ir konstatēti mehāniski bojājumi (nelieli skrāpējumi) un par jelkādu garantiju varu aizmirst. Ja vēlos varu apmaksāt remontu par gandrīz 200 EUR, protams, atteicos no šīs brīnišķīgās iespējas.

Tā arī veikala darbiniece minēja, ka cerēt uz garantiju var, ja defekts ir atklāts uzreiz - dažu dienu laikā, kamēr prece nav lietota. Pretējā gadījumā noteikti pircējs būs vainīgs, jo precei būs lietošanas pazīmes un "Nevar taču zināt, kā Jūs viņu lietojat".

Secinājums: Pērciet elektroniku ārzemēs par lētāku naudu, jo Latvijas veikali (it īpaši RD) tāpat atkratīsies no garantijas sniegšanas.

Biju pircis šajā veikalā citu tehniku un līdz brīdim, kamēr neradās vajadzība pēc garantijas, viss bija labi. Tagad noteikti izvēlēšos citu tirgotāju un arī draugiem ieteikšu darīt tāpat

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 01.11.2016

Labdien!

Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku tiek sūtīta uz ražotāja autorizēto servisa centru, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.

Vēlamies norādīt, ka Jūsu norādītais preces defekts var būt saistīts ar ražotāja autorizētā servisa centra sniegto informāciju par preces bojājumiem, kas radušies mehāniskas iedarbības rezultātā.

Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums ), tad precei tiek atteikta turpmākā garantijas servisa apkalpošana un remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.

Ja patērētājs nepiekrīt preces ražotāja autorizētā servisa centra slēdzienam, patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Tālr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

J

Комментарии (8)

P Postaler 26.10.2016

Atceros nu jau pirms kādiem apmēram 10 gadiem čoms RD electronā nopirka mp3 pleijeri.. pēc kādas nedēļas jau negāja.. bija 2 gadu garantija, iedeva uz remontu no kura atnāca pēc kāda mēneša, tāds pats neejošs un pārdevēja tik piebilda, ka Latvijā tādus neremontējot,.. :D Ēdot picu čoms ar nazi atskrūvēja, paļurkāja un aizgāja.. :D

H hafas 26.10.2016

Kurš vispār joprojām Latvijas kaktu kantoros vēl pērk elektronikas preces?! Ir taču Amazon, eBay u.c. ārzemju interneta portāli, kuri atšķirībā no mūsējiem tevi nekad neapkrāps. Bieži vien pat lētāk sanāk pasūtīt lietas no ārzemēm nekā pirkt no skatlogiem vietējos kaktu kantoros.

Ventilators 26.10.2016

Nomainīji vārdu vai kā? Atkal ar savu ebay un amazon

SKaidra naudā tur neko nenopirksi. Te lokāli ir garantija vismaz.. vienīgi 50/50 vai būs jāķēpājas vai nē.

J Jānis A 27.10.2016

Tur jau tā lieta, ka nav tā garantija, par to arī ir stāsts. Ir tikai garantijas solījums, kurš netiek pildīts

J Juris010 26.10.2016

Var, protams, aprobežoties ar sūdzību šeit un neko nepanākt, taču var arī palūgt RD rakstisku "eksperta" slēdzienu un atteikumu, ar visiem papīriem un aparātu doties uz PTAC , tur tev atgādinās, ka viedtālruņu 2-u gadu garantiju neietekmē lietošanas fakts, jo tu tak preci pērc lietošanai, nevis plauktā turēšanai. Tālāk tev iedos neatkarīgo ekspertu adreses, kur varēsi nodod tālruni ekspertīzei un, ja tiks atzīts ražotāja brāķis nevis lietotāja izraisīts bojājums, griezties RD, kuriem tev būs jāveic preces remonts/apmaiņa un jākompensē ekspertīzes izdevumi. Atteikuma gadījumā tiesa un papildus izdevumi, kuri tavas uzvaras gadījumā būs jāsedz RD.

Ventilators 26.10.2016

Redz, kas sanāk ar to ekspertīzi. Neatkarīgā ekspertīze visticamāk būs autorizēts telefona serviss un šādi servisi neko neekspertēs tiklīdz ieraudzīs reģionu.
Līdz ar to ekspertīzes slēdziens būs nederīgs, jo līdz defektam nebūs nemaz ticis.

Bet jā, ar telefoniem ir sajāts tirgus. Jo lētak grib, jo par to arī veikali rūpējas. Negribat pirkt pie operātoriem un ietaupīt, būs problemas, it sevišķi Android telefoniem. Dēļ reģiona, autorizēts serviss, Google Play lokācija, Android atjauninājums.

Ja visi lielie veikali netirgos Eiropas tirgus telefonus to tirgos mazāki un tur arī pircejs atradīsies.
Reti kurš pirks Samsung S6 par 519€ ar Samsung care, kad tai pašā laikā tirgojas par 419€. Ietaupījumu tacu visi redz. Bet neaizdomājas par sekam, ja telefnam būs problēmas.

Dīvaini, ka gadījies ir RU telefons, tādu te tirgot nevar. Un protams ta arī ir šmaukšana, ja telefonam ir CE marķējums, bet reģions RU.

Ja nekļūdos jau 6 gads, kad par to tiek runāts, bet tik un ta pēŗk lētakos un pirms tam nekonsultejas vai telefons ir atbilstošs reģionam.

Samsung gadījumā koda galā jābūt SEB (firmwares arī pēc tā var atrast), tad zināsi, ka ir Baltijas regionam. Citiem razotajiem nav ne jausmas, kā noteikt.

Iesaku tomēŗ nenokārt galvu un patērēt laiku ar PTAC uzmanību.

J Jānis A 27.10.2016

Paldies, mēģināšu pacīnīties!

A Arnolds Valdis Kalnins 08.12.2016

Joko???Tik daudz laika jāiztērē,tikai,lai pierādītu,ka neesi kamielis un pārdevējs krāpjas??? :O Man nav tik daudz brīva laika,tāpēc pērku forumos un ārzemēs.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы