www.sudzibas.lv LMT Garantijas remonta atteikšana

LMT - Garantijas remonta atteikšana

Tātad, mans modernais Mitrumizturīgais telefons saskārās ar mitrumu un atteicās strādāt Touch Screen. Iedevu telefonu garantijas remontā, protams, pēc pāris dienām saņēmu atteikumu bezmaksas remontam. Atteikums pat īsti netika paziņots - ne sms, ne zvana veidā, bet gan pati uzdūros uz to ievadot IMEI kodu mājas lapā (jo apnika jau gaidīt,kad kāds man Beidzot piezvanīs) un sāku pati zvanīt attiecīgajiem cilvēkiem, jo redzēju statusu- Gaida atbildi no klienta. Kad uzzināju,ka garantijas remonts atteikts, tad biju pārsteigta. Visvairāk par to summu, kas man būtu jāmaksā, ja piekristu to remontēt. Tātad, pats telefons, jauns, LMT,pirms gada maksāja aptuveni 380Eur, bet par remontu man paprasīja -450Eur. Vai tā kādam šķiet adekvāta summa? Nebija lētāk uzreiz tad man jaunu iedot,nekā remontēt nu jau gadu veco?Ha,ha, atliek tikai nosmieties. Ko tad uzrādīja garantijā - protams,vainu uz mani pašu, ka neesmu aiztaisījusi telefonu vāciņu un viņi veikuši mitrumtestu un telefons to izturējis. Pēc šīs pieredzes varu teikt,ka no tādām Garantijām nav jēgas,jo, kad ar to saskaries, tad Tevi pašu padara par vainīgu un viņi izvairās no telefona remonta. ( Gan jau gribēju, lai paņemu citu/ jaunu pie viņiem). Bet tagad uzticība ir zaudēta LMT, jo pats interesantākais, ka savu telefonu ļoti lutināju un turēju visādos vāciņos,lai nekādas skrambiņas neparādītos uz korpusa vai ekrāna, un attiecīgi, ieliekot vākos, es nemaz nevarētu neaiztaisītu telefona korpusu ielikt, kā arī nepamanīt, ka kaut kas nav aiztaisīts. Un pasniegts jau arī tā,ka bez maz vai katru dienu taisu un ķidāju telefona korpusu ārā. Lai gan cik tad bieži mēs to darām?1x lai ieliktu SIM un SD karti? Un loģiski,ka pēc tā ielikšanas parasti rūpīgi pārbaudām vai ir aiztaisīts!Tāds nu mans stāsts īsumā. Tagad vārds Garantija manā uztverē ir - firma, kura to piedāvā, izgrozīsies tā,ka Tu, protams, pats būsi vainīgs un vēl Tev nāksies piemaksāt.

Комментарии (2)

T Tong Po 25.07.2016

Nezinot visas tava stāsta detaļas, kopumā varu teikt, ka ražotāja pilnvarotais serviss ir ieinteresēts veikt garantijas remontu. Viņiem par to samaksā naudu ražotājs. Ja tev atsaka garantiju - redzi, tu jau nemaksāsi ne centa. Kur viņiem tas izdevīgums? Ja viņi atsaka garantiju, tad ir tā, ka tiešām ir bojājums, kas pēc garantijas noteikumiem ir uzskatāms par ekspluatācijas un garantijas noteikumu pārkāpuma rezultātā radušos, un veicams uz klienta rēķina. Viņiem tur rokas "sasietas".
Cenas. Nu, ja beigta galvenā plate, vai ekrāns vai nedod Dievas - abi divi, tad ir reāli tas, ka remonts maksā vairak nekā jauns telefons. Tas, kas tev pirms gada maksāja 500, šodien veikalā noteikti maksās vien 350. Tā nu tas ir.

В LMT в жизни не пойду и не посоветую. Для них нет клиентов, нет законов.Наверное набирая работников лмт спрашивает "будете ли иметь уважение к нашим клиентам? "и если ответ Нет -то тогда -Вы приняты в нашу компанию! Поздравляем Вас! Увы, но к сожалению.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы