Par iesnieguma pieņemšanu atteikšanu - Prēču defects
Šodien 21.10.2020 mēģināju atrisināt problēmu veikalā wolford kas ir spicē t/c (sia "ab modeks") , maska ir nesen nopirkta un tajā konstrukcija ir sabojās metāliskais iekš rāmītis. Aicinot pārdevēju jānu piedāvāt risinājumu ir saņēmis pārsteidzošu atbilde: “mēs bez čeka preces nepieņemam”.
Ok teicu: “man čeku nav līdzi bet es to pameklēšu vēlāk bet tad pieņemiet iesniegumu-sūdzību”.
Jana: ”ne, jo mūsu iekšējie noteikumi aizliedz man pieņemt iesniegumus bez čeka vai čeka kopijas”
ludzu izskaidrot kā veikals, kuram jāstrādā ievērojot Latvijas normatīvajos aktus ir pieļāvis pārkāpumu un neievēro patērētāju tiesību aizsardzības likums 26.1 pantu 4. Punktu?
Комментарии (4)
(4) Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams). - ja iespējams, pievieno CITUS dokumentus. Iesniegumam bez čeka nav absolūti nekāda pamatojuma.
Bet loģiski!
Čeks ir atrasts, bet attieksme jau sabojas, vairs neko nepirkšu šī veikalā
Veikals nekādu pārkāpumu nav pieļāvis. Čeks ir pirkuma dokuments un tam ir jābūt! Tā jau katrs garāmgājējs var ienākt veikalā un pieprasīt kaut ko mainīt vai sūdzības/aktus rakstīt. Tie, kuri veikalā nekad nav strādājuši, to nekad arī nesapratīs.