www.sudzibas.lv Dataleks Dataleks klienti nosauc par

Dataleks - Dataleks klienti nosauc par

ss.lv meklējot jaunu datoru (vecais bija uz miršanas robežas + gandrīz vairs nebija iespējams uzlādēt), pierakstīju mobilajā vairākus nr, uzkuriem pēcāk zvanīt + to datoru modeļu nosaukumus, uz kuriem atsaukties. burtiski pēc 10-15 min dators pavisam atsacījās baroties un drīz noslāpa. tad nu uzreiz zvanīju Dataleks (birojam dzelzavas ielā 74), lai uzzinātu, vai tik tiešām šobrīd veikalā pieejams ASUS dators tp500ld, kurš mani ļoti bija ieinteresējis. vēlējos to iegādāties jau šodien vai vēlākais rīt, jo kā skolotājai šajā laika periodā (augusta beigas) rit intensīvi rakstudarbi. mani savienoja ar darbinieku, kurš nezināja, vai konkrētais dators pieejams, un teica, ka savienos mani ar citu darbinieku (pieņemu,ka noliktavā). kad savienoja, nosaucu modeļa nr un jautāju, vai viņš var apskatīties, vai šis dators šobrīd ir pieejams noliktavā. viņš it kā apskatījās un teica, ka viņiem tāda modeļa vispār neesot. teicu, es pirms brīža skatījos ss.lv sludinājumu, kur bija norādīts, ka šis asus klēpjdators pa 647 eur tiek pārdots Dataleks veikalā. viņš teica tad pasūtiet pati, ja jau ko tādu tur esiet atradusi. atzinos, ka man tieši šobrīd dators ir nomiris, tādēļ nevaru pasūtīt neko internetā. viņš jautāja, kur tad jūs atradāt konkrēto sludinājumu. atbildēju, ka sludinājumu portālā ss.lv. viņš attrauca, tad jau internets ir pieejams, pasūtiet. vēlreiz izskaidrosju situāciju, kāpēc nevaru pasūtījumu veikt, lūdzu pārbauda. teica, ka tāds modelis vispār neesot. teicu, ka ss.lv bija minēts konkrēti šāds modelis, esmu to precīzi pierakstījusi . tad viņš nesapratu pat īsti kādā sakarā atbildēja, ka Dell kompānijai nemaz neesot tāda modeļa. Precizēju, ka tas ir nevis Dell , bet ASUS Transformer pad (tik daudz nu esmu iegaumējusi, jo katram manam skolēnam jau vairākus gadus ir pa asus transformer pad planšetniekam). viņš saniknojās (iespējams, visu šo laiku skatījies kādu citu mājaslapas sadaļu , respektīvi - Dell datoru klāstu), taču es pie tā neesmu vainojama, ka viņš nepareizi pierakstīja nosaukto modeļa nr vai varbūt pārklausījās vai lai vai kāds tam nebūtu iemesls... kad turpināju skaidrot un aprakstīt, kāds modelis tas ir, viņš nikni atcirta "Govs, bļe!!" kam sekoja klusums, jo viņš bija nometis klausuli. (Tagad par to pat smiekli nāk) Neuzskatu, ka kādā brīdī biju nepieklājīga, varbūt neatlaidīga gan (jo datoru šobrīd ļoti steidzami vajag!!), taču šādu attieksmi nebiju pelnījusi. Zvanīju atkal pirmajam numuram 27055137, lai uzzinātu, kā šo džentlmeni sauc. Šoreiz pacēla sieviete, kura tomēr nevēlējās man atklāt viņa vārdu, līdz teicu, ka zvanīšu vadībai,lai risina situāciju. Tad man nosauca vārdu Aleksandrs Provsimovs. Vairākkārtīgi pārjautāju, bet nu tā es to sadzirdēju. Sieviete teica, ka situāciju noskaidros, jo sarunas tiek ierakstītas. Es ļoti ceru, ka tā arī būs. Labi, jāatdod kolēģei izdīktais dators :))) Lai visiem jaukāka diena par manējo!!! :)

Комментарии (3)

GoodMan 27.08.2015

Интересно. Если компьютер умер, то как тогда получилось написать эту хрень, да еще скриншот выложить? Да еще УЧИТЕЛЬ!!! Как-то это странно. Заказать не могу, а нагадить могу (блин, учитель и гадит - ужас). Видимо учителя нынче другие. Или эта очередная сказка какие все плохие, не умеют работать. Надо делать вот так и так. Напишите хоть в какой школе работаете, чтобы родители могли своих детей спасти от такого горе-учителя.

kaķīts 27.08.2015

*facepalm*

Ļ.cien @GoodMan

Ar latviešu valodu Jums acīmredzot pagrūti klājas (un man krieviski rakstīt neprasās), taču soli pa solītim varbūt tomēr pamēģiniet izlasīt konkrēto sūdzību līdz galam, pirms spriediet par tās pamatotību.

Vēršu Jūsu uzmanību uz citātu nobeigumā:
"Labi, jāatdod kolēģei izdīktais dators :)))"
(ar google translate šo netulkojiet, samežģīsiet smadzenes vēl vairāk)
Tas varētu izskaidrot mistēriju - to, kā tapusi sūdzība (ne jau uz "noplīsuša" datora).

P.S. Ar tehnoloģijām, cik saprotu, esiet uz Jūs, atšķirībā no stulbajiem skolotājiem, taču varu pačukstēt (ticiet vai nē), arī ar mobilo tālruni mūsdienās iespējams uzņemt "ekrānšāviņus" un tos rediģēt, kā arī drukāt tekstu tīri veiksmīgi! (WOW-es zinu!!) turklāt, sūdzībā minēts, ka autorei ir pieejami arī planšetdatori, ar kuriem (waaaaaait for it...) arī iespējams drukāt (omg), taču uz fiziskas klaviatūras rakstu darbi sokas vismaz 100 x raitāk.

Bet paldies, tagad vismaz skaidrs, ka kāds Dataleks darbinieks pamodies. Ļoti iespējams, ka tas pats, kurš sūdzībā pieminēts, ja jau tik "nepamatoti" nikns un ar rupjībām pa labi pa kreisi mētājas ;-)

Jauku vakaru! ^_^

GoodMan 28.08.2015

Ах простите. Точно. Прочитал еще раз внимательнее. Но сути это так и не поменяло. Человек не смог найти ноутбук по вашим словам и попросил сделать заказ. Но что-то пошло не так. Если бы мне такое сказали, я взял бы у колеги ноутбук и в место того, что бы срать в нете сделал заказ, но вы видимо что-то не договариваете. Или вы вовсе не учитель? Может вы ученик лет 12-15 в переходном возрасте, который хочет стать учителем и поэтому всех учит? И судя по тому как хорошо разбираетесь в скриншотах, с технологиями вы очень даже на ты.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы