РешеноGintaro Mēbeles - Slikts serviss

Sveiki,Septembrī pasūtīju dīvānu no "Gintaro mēbeles". Teicās uz novembra vidu piegādāt gatavu. Pagarināja līdz novembra beigām. Sarunājām piegādi pirmdienā uz plkst 14:00. Aizbraucu no darba prom ātrāk, lai būtu mājās uz piegādi. Plkst 13:30 šie zvana un saka "sorry, dīvāns ir uz nepareizo pusi uztaisīts". Diena izčakarēta, bet nu labi, sarunājām pēc 3 nedēļām, noteikti pirms Ziemassvētkiem. Pienāca 4. nedēļa, zvanu, prasu, kas ar dīvānu. Šie atbild "sorry, ir atsūtīts dīvāns, bet atkal uz nepareizo pusi".Komentāri lieki.

Жалоба успешно разрешена Patogēnā baktērija 03.08.2016

Problēma bija atrisināta. Klientam tika piegādāts dīvāns ar pareizo stūra pusi.

Комментарии (5)

M Monta 30.09.2016

Pilnīgi piekrītu. Arī man ar "Gintaro Mēbeles" ir ļoti negatīva pieredze. Pasūtījām gultu vasarā, pāsūtīšanas brīdī pārdevēji teica, ka gultas būs gatava 3-6 nedēļu garumā. Pagāja 6 nedēļas, es zvanīju un jautāju, kur ir mana gulta, saņēmu atbildi, ka būs nākošnedēl. ok. paiet nedēļa, es zvanu atkal, jautāju pēc sava pasūtījuma atkal tā pati atbilde - būs nākamnedēl. Pienāk nakamā nedēļa un attiecīgi 9 nedēļas no pasūtīšanas brīža, un atkal problēmas, Gulta ir it kā piegādā Spices veikalā, bet reāli tur nav.
. Nekad neiesaku neko sūtīt no "Gintaro mēbeles"
Un informāciju par telefonu sniedz krievvalodīga sievietei, kurai ir ļoti lielas problēmas ar mūsu valsts valodu, kas arī ir skumji un kas ļoti uzvlek klienetu, no kura naudas maksā viņai algu.

Gintaro Mēbeles Ответ от представителя 20.10.2016

Labdien, Monta!

Atvainojiet par tādu situāciju un sagadātām nēertībām.
Paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu, uzrakstiet mums uz [email protected] par šo gadījumu (Jūsu vārds, uzvārds, kad un kādā no saloniem Jūs pērkat gultu). Mēs varētu uztaisīt iekšējo pārbaudi, lai tāda situācija neatkartotos.

R Rita 04.09.2017

Pasūtīju skapi Gintaro mēbelēs un samaksāju pilnu summu. Piegādes laiks bija 45 dienas, bet tā kā viņiem esot daudz pasūtījumu solījās ātrāk. Tagad jau pagājušās 48 dienas un zvanot uz veikalu nekādu atbildi nesniedz, solījās pārzvanīt, bet nekā. Attieksme vienkārši drausmīgā un vispār nerūp klienti. Nekad nevienam neiesaku neko pasūtīt! Pasūtījuma brīdī laipni, bet pasūtījuma izpildīšana vispār nerūp.

Gintaro Mēbeles Ответ от представителя 05.10.2017

Labdien!

Atvainojiet par kāvēto mēbeles piegādi un sagādātam neērtībām.
Lūdzu, uzrakstiet mums uz [email protected], vai Jūs jau saņemat savu pasūtījumu?
Mēs mēģinasim parunāt ar piegādātāju, lai tādi gadījumi vairs neatkartotos.
Vēl reiz atvainojiet par šo situāciju.

P paulspēteris 06.01.2020

Gintaro mēbeles ir sabojāti ziemassvētki un solījumu kaudze kuri netiek pildīti Pasūtījums tika veikts septembrī Daļu piegādāja novembrī kad tika veikta visa samaksa bet visa prece joprojām nav piegādāta Bet ir jau janvāra vidus Divdesmitpirmajā gadsimtā vajadzēja būt labākai attieksmei pret klientiem un ja nevar pildīt solījumus tad nemaz nesākt patērētāju mānīšanu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы