www.sudzibas.lv Joker Slikts serviss

Joker - Slikts serviss

Sveicināti. Ir tāda lieta, ka, jau kādu laika posmu esmu ļoti iecienījis Saldus joker spēļu zāli, kā labu un patīkamu Atpūtas vietu sev, ar draugiem, un vienkārši vietu, kur pabūt prom no visa.. Taču tur var dzirdēt un redzēt ne visai patīkamas un manuprāt, klientiem nepiemērotas darbības un sarunas. Vadītāja inese vārdā, ļoti nekorekti izturas pret bārmenēm, tostarp arī klientiem. Aprunā bārmens, vel nosaucot viņas par, lielākajām idiotēm, un stulbenēm, tiek arī pacelta balss, kas vispār nav pieņemami man, kā stipri ievēRojamai personai un ikvienam citam. Tiek aprunāti klienti, ar klientiem runā tā, itkā šī spēļu zāle piederētu viņai personīgi, un bārmenes tiek noniecinātas, izdomātas stratēģiskas shēmas un intrigas, tiek izgudrotas darbības, kas itkā ir Rīgas lēmums attiecībā pret bārmenēm, tiek melots, lai nepieciešamības gadījumā, kāda tiktu atlaista, vai aizietu pati. ! Stundām nevajadzīgi sēžot jokerī, pēc sava veicamā darba izdarīšanas. Un nepietiek ar to, informācija tiek iznesta ārpus darba vietas, apspriesta ar draugiem, paziņām. Es neuzskatu ka tā ir normāla vadītājas attieksme un rīcība. ! Iekšējās kartības noteikumos ir atrunāti punkti, par informācijas konfidencialitāti, kas tur nu nekādi netiek ievērots. ! Arī apsargs savus pienākumus nepilda, ko ļoti labi var izlasīt ik katrs, Sinottip likmju iekārtā. Sēžot tikai pie bāra, un ik pa laikam nozūdot, runāt pa telefonu, nav apsarga pienākums! Saldū ir maz vietu kur atpūsties, taču aizejot uz Olimpic, Aladinu, vai fēniksu ar šādām lietām, nav nācies saskarties. Es neuzskatu, ka, tas ir kaut kādā mērā pieņemami un normāli. Kā jau minēju, ilglaicīgi ar to saskaroties, zūd vēlme turp doties, un rodas vēlme pajautāt šai sievietei, ko viņa no sevis iedomājas!? Pati pirms tam atradās bāra otrā pusē, kā bārmene, bet pat tad darbības bija stipri līdzīgas. !
Visu labu.

P

Комментарии (21)

N NestāstiPasakas 11.02.2020

Ak tu "mīļais cilvēciņ", vai konkrētāk izbijusī darbiniece, vai viņai tuvs cilvēks, kas nespēj samierināties, ka tavas komunikācijas spējas nebija adekvātas un pieņemamas ne tikai spēļu zāles APMEKLĒTĀJIEM, bet arī kolēģēm un protams Joker vadībai, jo attiecīgi cēli neslavu Joker uzņēmumam kopumā, un aizbaidīji apmeklētājus!
Ja domāji, ka slēpjot savu identitāti un sagudrojot šo mierināsi sevi - varbūt! Palikušie darbinieki un apmeklētāji atviegloti uzelpo, jo beidzot nav dzirdami neadekvāti vārdi un aizskarošas, pazemojošas frāzes no darbinieka. Un pateicas, ka viņu sūdzības par nepieņemamu darbinieka uzvedību ir izskatītas un pieņemti mēri! Jo, ja strādā ar cilvēkiem, tad ar cilvēkiem, nevis mežā malku skaldi!
Un tev tika dota iespēja laboties un sevi pierādīt, ko diemžēl pati neizmantoji, tad nu vainot loģiski vari tik pati sevi!
Un šaubos, ka kāda palikusī darbiniece, kuru ir daudz, varētu apstiprināt tavus vārdus par menedžeri, jo tā vienkārši nav?!
P.S. iesaku laiku veltīt kam vērtīgākam, nevis šādām nepatiesām muļķībām, piemēram iziet kādus komunikācijas kursus un labas uzvedības ABC darba vietā! Jo pazīstot tevi - varētu būt sarežģījumi jaunas darbavietas atrašanai, it īpaši, ja nepieciešama komunikācija ar cilvēkiem! Lai tev veicas! ??

M melnais.caurms. 12.02.2020

O, beidzot kāds ir saņēmies drosmi .
Te var vel tik daudz ko piebilst par JOKER daiļrunātāju, ko atļaujas, dara un runā.!
Visu cieņu tam, kas šo pateica, ne vārds nav samelots.

C Citslietotājs 13.02.2020

Es arī esmu ar to saskāries.
Vadītāja tiešām nav adekvāta ne pret klientiem, ne darbiniekiem. Atļaujas uz darbiniekiem kliegt klientu klātbūtnē, vairākas reizes pats to esmu pieredzējis. Klienti arī priekš viņas ir niecības. Viņa ir galvenais iemesls, kāpēc negribas Jūsu iestādi apmeklēt. Ar komunikāciju noteikti ir lielas problēmas viņai. Un mani paziņas tieši to pašu saka.
Jums vajadzētu apdomāt, vai tāds darbinieks Jums ir nepieciešams, kas sevi paceļ augstāk par jebkuru, kaut ir liela niecība, kas neko nemāk.

N Nejaukaaa 13.02.2020

Tad kāpēc darbinieki paši nav ar to saskārušies?
Varbūt lai sūdzības IESNIEDZĒJA vispirms atklāj savu patieso identitāti un personīgos atriebības iemeslus?!

Saivii 13.02.2020

Bet luudzu rakstiski vadiibai visi kuri straadaa un atpuushas shai vietaa. Vai nu kopeeju protestu pret sho kundzi...

Z ZaneS 13.02.2020

Jā, darbinieki, kuri ir atlaisti no šīs spēļu zāles to vienmēr ir bijuši pelnījuši! Strādāju šajā spēļu zālē vairākus gadus, periodiski savu iemeslu dēļ, bet šādu attieksmi gan neesmu manījusi. Vadītājs ir vadītājs, šī ir iestāde, kurā 27/7 uzturas klienti un, protams, var gadīties, ka kādu no sarunām dzird. Bet par laimi, par stulbām un vēl nez kā, vadītāja mūs nesauc. Neslavu šādā veidā, kad pierādīt to praktiski ir neiespējami, varētu celt jeb kuram cilvēkam un iestādei!

N Nejaukaaa 13.02.2020

Par Joker sūdzību...
Šis kārtējo reizi ir gadījums, kad cilvēks pats "izrok sev bedri" , un izmisīgi meklē vainīgo..
Ak tu "mīļais cilvēciņ", vai konkrētāk izbijusī darbiniece, vai viņai tuvs cilvēks, kas nespēj samierināties, ka tavas komunikācijas spējas nebija adekvātas un pieņemamas ne tikai spēļu zāles APMEKLĒTĀJIEM, bet arī kolēģēm un protams Joker vadībai, jo attiecīgi cēli neslavu Joker uzņēmumam kopumā, un aizbaidīji apmeklētājus!
Ja domāji, ka slēpjot savu identitāti un sagudrojot šo mierināsi sevi - varbūt! Palikušie darbinieki un apmeklētāji atviegloti uzelpo, jo beidzot nav dzirdami neadekvāti vārdi un aizskarošas, pazemojošas frāzes no darbinieka. Un pateicas, ka viņu sūdzības par nepieņemamu darbinieka uzvedību ir izskatītas un pieņemti mēri! Jo, ja strādā ar cilvēkiem, tad ar cilvēkiem, nevis mežā malku skaldi!
Un tev tika dota iespēja laboties un sevi pierādīt, ko diemžēl pati neizmantoji, tad nu vainot loģiski vari tik pati sevi!
Un šaubos, ka kāda palikusī darbiniece, kuru ir daudz, varētu apstiprināt tavus vārdus par menedžeri, jo tā vienkārši nav?! Zinot attiecīgo menedžeri, un zinot, ko šis cilvēks var un nevar pateikt, rodas jautājums, kā var sagudrot tik nepamatotus apvainojumus!??‍♀️ Neviens, protams nav ideāls, bet savā ziņā pat apbrīnoju šī cilvēka noturību, komperenci un objektīvu rīcību situācijās, kad tiešām kāds būtu pelnījis ne kādu skarbu vārdu vien!
Protams būs cilvēki, kas šo sūdzību izlasīs un šausmināsies, noticēs. Bet es tomēr uzskatu, ka jebkurš objektīvi un loģiski domājošs cilvēks neapšaubāmi sapratīs, ka šis viss ir "nekaunīgs kliedziens pēc atriebības"!
P.S. iesaku laiku veltīt kam vērtīgākam, nevis šādām nepatiesām muļķībām, piemēram iziet kādus komunikācijas kursus un labas uzvedības ABC darba vietā! Jo pazīstot tevi - varētu būt sarežģījumi jaunas darbavietas atrašanai, it īpaši, ja nepieciešama komunikācija ar cilvēkiem! Lai tev veicas! ??

S Shimmer 13.02.2020

Nepiekrītu..

S Shimmer 13.02.2020

Nepiekrīt.

M melnais.caurms. 13.02.2020

Par attieksmi tiešām ir jāpiedomā. .
Nolaidies uz zemes princesīt, un padomā vai Tu vel ko bez sava JOKERA vispār māki.

N NestāstiPasakas 13.02.2020

Šis kārtējo reizi ir gadījums, kad cilvēks pats "izrok sev bedri" , un izmisīgi meklē vainīgo..
Ak tu "mīļais cilvēciņ", vai konkrētāk izbijusī darbiniece, vai viņai tuvs cilvēks, kas nespēj samierināties, ka tavas komunikācijas spējas nebija adekvātas un pieņemamas ne tikai spēļu zāles APMEKLĒTĀJIEM, bet arī kolēģēm un protams Joker vadībai, jo attiecīgi cēli neslavu Joker uzņēmumam kopumā, un aizbaidīji apmeklētājus! 
Ja domāji, ka slēpjot savu identitāti un sagudrojot šo mierināsi sevi - varbūt! Palikušie darbinieki un apmeklētāji atviegloti uzelpo, jo beidzot nav dzirdami neadekvāti vārdi un aizskarošas, pazemojošas frāzes no darbinieka. Un pateicas, ka viņu sūdzības par nepieņemamu darbinieka uzvedību ir izskatītas un pieņemti mēri! Jo, ja strādā ar cilvēkiem, tad ar cilvēkiem, nevis mežā malku skaldi!
Un tev tika dota iespēja laboties un sevi pierādīt, ko diemžēl pati neizmantoji, tad nu vainot loģiski vari tik pati sevi! 
Un šaubos, ka kāda palikusī darbiniece, kuru ir daudz, varētu apstiprināt tavus vārdus par menedžeri, jo tā vienkārši nav?! Zinot attiecīgo menedžeri, un zinot, ko šis cilvēks var un nevar pateikt, rodas jautājums, kā var sagudrot tik nepamatotus apvainojumus!??‍♀️ Neviens, protams nav ideāls, bet savā ziņā pat apbrīnoju šī cilvēka noturību, komperenci un objektīvu rīcību situācijās, kad tiešām kāds būtu pelnījis ne kādu skarbu vārdu vien! 
Protams būs cilvēki, kas šo sūdzību izlasīs un šausmināsies, noticēs. Bet es tomēr uzskatu, ka jebkurš objektīvi un loģiski domājošs cilvēks neapšaubāmi sapratīs, ka šis viss ir "nekaunīgs kliedziens pēc atriebības"!
P.S. iesaku laiku veltīt kam vērtīgākam, nevis šādām nepatiesām muļķībām, piemēram iziet kādus komunikācijas kursus un labas uzvedības ABC darba vietā! Jo pazīstot tevi - varētu būt sarežģījumi jaunas darbavietas atrašanai, it īpaši, ja nepieciešama komunikācija ar cilvēkiem! Lai tev veicas! ??

P paritis 13.02.2020

picis.puika un cits lietotājs- Lāsmiņ,nomierini uzacis.

P paritis 13.02.2020

Melnais caurums-tev tiešām laikam ir tukšs caurums.

P paritis 13.02.2020

Runājot par Joker saldus- šim sūdzības autoram 10 balles par fantāziju un negatīvu komentāru autoriem(kura domāju ir viena persona) dosim 6as. Par centību.Mana pieredze ar Joker saldus ir pozitīva patiīk tur iegriezties uzspēlēt biliardu draugu kompānijā. Pozitīva gaisotne,patīkamas meitenes strādā. Izņemot viena,ar lielām uzacīm un zviedz kā zirgs.(Laikam Lāsma viņu sauc)Izsaka rupjus komentārus klientiem, uzvedas drusku nelīdzsvaroti. Par šo meiteni gan vadībai vajadzētu padomāt.brīžam ieraugot negribas iet. Nju tas tāds mazais negatīvisms.
Bet runājot par pārējām meitenēm-tiešām laipnas,paldies jums. Hmm.. Un apsargs- nju foršiņš? Pozitīvs dara savu darbu,patīkami papļāpāt vienmēr smaidīgs. Tiešām labs kolektīvs. Un menedžere arī forša,nekad nav dzirdēts neviens slikts vārds.
Tā vien šķiet ka sūdzības autors ir ticis melnajā sarakstā vai nav pieņemts darbā.
Tā teikt personiska dvēseles sāpīte.
Turaties Joker Saldus un esiet tikpat pozitīvi kā lidz šim. Noteikti kkad iegriezīšos.
Paldies.

P paritis 13.02.2020

unājot par Joker saldus- šim sūdzības autoram 10 balles par fantāziju un komentāram dosim 6as. Mana pieredze ar Joker saldus ir pozitīva patiīk tur iegriezties uzspēlēt biliardu draugu kompānijā. Pozitīva gaisotne,patīkamas meitenes strādā. Izņemot viena,ar lielām uzacīm un zviedz kā zirgs.(Laikam Lāsma viņu sauc)Izsaka rupjus komentārus klientiem, uzvedas drusku nelīdzsvaroti. Par šo meiteni gan vadībai vajadzētu padomāt.brīžam ieraugot negribas iet. Nju tas tāds mazais negatīvisms.
Bet runājot par pārējām meitenēm-tiešām laipnas. Paldies jums.

N Nejaukaaa 13.02.2020

Šis kārtējo reizi ir gadījums, kad cilvēks pats "Izrok Sev Bedri" , un izmisīgi meklē vainīgo..
Ak tu "mīļais cilvēciņ", vai konkrētāk izbijusī darbiniece, vai viņai tuvs cilvēks, kas nespēj samierināties, ka tavas komunikācijas spējas nebija adekvātas un pieņemamas ne tikai spēļu zāles APMEKLĒTĀJIEM, bet arī kolēģēm un protams Joker vadībai, jo attiecīgi cēli neslavu Joker uzņēmumam kopumā!
Un arī tagad turpini nepamatoti celt neslavu Joker!
Ja domāji, ka slēpjot savu identitāti un sagudrojot šo mierināsi sevi - varbūt! Palikušie darbinieki un apmeklētāji atviegloti uzelpo, jo beidzot nav dzirdami neadekvāti vārdi un aizskarošas, pazemojošas frāzes no darbinieka. Un pateicas, ka viņu sūdzības par nepieņemamu darbinieka uzvedību ir izskatītas un pieņemti mēri! Jo, ja strādā ar cilvēkiem, tad ar cilvēkiem, nevis mežā malku skaldi!
Tev bija iespēja palikt strādāt uzņēmumā, bet pati to neizmantoji!
Un šaubos, ka kāda palikusī darbiniece, kuru ir daudz, varētu apstiprināt tavus vārdus par menedžeri, jo tā vienkārši nav! Zinot attiecīgo menedžeri, un zinot, ko šis cilvēks var un nevar pateikt, rodas jautājums, kā var sagudrot tik nepamatotus apvainojumus!? Neviens, protams nav ideāls, bet savā ziņā pat apbrīnoju šī cilvēka noturību, kompetenci un objektīvu rīcību situācijās, kad tiešām kāds būtu pelnījis ne kādu skarbu vārdu vien! 
Protams būs cilvēki, kas šo sūdzību izlasīs un šausmināsies, noticēs. Bet es tomēr uzskatu, ka jebkurš objektīvi un loģiski domājošs cilvēks neapšaubāmi sapratīs, ka šis viss ir "nekaunīgs kliedziens pēc atriebības"!
P.S. iesaku laiku veltīt kam vērtīgākam, nevis šādām nepatiesām muļķībām, piemēram iziet kādus komunikācijas kursus un labas uzvedības ABC darba vietā! Jo pazīstot tevi - varētu būt sarežģījumi jaunas darbavietas atrašanai, it īpaši, ja nepieciešama komunikācija ar cilvēkiem! Lai tev veicas!

S saldenieks 14.02.2020

Sveicināti . Es Saldus Jokeri apmeklēju ikdienā jau daudzus gadus . Vienmēr tur ir bijusi forša atmosfēra un apkalpojošais personāls līmenī . Nekad nēsmu dzirdējis ka vadītāja kliegtu vai rupju izturētos pret personālu vai klientiem . Vienmēr viņa ir bijusi laipna un smaidīga . Ja jau tur ir tik drausmīgi un vadītāja ir tik slikta , tad kapēc bijušie darbinieki nāk atpakaļ uz Saldus Jokeri ? Tad sen jau darbinieki būtu uzrakstijuši Rīgai kopīgu sūdzību . Izlasot šo rakstu man rodas jautājums . Kopš kura laika klients zina par vadītājas darba laiku , par stratēģiskām shēmām un Rīgas lēmumiem . Izskatās tieši pretēji , ka rakstītājs nav patstāvīgs klients , bet drīzāk kāds individīts , kuram ir personiskas problēmas un nav kur izgāzt savu žulti . Žēl ka tādi cilvēki dzīvo mums Saldū . Turies Inesīt , lai nelabvēļi tikai atceras ka tā pasaulīte ir apaļa un Saldus taču ir maziņš .

C Cilvēksss 14.02.2020

Laikā, kad arvien aktuālāka ir tēma par viltus ziņu portāliem.. Kā ir pieļaujama šāda sūdzību darbība, kur ikviens indivīds vienkārša teksta veidā var pazemot un celt neslavu iestādei vai cilvēkam!
Sūdzība ir pilnīgi nepamatota un "ož pēc plikas atriebības"!
Saldus Jokerī strādā paši foršākie!
Sūdzības autor - zeme tiešām ir apaļa! Un ja jau tik pārliecinoši izpaudies - kapēc slēp savu īsto identitāti?
Un sūdzības.lv paši ir sūdzības vērti! Jo jums būtu tomēr objektīvi jāizvērtē, ko ļaujat publicēt!

N Nejaukaaa 14.02.2020

Atvainojos par komentāru dubultošanos no diviem atsevišķiem lietotājiem, kas ir viens cilvēks, jo diemžēl sūdzības.lv ir problēmas ar komentāru ievietošanu, pie kā vajadzētu piestrādāt un šo problēmu atrisināt, lai tas neatkārtojas!
Jauku dienu!

Lāsma M 03.03.2020

Ak Dievs. Jūs cilvēki esat saspiedušies vai kas ar jums. Kādā sakarā tieku apvainota un nomelnota ? Lai gan neesmu te neko rakstijusi, bet paldies par ’’siltajiem vārdiem un laba vēlējumiem "! Man ir daudz svarīgakas lietas ko darīt un par ko domāt, nevis dzīt te kaut kādu sviestu.

S sannas 09.10.2024

Sūdzibas autors sevi sauc par ievērojamu cilvēku 🤣🤣🤣🤣. Vai tikai pats prezidents tur nav ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы