www.sudzibas.lv MAXIMA Sūdzība par apkalpošanu un netkartību

Maxima - Sūdzība par apkalpošanu un netkartību

Labdien!
Šodien 30.04.2017 iegirzos Saldus Maximā XX, Brīvības ielā 30.Gribēju nopirkt lasi,kas bija akcijā.Skatos ir tikai 1/2 laši ar galvu.Pajautaju pārdevējai,vai ir tikai puses ar galvām,atbilde bijā,jā.Jautāju,vai nav arī veseli laši,atbilde nav.Nu sapratu ka nesnāks man ieceretais pikniks ar grillētu lasi.Staigāju domāju,ko vēl pirkt.Te atgriežos atpakaļ pie zivju sektora.Iznes vīrietim veselu lasi.Jautajums,vai tad Maximā vīriešiem tikai pārdod veselus lašus.Biju ļoti aizvainota.Skatos un brīnos kas notiek akvārijā,kur dzīvās zivis,konkrēti kur karpas.Ieraugu šausmas 2 beigtas karpas,pie paša akvārija stikla priekšpusē,kurām jau ādas nolobijusies,sapuvušas ūdens duļķains tas bija kautkas neizstāstams,slikti paliek,jāmūk no šī veikala,ka nedabū kādu infekciju.Labi ar zivīm problēma beigusies,sapratu ka jābrauc uz Rimi.Aizeju pie kases maksat par pirkumiem.Konkrēti 2 kase.Maksāju un pēksņi pardevējai iekrīt 0,10 centi kautkur pie kases.Atbilde no pardevējas,tos jau nevar dabūt.Un prasa man piemaksāt 0,10centus,kas viņai pazuda.Cik labi ka tādas pārdevējas.Tagad parbraucot mājās pazvanu uz MaximaXX un jautaju,vai jums ir veseli laši pardošanā.Atbilde bija pazvaniet pac 5 min.Ko arī daru,zvanu un jautāju,vai ir laši veseli atbilde,jā.Jautaju,vai daudz ir.Ja esot diezgan.Tad jautājums,vai mums vajadzīgs tāds veikals,kur preci nepardod,kad klients prasa.
Ar cieņu Agita.

Комментарии (5)

N Nikolaas 30.04.2017

Uzdodot jautājumu labak jautāt nevis vai jums nav, bet vai jums ir? ;)

Vispār jau lasot, izskatās, ka cilvēks pilnīgi neadekvāts:
Dodas uz veikalu, jo "Gribēju nopirkt lasi,kas bija akcijā.", ko dara tālāk: "Jautāju,vai nav arī veseli laši,atbilde nav."
Parastam cilvēkam ar atbildi nav, pietiktu, taču šajā gadījumā: "Te atgriežos atpakaļ pie zivju sektora.". Kāpēc? "Iznes vīrietim veselu lasi.", kuru tas, visticamāk, jau bija iepriekš pasūtījis. "Biju ļoti aizvainota.", normāla reakcija pēc tāda aizvainojuma būtu pieiet pie pārdevējas un pajautāt, kas par lietu, bet ko dara sūdzības autore: "Skatos un brīnos kas notiek akvārijā". Viņa domāja, ka akvārijā būs kāds lasis aizķēries? Taču tā vietā: "Ieraugu šausmas 2 beigtas karpas", nu seko pareiza lēmuma pieņemšana: "slikti paliek,jāmūk no šī veikala", taču tam seko vēl dīvaināka doma: ''sapratu ka jābrauc uz Rimi", kāds tam sakars ar RIMI? Bet ja jābrauc, tad jābrauc, taču tā vietā: "parbraucot mājās pazvanu uz MaximaXX un jautaju,vai jums ir veseli laši pardošanā".
- Sasodīts, mums nav lašu, mums ir 2 beigtas karpas akvārijā! Tikko biji veikalā un pati redzēji!
"Tad jautājums,vai mums vajadzīgs tāds veikals" - pretjautājums: vai veikalam vajadzīgi tādi pircēji?

donna b 30.04.2017

Izklausas pec personas ar maigi izsakoties, apsestibu.Starp citu, vai tad Rimi nebija lasu? Vai beigtu karpu? Tur ari ir zivju nodala!

iDmore 30.04.2017

Patīk visvairāk par 10 centiem.. Laikam kādai bankrots iestājās..

V viš. 30.04.2017

ganjau ka pati vainīga ka šai lasi nepārdeva :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы