LMT - Pardots telefons ar defektu!!!
Mate noperka telefonu un pēc apmeram 10 dienām pazūda skaņa (respektīvi es nedzirdēju cilvēku, kurš man zvanija). Darbiniece pārdeva telefonu bez KOMPLEKTĀCIJAS, neizskaidrojot ka telefonā nav iespejams rakstit latviešu valoda, pilnigi NEBIJA SNIEGUSI informāciju par preci. Atnākot pec 2 nedéĺam man pateica ka var piedavat remontu, no ka es atteicos. Es savukárt piedavāju veikt ekspertīze, bet man atteica, tad es piedavāju samainit telefonu -bet ari sannemu atteikumu.Tagad uzrakstiju caur peterētāju tiesības biroju iesniegumu tiesa. Jo ekspertīze kuru es apmaksaju pati apstipriniaja telefonā iekšeju defektu. Bet LMT man atteica atmaksat naudu par nekvalitativu prece un ekspertīze! Un darbinieki ir ĺoti rupji un agressivi,nemeğinaja pat palidzét risinát konfliktu.
Комментарии (11)
Kas ir telefons bez komplektācijas? Nedomāju, ka pārdevējai ir jāizskaidro, ka telefonā NAV iespējas rakstīt latviešu valodā utt. Kā pārdevēja var zināt, kas ir aktuāli pircējai? Vismaz es, pērkot kādu preci, jau iepriekš izpētu inetā pieejamo informāciju, lai veikalā varētu pajautāt tikai aktuālākos jautājumus. Par pārējo (tel.defektu) nekomentēšu.
Nevis es perku telefonu, bet mama. Un ticat man viña neko nesaprot gan telefonos, gan kompjuteros, planšetos. Ja, es uzskatu kā pārdevējai jabut kompetentai un sniegt informāciju par preci.Kad Jus ejat pie daktera, Jus gribat lai Jums izskaidro par operaciju,tas sekam, arstešanu? Vai Jus ejat pie daktera ar savu diagnozi, kuru dabujat no interneta?
Vai pārdevēja neatbildēja uz kādiem jautājumiem? Tad cita lieta. Bet gribu teikt to- kā pārdevēja var atbildēt uz jautājumiem, kuri nav uzdoti? Viņa taču nevar zināt, kas tieši interesē pircēju. Šajā situācijā- vai mamma jautāja par rakstību latviešu valodā konkrētajā telefonā? ( Es pieļauju domu, ka, visticamāk, šeit vienkārši vajadzēja padarboties uzstādījumos). p.s. Un tomēr- kas ir telefons bez komplektācijas?
veesaa007, pirms komentē, sāc ar Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likuma izlasīšanu un saprašanu. Tur pieejamā valodā ir skaidri uzrakstītas pārdevēja atbildības. Patīk kādam tas Likums, nepatīk - ar to ir jārēķinās, jo tas pasargā Patērētājus no negodprātīgiem uzņēmējiem.
Un jā - tas ir pārdevēja darbs izzināt klienta vajadzības, priekš kā konkrētu preci vēlas, un piedāvāt klienta vajadzībām atbilstošāko.
Cita lieta - klienta komentāri par pārdevēja attieksmi un preces kvalitāti. Neticu! Nav dzirdēts, ka LMT uzvestos kā tāds krūmu kantoris. Tur tai stāstā jābūt kādām papildus detaļām, ko autors neizstāsta.
Ko tieši izlasīt & saprast? Saprotu to, ka klients ienāk veikalā, izvēlas un nopērk preci. Ok, preces izvēlē lūdz palīdzību pārdevējam. Uzdod sev interesējošus jautājumus pārdevējam, pārdevējs atbild, iesaka (šajā gadījumā) telefonu. Es nekomentēju LMT servisu, attieksmi, bojātu preci utt. Bet sanāk, ka pircējam ir tikai tiesības, bet pārdevējam tikai pienākumi? Lai vai kā- es uzskatu, ka pirms tehnikas pirkšanas ir jāpainteresējas jau iepriekš, ko vēlas iegādāties. Lai tiešām nesanāk kaķa pirkšana maisā, jo viena lieta ir tā, ko pats izlasi un uzzini, otra lieta- akli paļauties tikai uz pārdevēja ieteiktu lietu. Cik cilvēki- tik atbildes.
Komplektàcija ir viss kas tiek kopà ar šo ierice :
LADÉTAJS, GARNITÚRA(KLAUSIT RADIO), INSTRUKCIJA -kurai OBLIGÀTI IR JABUT IEPAKOJUMA!!! Speciàla lîmejoša aizsargpléve (ko lîme uz tel.ekrànu), garantija!!! Mamai diemžel neiedeva puse no saraksta. Atnàkot cita LMT filiàle man izstastíja kàda Komplektàcija ir šim tel.modelim. Bet diemžél viňa nesakríta ar realitáte kuru iedeva mammai.
Un es uzskatu- ja cilvēks ko konkrēti jautā speciālistam- tad šim speciālistam ir jāatbild. Bet, ja netiek uzdots jautājums- kādu atbildi var gaidīt?!
Kad es naku veikalā péc pieméram veĺas mašinás, es nezinu absolúti neko, vienîgais ko es varu zinàt ta ir kràsa kuru es gribu, kg ietilpibu un lielàko programmas skaitu. Es pat firmu nezinu kuru izveléšos! Bet kas notiek tálàk? Pie manim atnàk konsultants un sàkas... (šai mašinai ir nevis parasts stills,bet dubultais, elektribas pàtere ir mazàk vai lielák neká otrai, mašina ir domáta gan veĺas pulverim, gan speciàlàm škidràjàm lidzekliem kas tiek IEVIETOTAS iekĺauta tvertne,viňai ir tvertne no neruséjoša térauda un t.t.Tas saucas par menedžmentu, profesionalitàte,kompetente, zinošanam un pieredze. Ja konsultants, pàrdévejs ir kompetents, vinš ieteiks kuru preci pirkt labák un izskaidros kàpéc. Un ta ir visur, pat pérkot desu centràltirgu. Es esmu zinoša tikai savà specialitàte un darbîbas jomà, bet Jus cik es sapràtu esat universàla un saprotat ka medicîna ta arî aviàcijas inženerija . Apskaužu Jums! Tas tiešam brînums.
Cik cilvēku- tik viedokļu. Atkārtošos- pirms pirkt tehniku, daudzi vispirms izlasa info internetā, jautā paziņām utt. Jo pārdevējs ir ieinteresēts pārdot dārgāk, tāpēc ir labi iet uz veikalu ar informāciju, pārējais jau ir detaļas. P.s. nopirkt telefonu nav `` aviàcijas inženerija``. Lai veicas.
Имела с ними опыт... К сожалению их работники не умеют разговаривать с людьми, раньше шли на встречу и старались решить проблему, сейчас же -зажрались. А сервис их это вобще отдельная история. Кроме некачественного ремонта -ничего.
Esm mazliet zinu situāciju Latvijā attiecībā uz mobilo telefonu servisiem. Ir tā, ka uz doto brīdi, manuprāt, nav neviena cita servisa, kuram būtu tik augsti kvalificēts tehniskais personāls, kuram būtu augsta līmeņa tehniskais aprīkojums un kuram vēl uzticētos tik daudz ražotāji, kā LMT serviss, jeb kā viņus sauc.
Ja tu paliki neapmierināta ar apkalpošanu, tad tas ir cits stāsts, ko es nevaru iekomentēt. Man personīgi nav bijušas problēmas ar viņiem, iespējams tāpēc, ka man ir nelielas tehniskas zināšanas.