Normunds Lecis ar dēliem galdnieks - slikts serviss

Diemžēl arī es esmu cietis no šīs ģimenes negodprātīgās rīcības. Drīz jau būs gads, kopš kavēti termiņi par kāpņu uzstādīšanu. Visu laiku tiek atrasti iemesli kāpēc termiņš tiek pārlikts, tad kaimiņienei baigā balle bijusi un nevar braukt, tad mašīna remontā, tad materiāls vēl nav sagatavots, tad nav naudas par ko atbraukt, tad nau naudas par ko materiālu nopirkt, jo nauda par materiāliem izlietota citur utt. Šobrīd jau esmu atmetis cerību, ka vispār kautkas kādreiz tiks pabeigts. Arī darbu izpildes kvalitāte (tie, kas tika izpildīti) ir neapmierinoša. Nevienam neiesaku sapīties ar viņiem

Sportland - Attieksme pret darbiniekiem

Attieksme pret darbiniekiem Redzu, ka Sportland Jūrmala Outlet patstāvīgi meklē jaunus un jaunus darbiniekus. Vai tiešām Sportland vadība neredz šajā veikalā problēmu ar kadru mainību? Vainīgi tikai un vienīgi darbinieki? Vadītājas mobings un bosins nemaz netraucē? Kad tur tiks nomainīta vadītāja, kas reāli ņirgājas par darbiniekiem, tad arī nebūs katru mēnesi jāmeklē jauni darbinieki!

Rd Electronics - Lietots monitors

Lietots monitors Nopirku monitoru, kurš ir bijis lietots, monitorā var redzēt tā darbības laiku, darbības laikam vajadzētu būt 0 hours, bet gan ir 96 hours. tākā esmu dabujis jau lietotu/atgrieztu monitoru, un varat nestāstīt, ka viņš ir testēts LG fabrikà. monitors protams tiks atgriezts, bet vairs neko neiegādāšos šijā kantorī.

Clix.lv - Krāpšana un ignorēšana

Krāpšana un ignorēšana Dažas reizes biju pasūtijis no šī veikala. Ko pasūtiju bijis piegādāts. Šoreiz gan... Pasūtiju trieciena uzrgriežņu atslēgu pa izdevīgu cenu ko redzēju salidzini.lv. Nu paiet laiks kā arī norādīts mājas lapā, uz epastu tiek atsūtīta izziņa ar Omniva izsekošanas numuru. Paiet nedēļa un sūtijums nav piegādāts. Pēc izsekošanas numura rāda ka "Sūtījums reģistrēts, taču vēl nav nodots Omniva". Rakstu šiem uz epastu, neatbild. Zvanu, neatbild. Nāksies braukt uz ofisu un skaidroties kas tad notiek...

Sia Revitals - Nemaksā par piegādāto apaļkoku

Uzņēmuma kontaktpersona sūta informāciju, ka iepērku apaļkokus, sola samaksāt 2.ned . laikā , bet pēc kravu piegādes nekāda samaksa netiek veikta ne pēc mēneša, ne vēlāk. Reinis Miljons ir izveidojis arī citus uzņēmumus, piemēram, Woodmill, savukārt Alīna Ņikušina darbojas arī sia TEHNOPARKS SILA

O’Learys Akropole Rīga - Slikts serviss

Pa telefonu saka, ka piemēros atlaidi un nav nepieciešams veikt boulinga rezervāciju online, lai to saņemtu. Klātienē darbinieki izliekas neko nezinot par šādu sarunu, acīmredzot starp maiņām informācija netiek nodota un darbinieki ar ļoti nelaipnu attieksmi pēc 20min diskusijas ļoti negribīgi piemēro pa telefonu solīto atlaidi. Nepatīkama attieksme no darbiniekiem, tiek runāts neiecietīgā tonī un solīts izsaukt apsardzi par to, ka vērsts “nepareizs” skatiens uz kādu no darbiniekiem.

Directmarketing Ou - Ilglaicīga nervu bendēšana

Ilglaicīga nervu bendēšana Vienreiz pieteicos BellaLab konkursam, un kopš tā laika nu jau GADIEM ZVANĀS UN NELIEK MIERU, kaut visus viņu numurus bloķēju. Desmitiem reižu esmu teikusi lai izdzēš manu numuru no datu bāzes, bet jau pēc neilga laika zvana atkal nepazīstams numurs, sauc manu vārdu uzvārdu un jau gatavojas kaut ko reklamēt. Katru dienu kad saņemu zvanu no šiem prusakiem, visa diena ir sabojāta, jo NU CIK VAR

SEB Banka - Andrejs Golovanovs - uzmanieties, neadekvāts priekšnieks

Andrejs Golovanovs - uzmanieties, neadekvāts priekšnieks Vairāk kā 5 gadus strādāju SEB Global Services Rīgā. Uzsākot darbu, tiku brīdināta, ka mans tiešais priekšnieks Andrejs Golovanovs necienīgi izturas un mobingo gados jaunas (nepieredzējušas darbinieces). Diemžēl ar to saskāros arī es. Aiz aizvērtām durvīm man tika draudēts, kad iesniedzu atlūgumu. Ikdienā (pēc atlūguma iesniegšanas) pret mani tika vērsta nepamatota agresija, arī citām kolēğēm nācās ar šo saskarties. Bieži pēc one on one meetings meitenes sūdzējās par mobingu. Diemžēl biju jauna...

M79.lv - Slikts serviss, nepiegādā preci laikā

Slikts serviss, nepiegādā preci laikā Pasūtīju preci. Sākuma lapā bij rakstīts ka piegāde notiks 7-8 darba dienu laikā, kad saņēmu un apmaksāju rēķinu, tad jau norādīts bij kā prece atnāks aptuveni 8 darba dienu laikā. Jau likās aizdomīgi ka apmaksājot rēķinu parādījās vārds "aptuveni", tātad var gadīties, ka prece nāks arī ilgāk. Astoņas darba dienas pagājušas, prece nav. Nolēmu sazvanīt M79, sākumā līnija aizņemta diezgan ilgu laiku, tad sanāca sazvanīt automātisko atbildētāju, kurš norādīja, ka operatori aizņemti, jāgaida...

DPD - Nozaudēts sūtījums.

Nozaudēts sūtījums. Esmu vīlusies dpd piegādes pakalpojumā. Tas ir vienkārši maigi sakot visneuzticamākais sadarbības partneris. Ja vairākas paciņas pēc krietna laika atradās. Tad pēdējā pazuda. Izgaisa. Lai ir kvīts un pierādījums, kur kad ielikta. Diemžēl...

Mc2 - Šausmas

Šausmas Es iegādājos kūku MC2 veikalā, tā bija banānu kūka, bet iekšpusē bija valriekstu – iekšā kūkā (banānu!) ar mīkstu pildījumu, bija rieksts un rieksta čaula ! Es to paēdu un saplīsu daļu no zoba. Kad es sazinājos ar veikalu, viņi man teica, ka tas nevarēja notikt. Es iesūdzēšu tiesā un to nepametīšu tā vienkārši. Visi, esiet uzmanīgi. pat ja jūs maksājat lielu naudu par mazu kūku, jūs riskējat maksāt vēl vairāk par zobārstniecību

M79.lv - Melo par preci, neatgriež naudu laikā, drausmīgs serviss

Melo par preci, neatgriež naudu laikā, drausmīgs serviss Tātad, gluži kā daudziem šeit, arī man gadījās "ieberziens" ar M79. Iepriekš vienmēr viss bija bijis izcili, bijām ilgtermiņa klienti. Šoreiz praktiski mēnesi gaidīju pasūtīto telefonu. Nesagaidīju, atgrieza naudu. Arī novēloti, ja kas. Solīja 5 darba dienu laikā, beigās atsūtīja septītās vakarā. Jau esmu pateicīgs par to, ka atguvu naudu, jo, iepriekš tikai solījumi, ka telefons būs, un, viņi nezin, kāpēc nav pienācis no noliktavas. Tikai lieta tāda, ka reklamēja viņi, ka telefons būs pie...

GPS Pro - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju prece. Man pateica ka bus pēc nedeļu. Gaidīju 2 nedeļus. Pēc tam pats pazvanīju un man pateica ka būs jāgaid vēl 3 nedeļas. Zvanīju 10 reizes,neviens neceļ klausu,bet kad atzvanīja pateica ka kaut ko, kaut kurTailanda aizturas..Beigas es atsākas no prece.Gaidu naudu atpakaļ.

Cityparks - Soda uzlikšana

Soda uzlikšana Lūdzu risinājumu mums uzliktam sodam Nr.668676, 27.03.2024.gadā , novietojām auto ar NR. NO6551 stāvlaukumā un veikalā tika veikta reģistrācija, bet atgriežoties un auto bija pieliktsa soda kvīts. Esam neizpratnē kāpēc tā, gribētu sakaidrojumu šim notikumam, un Kuldīgā šai stāvlaukumā tā nav pirmā reize, kad tā ir gadījies.

SIA Ūdens Rīga - Slikts serviss un attieksme

Nekvalitatīvs serviss ūdens un kanalizācijas remonta darbu izpildē. Darbinieku, it īpaši būvdarbu vadītāja, kurš pilnībā neatrodas būvobjektā, bezatbildīga attieksme pret darbu izpildi, ētikas/uzvedības normu neievērošana. Būvdarbu vietas nesākārtošana un zaudējumu nodarīšana mantai.

Raigo Putns MR solution mēbeļu restauracija - krāpšana

обещает услуги реставрации мебели. берет аванс около 500 евро и пропадает. то у него хутор горит, то мастера в запое. Как выяснилось работает от имени давно ликвидированной фирмы. обещает составить договор и не присылает. полиции не боится. на фейсбуке много отзывов о его работе. после моего отзыва мне писало еще несколько пострадавших. Raigo Putns работает по одинаковой схеме. обещания, аванс, пропадает.

EVRO TRANS - Krāpšanu

Krāpšanu Ko tur daudz rakstīt..Latviešu valodā runājot vienkārši iesmērēja Sebringa abus priekšējos spārnus,kronšteini reāli nopuvuši.,pats esmu no Valmieras,viņi Rēzeknē,atsūtīja bildes protams nobildēties no cita rakursā,nez uz kā lai tie spārni turās.Vēl fascinēja atbilde telefonā,, mēs jau nezinām ko jūs ar tiem spārniem taisaties darīt...jā nez ko fak...ar viņiem vēl darīt...nu tā kautkā

Ausma Lindermane Ginekologs, dzemdību speciālists - Attieksme

Vizīte pie dr.(ja tā var nosaukt) Ausma Lindermane izvērtās par nepatīkamu pasākumu, kas sabojāja labo/pozitīvo garastāvokli, iespējams arī iespaidoja pacienta psifi. Dr. uzvedās neprofesionāli, neadekvāti saviem pienākumiem, darīja visu, lai pacients justos slikti, radīja nepanesamu gaisotni, lai turpinātu vizīti, neļāva pacientam neko paskaidrot, uzvedās tā it kā viņai būtu neierobežota vara, pacientu morāli pazemoja, bet kas skar profesionālās darbības tikai rakstīja kartiņā, bet neko...

bastelns sia igors prikazjuks polina prikazjuka - slikta darbu kvalitāte, atteicas labot kļudas

slikta darbu kvalitāte, atteicas labot kļudas Parsegumu un koka nesošo konstrukciju maiņa un stirprināšana uztaisīta nekvalitativi. Reģipsis un osb pieskrūvēti pie vecām sapuvušām sijām. Diemžēl visas kļūdas tika atklātas pēc tam, kad darbi jau bija pabeigti un mēs bijām pilnībā samaksājuši par tiem. Parrunas bija neveiksmīgas, Igors Prikazjuks un viņa sieva Polina Prikazjuka (taisīja tāmes) atsakas runāt

Medical plus - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar, ierados ar stipram zobu sāpēm pie daktera Siliča, iztīrīja kanālus un uzlika zāles, pateica sapju gadijuma izdzert dolmen tabletesun palaida mājās, sāpes tā arī nepārgāja vakar pusē uzpampa vaigs, sacēlās temperatūra un bija slikta dūša, sāpes bija neizturamas plkst. 2.00 aizbraucu uz uzņemšanas nodaļu, tur man iespricēja pretsāpju lidzekļus un pateica no rīta doties pie ārsta kurš man laboja zobi, šodien no rīta devos uz medical plus un man saka ka ārstu nav uz vietas, lai nāku...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы