www.sudzibas.lv Fielmann Aizdomas par negodīgu darbību

Fielmann - Aizdomas par negodīgu darbību

Biju iegājusi salonā, lai notīrītu brilles. Pārdevējas šķita laipnas un centīgas. Pirms manas brilles tika tīrītas, man piedāvāja nomainīt deguna uzlikas pret jaunām, labākām, silikona, jo līdzšinējās esot vecas, netīras un var radīt risku acu iekaisumam. Uzliku nomaiņa maksājot 3Eur. Radās iepaids, ka no manis sagaida tūlītēju un neapdomātu piekrišanu. Kad sākotnēji teicu, ka padomāšu, likās pārdevēja kļuva neapmierināta. Kamēr brilles tika tīrītas, nodomāju, ka tās iegādājos pasen un degunu uzliku nomaiņa varētu būt noderīga. Piekritu tai, bet darba rezultāts un apkalpošana par to man raisīja nepatīkamu vilšanos. Briļļu ietvari un stikli bija tumši kā jau saulesbrillēm. Arī sākotnējās deguna uzlikas atbilstoši tonētas (iedzeltenas/viegli brūnas). Savukārt jaunās deguna uzlikas pielika caurspīdīgas, tās izskatās gandrīz baltas pret brilļu ietvaru. :(Papildus tam, protams par veikto deguna uzliku apmaiņu bija jānorēķinās. Precīzas naudas man nebija, tāpēc iedevu 5Eur banknoti un samaksāju kasē 3Eur kā pienākas. Naudas atlikumu es saņēmu, bet čeku gan man nedeva, pat netaisījās. Tāpat nevaru pateikti pārliecinoši, ka noskanēja čeka izdrukas skaņa, un novēroju dīvainu saskatīšanos un smīniņus pārdevēju starpā. Pirmās domas bija, lai nu paliek, deguna uzlikas jau ir uz brillēm un varu iztkt bez tā čeka, bet tagad domāju, ka tieši tādā veidā tiek krāpti Fielmann klienti un iespējams arī nodokļu iekasētāji. Nav pierādījumu ne man, ne veikalā-salonā, ka darbs veikts un nauda iekasēta. Ja uzlikas pēkšni izrādītos nekvalitatīvas un salūztu pēc dienas, arī to apmaiņu pret citām es nevarētu prasīt, jo čeka, kurā norādīts viņu veikums man nebūs. Gribēju uzrakstīt savas pārdomas tieši Fielmann mājas lapā http://www.brillunams.lv/ , bet ak tu vai - visās lapaspusēs, kur uzrādās iespēja "rakstiet mums" tā nav aktīva un uzrakstīt nemaz nav iespējams. :o Ha-ha-haSecinājums, vilšanās par uzņēmumu, kurš sevi publiski reklamē kā ļoti orientētu uz klientiem un viņu labu apkalpošanu.Ieteikums citiem - padmājiet pirms piekrītat Fielmann "labajiem" piedāvājumiem. Lai mums visiem veicas!

M

Комментарии (5)

T trakotais 13.04.2015

Man patīk fielman un ja pats nepaņēmi čeku, tad visas Tavas aizdomas ir kaķim zem astes.

Z za23 30.04.2015

esmu jau ilgus gadus Fielman kliente nakadu sudzibu nav

F Fredis2015 10.05.2015

Neticami, vienmēr manas brilles notīra bez maksas un arī visu sīko appkopi, ko esmu palūdzis brillēm, ir bez maksas! Vienmēr patīkama Fielmann laipnā apkalpošana, bez liekuļošanas...

M megija eiholce 03.05.2016

Salauza briļļu rāmi, kuru biju pirkusi citā salonā. 3 nedēļu laikā tā arī nespēja man ielikt rāmjos kvalitatīvas lēcas. Veica garantijad remontus bet iznākums lēcās švīkas!! Paši piedāvāja atgriezt naudu, piekritu, tikai mans jaunais briļļu rāmis šo 3 ned.laikā ir vizuāli bojāts, saskrāpēts. Turklāt kad atgrieza man naudu, uz vietas manam briļļu rāmim brutāli tika izlausti šie stikli, šādi atdodit manu rāmi un 90€ ko iztērēju par stikliem. Nav ko teikt!!!! Fielman salons Brīvības 226. RĪGA.

Man uzdāvināja Fielmann kuponu, kurā redzes pārbaude ir bez maksas un briļļu iegādei 20 euro atlaide. Domāju, izmantošu iespēju, kaut arī nekādu sūdzību par redzi nav. Jau agrāk pieminētais Antons, par kuru citiem bija tik labas atsauksmes, nu no Ķengaraga ir pārcelts uz centra filiāli Brīvības ielā 47. Pieteicos uz pārbaudi konkrēti pie viņa, jo viņš bija izslavēts kā labs speciālists. Optikas centrā sagaidīja ļoti laipni, tika pārbaudīta redze izmantojot dažādus aparātus, stikliņi tika mainīti viens pēc otra. Nekādas problēmas netika atrastas, praktiski redzēju visas burtu rindiņas līdz pat mazākajām. Bet, lai palīdzētu acu muskuļiem vieglāk strādāt, tika izrakstītas brilles. Viss notika zibenīgā ātrumā, kaut arī ienāca prātā, ka nogurušām, veselām acīm pietiktu ar dažiem vingrinājumiem, bet pēc mirkļa jau tika noformētas brilles, piedāvāti rāmīši it kā par brīvu, jau pievienojās otra kolēģe, tika mērīti acu attālumi, nedodot man ne brīdi apdomāties, vai man vispār tās brilles ir vajadzīgas. Visa rezultāta man šobrīd mājās ir brilles, kuras man nav nepieciešamas un par kurām samaksāju 112 euro ar minēto atlaidi. Saņemot brilles, man atkal tika iedots kupons bezmaksas redzes pārbaudei. Vīram teicu, ka nevienam nenovēlu to, kas notika ar mani, bet viņš saka, ka tikai pārbaudīs redzi un nekādas brilles nepirks. Šodien vīrs atgriezās mājās un saka, ka viņam redzi nepārbaudīja, par brīvu pārbaude esot tikai tad, ja pērk brilles. Acīmredzot, konsultanti novērtēja, ka viņu apkrāpt tik viegli neizdosies. Pēc manas pieredzes, tā ir atstrādāta mahinācijas sistēma, nedot ne mirkli klientam apdomāties, ļoti smakli, super pieklājīgi, piedaloties vairākiem konsultantiem vienlaicīgi, apstrādāt klientus. Ja tāds ir viņu biznesa modelis, tad ceru, ka Dievs viņus sodīs, jo ne visi ir tik bagāti, lai maksātu 132 euro par nevajadzīgu lietu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы