IZZI - Maldinoša reklāma
Nekas ne no kā nerodas. Tele2, IZZI un vēl dažiem labiem ir gluži vienkārši jābeidz čakarēt cilvēkus ar maldinošu reklāmu, ar savu tiešo konkurentu nomelnošanu un ar savu līgumsaistību nepildīšanu. Esmu saskāries ar visu pieminēto uzņēmumu pakalpojumu kvalitāti un jāsaka, ka ir bijis ļoti jāsavaldās, lai neņemtu rokā mietu, kur nu vēl nelamātos. Ja patērētājs ir neapmierināts ar servisu, tad par konkrēto uzņēmumu viņš var paust savu viedokli - lai kāds tas arī būtu (O.K. par konkrētu darbinieku vārdu un uzvārdu publicēšanu var diskutēt, taču ja tu strādā uzņēmumā, kurš sniedz publiskus pakalpojumus un tavs tiešais darbs ir ar cilvēkiem, tad sorry - neredzu kā to var klasificēt kā privātuma aizskārumu). Protams, cita runa ir - vai to darīt necenzētiem vārdiem. Taču tīri cilvēcīgi var saprast cilvēku, kuru "pasūta" nekompetents / rupjš menedžeris (tādi frukti ir pelnījuši būt pie kauna staba vai iet slaucīt ielas, ja nepatīk darīt savu darbu, par kuru tomēr arī saņem atalgojumu - daudzi piemirst, ka klienti ir viņu darba devēji), serviss, kas nestrādā kā reklamēts (aprakstīts līgumā), serviss, kas nestrādā nedēļām vispār un par to vienalga tiek piedzīta maksa. Esiet cilvēki paši un arī citu attieksme mainīsies.
Комментарии (6)
Njā...uzmetu aci dažiem rakstiem. Neatradu tur tik daudz lamu vārdus, vārdus un uzvārdus. Nestrīdos - gan jau kaut kur ir, tik es neredzēju. Katrā ziņā neietu tur strādāt pat, ja būtu jādzīvo zem tilta un jālasa pudeles. Darbinieki, esošie vai bijušie, izteicās skaidri. Ā, un darba devēj, ja darbinieks darbā jūtas kā vergs, cietumnieks, atkritums, bez motivācijas, atbalsta, cilvēcīgas sapratnes utt., tad kādi var būt darba rezultāti? Darbinieks jūtas slikti darbā, aiziet no tā, vietā nāk jauns, nepieredzējis darbinieks un galā mēs iegūstam sliktu servisu, sliktus darba augļus un vēl sliktāku attieksmi visiem vienam pret otru! (cerams, ka ir saprotams manis rakstītais) Tie darbinieki, par kuriem sūdzas klienti, ka viņus nelaipni apkalpo, sēž ar taisniem ģīmjiem utt., tādi ir pamatoti, jo nav viņiem nekādas motivācijas, un nav jābrīnās, ka par šo uzņēmumu ir tik daudz sūdzību. Es arī reiz strādāju uzņēmumā, no kura visi bēg jau otrajā darba dienā (pamatoti). Nebaidaties, darbs ir, par spīti visam tam "bezdarbam" vajag tikai meklēt. Tie, ks vienu CV aizsūta un saka, ka nevar atrast, arī neatradīs, bet ja meklē un dara tad visu var, tā, ka nesamierinieties ar tādu darbu, kurā, strādājot, bojājat savus nervus (tas esot neatgriezeniski). Man izdevās! Tagad man ir superīgs darbs un man viss liekas rožaini :)
LIELS P.S. Tā cilvēku čakarēšana - sanāk, ka viņiem vienkārši iet tik slikti, ja jāčakarē, lai nopelnītu!
P.P.S. Neiedomājaties man uzsūtīt mafiju, jo tās bija TIKAI manas domas un secinājumi, es nevienu te nenomelnoju, tikai izsakos. Nevienu darbinieka vārdu neesmu pieminējusi, lamu vārdus pret uzņēmumu arī nē.
Cilvēkiem ir jāzin pirms viņi stājās darbā vai kontaktējas ar darbiniekiem kāda attieksme viņus sagaida, visi komentāri ir patiesi, attieksme no augstāk stāvošiem darbiniekiem maigi izsakoties ir pretīga un augstprātīga
esmu lasījusi tās iepriekšējās sūdzibas, un nodomāju ka tas tiešām ir uzņēmums, kādā nekad nevēlētos strādāt. un ne jau dēļ lamuvārdiem komentāros.
Laba [anti]reklāma Transcom world wild : ) Agrāk par tādu i dzirdējis nebiju. Tagad zinu. Vai tad viņi nesajēdz, ka lētāk ir atrisināt problēmas uzņēmuma iekšienē un necilāt sū... internetā, lai nesmird?...!!!
Nekad nebūtu rakstījis ne par vien no šiem uzņēmumiem, bet skatoties svaigākās sūdzības, ieraudzīju šo, jo te ir strādājuši daži pazīstami cilvēki un nolēmu palasīt, ko te raksta. Jūs panācāt ar šo to, ka par jums iestaistās rakstīt pat tie, kas nebūtu to darījuši, bet jūs paši izlīdāt un dodat pamatu. Par Transcomu daudz dzirdēts no tiem, kas tur pabijuši. Tāpat IZZI ir internets, ko manuprāt, lieto tikai muļķis, jo ir daudz citu pakalpojumu sniedzēju, kas daudz kvalitatīvāk sniedz interneta provaidera pakalpojumus. Ir protams cilvēki, kas pienu pērk nevis normālā veikalā, bet kaut kādā pažobelē pa 90 santīmiem litrā un domā, ka tas tā visur.. TELE2? nu es jau sen pārgāju uz Biti un esmu laimīgs, visu var sarunāt. Pret Tele2 tu kā klients vienmēr esi muļķis un neko nevari pierādīt.
Man smiekli nāk par Transcoma taisnošanos šeit un privātuma likumu paviršu interpretēšanu zem savu interešu aizstāvības. Pēc jūsu sacītā izriet, ka arī premjers Valdis Dombrovskis var pieprasīt, lai vairāk viņa vārdu necilā ne medijos, ne komentāros, ne TV, jo viņam ir privātums, ko nedrīkst aizskart. Taču šeit gan jāpiemin, ja persona savu identitāti atklāj profesionālos nolūkos, tad šai personai nav tiesību sūdzēties par sava vārda pieminēšanu. Sliktiem pakalpojumu sniedzējiem jau gribētos, ka varētu visas sūdzības piegriest un cilvēki neuzzinātu patiesību un viņi varētu turpināt pa veco ceļu iet.
Kad gāju strādāt uz Transcom Worldwide Latvia viss šķita rožaini un jauki. Solītais atalgojums un motivējošā bonusu sistēma tā vien sildīja sirdi un priecēja prātu.
Bet, ak vai, ne reizes nebiju dabūjis solītos 75 ls bonusu, lai gan strādāju gan virsstundas, gan arī braucu no otras Daugavas puses Tele2 crash laikā, kas viņiem norisinās nemitīgi, lai tikai nopelnītu, bet alga kā bija 200-210 ls tā arī palika.
Ko lai saka - paņem tevi, izmanto un pēc tam, kad no tevis vairs neko nevar izspiest sāk skatīties greizu aci visi tie gudrie Team Leader (TL), kuri daži labi ne reizes paši uz līnijas nav sēdējuši.
Pareizi iepriekšējais komentētājs raksta, ka pret Tele2 klients ir un vienmēr paliks muļķis. Silti iesaku nomainīt citu operatoru, kuram vēl ir Tele2, lai pēcāk nav jāzvana un jābļauj uz operatoriem, kāpēc rēķins ir tik liels.
Ja nu šajā sadaļā iegriežas kāds no Transcom vadības ( pilnīgi nešaubos, ka tā tas arī notiek), tad ziniet, kamēr Jūs nemainīsiet savu attieksmi, kamēr Jūs ikvienu darbinieku nepratīsiet novērtēt, bet tikai KAA NAIVIE DOMAASIET, KA LATVIJAA DARBA SPEEKS BUUS MUUZIIGS, kamēr nebeigsiet dancot zem Tele2 u.c. stabules ( domāju, ka patiesībā Jums tas ir izdevīgi, lai arī mēģiniet iegalvot pretējo), tikmēr nebūs Jums labu darbinieku. Nebūs! Iesaku padomāt par algu palielināšanu un tā būtiski, nevis par dažiem latiem. Transcom ir un paliks vieta, kur studentiem piepelnīties, bet tam visam ir sezonas ietekme - kā gurķiem un tomātiem ražas laiks.
Tuvojas vasara un Transcom zina, cik grūti klājās vasarā tiem atlikušajiem darbiniekiem, kas vēl nav pametuši šūpot sākušos kuģi :)
Kā vienīgo plusu varu atzīmēt Transcom kolēģus / kolēģēs, kas patiešām, ar retiem izņēmumiem, ir VISLABĀKIE!
Un tas nav Transcom vadības nopelns! !!!
Lai veicās tiem, kas vēl atrodas Transcom Worldwide Latvia, bet jau laicīgi meklē sev citas darba vietas.
PĀRĒJIEM NEIESAKU TUR DOTIES STRĀDĀT!!!