Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
800
Разрешенные
5
C ответами
49
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Dzērājiem uzrādīt biļetes nevajag

Dzērājiem uzrādīt biļetes nevajag Šorīt, braucot 1. Tramvajā uz centru, iekāpa biļešu kontrole. Kontroliere pārbaudīja visiem biļetes, izņemot diviem dzērājiem, kuri sēdēja man priekšā - viņiem vienkārši pagāja garām. Es nesaprotu, vai dzērājiem biļetes nav jāpārbauda? Viņi var braukt par brīvu? Esmu redzējusi entos gadījumus, kad skolēniem, kuri tiešām aizmirsuši nopīkstināt e-talonu (ir bijušas reizes arī kad skeneris nestrādā vai uzskaras ik pa laikam) , liek maksāt naudas sodu, bet šādiem cilvēkiem, kurus jau tā no tramvaja...

Rīgas Satiksme - 56 autobus vienmēr kavē

56 autobus vienmēr kavē Kapec vienmer 56 autobus kave? Man tas ir qpnicis, gaidu 56 a tas vispr stav galapunkta un pat nebrauc kat vinam jau boja kabut 10 minutes atpakal! Darqt kautko ar to, a to auksta laika negribas gaidit kautkadu 56 autobusu kas vienmer kave. Skatos programa tamey, un tur rada ka vins tupa stav vel uz vietas un nebrauc, kapec jus neko nedarat ar to?

Rīgas Satiksme - Neadekvāta braukšana

Neadekvāta braukšana Ar sunīti gājām pāri gājēju pārejai, un Rīgas satiksmes busiņa vadītājs redzēja, ka iet pari zebrai, bijām pusceļa busiņš liela ātruma brauca pāri redzot ka pāri ielai iet cilvēki. Kas būtu ja es būtu ievainota vai dzīvnieks! Vēl skatās uz blaustas kaut ko, labak lai uz cēlas skatās, lai ne nobrauc vēl kādu cilvēku!

Rīgas Satiksme - Cilvēciskums

Cilvēciskums Kur Rīgas satiksme ir cilvēciskums un loģiskā domāšana? : ( šorīt meita kā katru rītu brauca ar autobusu uz skolu. Katru reizi nopīkstina savu skolēna e talonu. Šorīt pīkstināja un laikam nenostrādāja. Kontrole izmeta ārā no autobusa. Jo uzrādīja kā nav nopīkstināts. Ārā lietus līst uz skolu jāskrien, kuru protams neapmeklēja pirmās stundas, dēļ kontroles. Meita ārā pieturā raudāja jo bija pārliecināta kā nopīkstināja. Vai tiešām nevarēja palūgt nopīkstināt vēlreiz? Tāpat tas e talons ir...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Trolejbuss 35. Ar numuru 29266, pulkstens 08: 27 piestāja dzirnavu ielā, tajā kāpa iekšā vairāki cilvēki, bet vadītāja sieviete ar brillēm un īsiem gaišiem matiem, atbre priekšējās durvis, un cilvēki veci, neredzēja to, tā vietā lai atbērtu aizmugurējās durvis tika darīts nekas. Tad jau es teicu omītei un kādam vecam vecītim ka durvis ir citur atvērtas, a sieviete (vadītāja) sēž un smējās par šo visu! Bezkaunība!

Rīgas Satiksme - Uzlabošana

Uzlabošana Ļoti labi, ka es varu braukt no rītiem ar sabiedrisko, kamēr mamma mācās braukt. Man viss patīk, tikai manuprāt, ja pāris autobusos ir lādētāji, tad visos transportos vajadzētu būt. Es nevēlos sākt braukt tikai ar 3. autobusu uz Daugavgrīvas pusi, es vēlos braukt arī ar 22. trolejbusu. Man ir gadījies, ka pa nakti telefons neuzlādējās, bet kur var ielikt vadu un lādēt...

Rīgas Satiksme - Pārgalvība

Pārgalvība Rīgas satiksme. Iemāciet saviem trolejbusu vadītājiem braukt, neapdraudot citus cilvēkus. Gadījums 09.02.2024 pēc pulksten 12.30, trolejbusu vadītāja, nepaskatoties izbrauca ārā no sarkandauagavas galapunkta, kur viņai nākas dot ceļu, transporta līdzekļiem, kas brauc par galveno ceļu. Nācas ļoti piebremzēt, lai nesanāktu avārija. Pie sabiedriskā transporta stūres bija sieviete ar brillēm. Itkā ir 4acis, bet tāpat neredz 🤷

Rīgas Satiksme - Pilns autobuss

Pilns autobuss Ikdienā 15 autobusā, kurš brauc uz Ķengaragu pa dienu pat dienas laikā darba dienās ir piebāzts autobuss. Cilvēki stāv kājās, jo nav, kur sēdēt. Vaitad šādas lietas Rīgas satiksmei nav jākontrolē? Savādāk cilvēki, nav spējīgi pat šajā autobusā iekāpt, ja tas ir pilns ar cilvēkiem. Kaut gan autobuss brauc bieži, tāpat cilvēku ir daudz šajā autobusā. Tā pat, kad nav, kur apgriezties.

РешеноRīgas Satiksme - Lieliski vadītāji

Lieliski vadītāji Vēlos izteikt savas emocijas attiecībā uz lielisku vadītāju attieksmi. Šorīt braucot 1. Tramvajā, jau ne pirmo reizi izjūtu pozitīvas emocijas, kad vadītāji spēj pagaidīt cilvēku, kas no visiem spēkiem skrien, lai paspētu uz transportu. Gustava Zemgales gatvē 09: 31 uz centra pusi, meitene tādu lielu posmu skrēja, citi domāju nepagaidītu, bet šis jaukais vadītājs man uzlaboja dienu ar savu cilvēciskumu:) ne reti var arī stastapt tādus kuri var arī pie paša deguna aizvert durvis un aizbraukt...

Rīgas Satiksme - Rupja attieksme

Rupja attieksme Šodien, 19.01.2024. 10:54 iekāpu 3. Autobusā, pieturā Birutas Baumanes aleja, pa priekšējām durvīm. Vadītāja uzreiz skaļi man saka “Vai kāda slimība ir, ka pa priekšējām durvīm jākāp?” Uz manu jautājumu “kāpēc es nedrīkstu kāpt pa priekšējām durvīm” izskanēja “drīkst jau visu, tikai es apkuri izslēgšu un durvis taisīšu priekšējās vaļā visu laiku, lai Tev tur ir -5, zināsi kā pa priekšējām durvīm kāpt.” Rīgas satiksme, ja jūsu vadītāji salsts, lūdzu risiniet šo problēmu kādā citā veidā, lai nav jābojā noskaņojums pasažieriem jau no paša rīta.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kad beigsies šī ņirgāšanas par pasažieriem no uzņēmuma puses. Darba dienās, 4.trolejbuss kursē ik pēc 8-10 min. Brīvdienās reizi 20 minūtēs. Katru reizi braucot no darba, vef pieturā virzienā uz ziepniekkalnu nav iespējams iekāpt iekšā. Uzņēmums apgalvo, ka nav liels pieprasījums, bet reālos pasažierus neviens neredz, jo pati kontrole nekāpj iekšā pārpildītā transportā. Iesaku: brīvdienās, laika posmā no plkst. 12-18, 4.trolejbusu norīkot nevis 3 reizes stundā, bet vismaz 4. Reizi 15.min. Visticamāk, nekas nemainīsies, bet mēğināts, nav zaudēts. :)

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien gaidot 1.tramvaju 45.vidusskolā 09:39 tas neieradās. Nekāda informācija Rīgas satiksmes mājaslapā netika ziņota par tramvaja neierašanos vai aizkavēšanos. Ārā nav vasara un stāvēt -11 grādos, nezinādams vai transports atbrauks vai nē, skriet uz autobusu otrā galā vai nē, un kavēt darbu. Nākamais pēc saraksta atbrauca tieši laikā pēc saraksta 09:52, tapēc pieņemu ka iepriekšējo reisu vispār atcēla.

Rīgas Satiksme - Ļoti slikts servis,bezadbildīgi šoferi.

Ļoti slikts servis,bezadbildīgi šoferi. Labdien. Divas dienas pēc kārtas,gan vakar gan šodien skolēni palika pieturā,jo autobus pabrauc garām pieturai. Vakar pa otro jostu garām pieturai,bet šodien pirms pieturas parkārtojās uz otro joslu. 07:29 Pagrieziens uz Dārziņiem uz Ikšķili un maniem bērniem tā jau ir piektā reize.

Rīgas Satiksme - neadekvāts vadītājs

neadekvāts vadītājs Labvakar! Tikko saskārāmies ar ļoti nepatīkamu situāciju un es noteikti gaidīšu atbildi un risinājumu no RS puses, jo tālāk es jau veršos policijā. Absolūti neadekvāts vadītājs. Vai tiešām jūs pārbaudat darbiniekus ne tikai uz alkoholu, bet arī uz to ka viņš psihiski spēj vadīt TL ar cilvēkiem es nezinu. Situācija. Mēs ar draudzeni (divas jaunas dāmas 30+, kažokos, kas labi izskatās) stāvējām pieturā divatā un gaidījām 24.autobusu pie SKy MOre veikala, autobuss pienāca māzliet agrāk par 22:06...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šī nav pirmā reize, kad tas notiek, un es neesmu vienīgais, kam tas šķiet neērti. Dzīvoju Ziepniekkalnā un strādāju Maskavas ielā. Vienīgais veids, kā tur nokļūt, ir tikai ar 60. Autobusu. Šī ir jau neskaitāmā reize, kad viņš neierodas pulksten 8.30! Nav nekādu brīdinājumu un nekādu paskaidrojumu! Un šodien ārā bija 13 grādi, un man nācās nosalt, gaidot 40 minūtes! Pēc manas pieredzes, dažas mammas veda bērnus atpakaļ mājās, nevis uz bērnudārzu, un viņas pašas nevarēja ierasties darbā...

Rīgas Satiksme - necieņu izturas pret pasažieriem.

necieņu izturas pret pasažieriem. Viņš apzināti aizvēra durvis deguna priekšā, kad ieraudzīja mani skrienam ar ratiem un vēl vienu bērnu uz autobusa pusi. Viņš sagaidīja brīdi, kad es tuvojos durvīm, un tajā brīdī es strauji aizvēru durvis un ātri aizbraucu no pieturas. 13. autobuss, kas piebrauca plkst.12.14

Rīgas Satiksme - Autobusa kavēšana

Autobusa kavēšana Šodien Vecāķos gāju uz pieturu Mangaļu prospekts, autobusam bija jābūt 11.48, es eju uz pieturu un autobuss atbrauca 3 min ātrāk, kad es vēl nebiju pieturā, protams, sāku skriet, lai tomēr paspētu, biju turpat gandrīz, bet vajadzēja vēl pārskriet pāri lielai ielai, autobuss aizbrauc.. pat nepagaida. Lai gan bija jābūt pēc saraksta, ja atbrauc ātrāk, tad jāpagaida tas laiks, kurā bija jābūt un tad jābrauc prom.. sarakstu šoferis vispār neskatās? Spoguļos neskatās? Ja kāds paspējis pieskriet, it īpaši, ja aizgāja ātrāk.. gaidīju nākamo, kam bija jābūt 12.12, atbrauca 20 min vēlāk..

Rīgas Satiksme - Slikts servis

Slikts servis Sveiki. Vairāk kārt braucot uz darbu ar 22 autobusa kas brauc uz lidostu esmu saskarušies ar neadekvātu un agresīvu šoferi…lūdzu izvērtējiet vai tāds cilvēks var strādāt tādā vietā.. Šis šoferis lieto necenzētus vārdus turklāt aizskar pasažierus.. Citēju “ tā ir kad bikses uz galvas uzviktas” “beha ir galvas nav” gribētu arī noskaidrot! Kāpēc cilvēki nevarētu kāpt iekšā pie lidostas izkāpšanas? ! Jo vairāk kārt esmu dzirdējusi, kā šis šoferis bļauj uz autobusa pasažieriem tieši par šo! E...

Rīgas Satiksme - Vadītāja uzvedība

Vadītāja uzvedība 4. Trolejbusa vadītājs, kas brauca ar numuru 17507, vakarā, ēc 21.00, nelaida cilvēkus kuriem bija kjuarkods, teica lai iet ārā un registrē, kamēr Rinda stāvēja, vinš kavēja, tad priekškam kjuarkodi ir autobusos? Lai visi skanētu ārā? Visus grūda arā, un arī veciem cilvēkiem, kam bija grūti iekāpt, vinš laida tikai pa pirmajām vienām durvīm, kur ne visiem ir ērti iekāpt, rupjšs vadītājs, ar cilvēkiem jāmāk runāt, nevis riet kā suns)

Rīgas Satiksme - 9.trolejbus regulāri kave

9.trolejbus regulāri kave Labdien! Jau ilgi no rītiem braukaju ar 9.trolejbusu. Pēdejos divus mēnesus tas no rītiem vismaz divas reizes nedēlā kavē 5-10 minūtes. Ja nokavē vairak par 5 minūtes es nevaru paspet uz nākamo autobusu kas mani ved lidz Juglai. Ludzu Rigas Satiksmei mainīt grafikus trolejbusam.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы