Itella - neloģiska loģistika
Nemaz nerunājot par to, ka paka tika sūtīta man atpakaļ 3 (!) reizes pēc tam, kad neviens no itellas man neatsūtīja ne paziņojumu par tās pienākšanu, ne zvanīja, beidzamajā reizē saņēmu vēstuli, ka sūtījums ir viņu noliktavā un lai sazinos, lai vienotos par piegādes laiku.
Aizsūtu e-pastu, un jau pēc pāris minūtēm saņemu zvanu, operators laipns un vieš ticību, vienojamies, ka sūtījumu saņemšu nākamajā dienā no 9 līdz 5. Ir neērti, bet izkārtoju brīvu laiku. Gaidu. Protams, pulkstenis pāri pieciem un nekā. Ja es ziedoju savu laiku un naudu, gaidot viņu pakalpojumus, vēlos rezultātu. Man jāuztraucas, vai kurjers nav cietis kādā avārijā?
Комментарии (3)
tak nav vērts sūdzēties. kopš pagājušā gada brigām nu jau ir sakārtojuši, ka visi klienti nesūdzas, bet tikai daži, viss okidoki, somi ieslauc naudiņu par DHL piegādi, viss kārtībā
Varbūt tas atkarīgs no konkrētā kurjera? Vidzemes kurjers ir ok.
hmm, jā, sūdzības, šķiet, ir no Rīgas