4mebeles.lv - Krāpšana, ilgstoši nepiegādāta prece, neatbild oficiālā saziņā

Oktobra vidū tika veikts pasūtījums un priekšapmaksa. Tad notika vairākkārtēja telefoniska un e-pastu saziņa - lai gan uz e-pastiem atbild tikai tad, kad nepieciešams maksājums (pie tam tajā brīdī super operatīvi). Februāra beigās tiek saņemts zvans, ka prece beidzot piegādāta, tiek atsūtīts gala rēķins. Kāpēc nevar veikt maksājumu pie preces saņemšanas - tā arī netika skaidrs. Pāris dienas vēlāk zvana un saka, ka diemžēl nav konkrētā pasūtītā krāsa un prece pareizajā krāsā būs jāpagaida vēl 2...

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Nepieņemama attieksme pret pacientu ar durtu brūci plaukstā

Nepieņemama attieksme pret pacientu ar durtu brūci plaukstā Mans vīrs guva traumu darba vietā, netīšam ar darba intrumentu dziļi iegrieza sev plaukstā, darba kolēģis atveda manu vīru līdz traumatoloģijas slimnīcai ar durtu brūci plaukstas vidū ap 5 cm, vēlējās kā labāk, lai lieki nesaukt ātro palīdzību,jo darba vieta ļoti tuvu traumatoloģijas slimnīcai, nogaidot rindā 2 h, dakters beidzot pieņēma manu vīru, vīram tirpa daži pirksti, bija bažas, ka ir traumēts nervs, mans vīrs mēģināja izstāstīt visu ārstam valsts valodā, tas nevisai labi izdevās, ka...

Circle K - Slikts serviss

Slikts serviss 17.04.2024 pildīju degvielu, pats esmu no Rēzeknes un firmas vajadzībām vajadzēja uzpildīt preču mašīnu. Atzīstu ka pats vainīgs, jo aizmirsu čeku, bet šodien 19.04.2024 iebraucu uzpildes stacijā lai palūgtu čeka kopiju, jo zinu ka tas ir iespējams. Uz manu lūgumu, viena no peronāla ar paaugstinātu balss toni maigi sakot mani pasūtīja trīs mājas tālāk. Precīzāk pateica ka viņai nav laika, tas bez maz vai nav viņas pienākumos un vispār nekādu čeka kopiju viņa man netaisās dot, jo tas nav...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ne pirmo reizi, 37. Maršruta autobuss nav spejigs laika izbraukt no Imantas galastacijas. Vai precizak, izbrauc ātrāk, neapstajas galastacija, kur jāuzņem pasažieri. Tā 19.04, plkst 20.27 plānotais autobuss jau aizbrauca 20.25, pat nepiebraucot pie pieturas. It kā viens pasažieris nebūtu pasažieris. Ja autobusa šoferis nav spējīgs piebraukt pie pieturas, tad RS varbūt kā iekāpšanas vietu jānorāda autobusu atpūtas placis. Savādāk, RS pārlieku lielā pārcentiba pieturu izvietošanā galapunktā, ir aptumšojusi laikam šoferu acis. Niknais braucējs.

Drogās - Товар Подделка

Товар Подделка Я не понимаю ,почему владельцы магазинов Дрогас торгуют только Польской подделкой ? Неужели успешные страны отказываются поставлять свой товар в Латвию ? Какую фирму на полке в Дрогасе не посмотри -польская подделка , Loreal ,Nivea , Garnier ,при чём цена товара, как у оригинала. Все фирмы -Польша ,даже бритвы Gilette тоже Польша .Немецкая Шампунь Wella -за 15 евро -опять Польша, не многовато ли владельцы магазина хотят за польское *ерьмо? Цена должна быть за подделку 2 евро ,не более ! Надо...

Nevienam neiesaku Rīgas 1. Slimnīcu. Šeit strādā neprofesionāli darbnieki. - Ierodieties pie ārsta, Ineses Jurisas, konstatēju ar vīru faktu, ka tiekam vazāti aiz deguna.

Ierodieties pie ārsta, Ineses Jurisas, konstatēju ar vīru faktu, ka tiekam vazāti aiz deguna. Katram pacientam ir tiesības uz augstas kvalitātes aprūpi un profesionālu attieksmi. Griežoties ar sūdzību Rīgas 1. Slimnīca piever acis… Saprotams par telpām jāmaksā naudu vajaga, bet arī mēs vēlamies profesionālu speciālistu - nevis izmestu naudu. Izniekotu laiku. Un ļoti slikti saņemtu pakalpojumu! Speciālistu ar savām traumām… Mēs izvērtējām citus speciālistus un griezāmies pie Vitas K. (Nerakstīšu pilnos datus, jo neesmu šeit, lai reklamētu), bet sliktus speciālistus, kā Inese...

Par autobusa šoferi, kas 17:20 izbrauc no Rēzeknes - Šausmīga attieksme

Jau otro piektdienu saskaros ar šo šoferi. Šausmīga attieksme, vienmēr atrod par ko piekasīties. Bļauj uz visu autobusu, ka nevaru nopirkt biļeti autoosta, tad jau otro reizi piekasās par to, ka maksāju ar karti. Lūdzu, vai nomainat šoferi, vai iemācat viņam pieklājības manieres. Uzvedās ļoti nepieklājīgi, var uzkliegt kā uz maziem bērniem tā arī uz veciem cilvēkiem. Paldies, par uzmanību!

NVA Jelgavas filiāles Jelgavas KAC - Neprofesionāla attieksme

NVA Jelgavas filiālē KAC man iedeva konsultantu Ligita Pranaite. Biju konsultācijā, kurā daudz ko par sevi uzzināju. Tas, ka man ir krievu izvārds (kaut esmu latviete), nedod Jums tiesību pazemot mani, nosaucot mani visādos vārdos, un pazemot mani visādās frāzēs kā “ak cik apnikuši jūs, neizglītojas līdz galām un kko vel vēlās”. Manuprāt, tas nav normāla klientu apkalpošana. Bezjēdzīga konsultācija un nekādas palīdzības.

Itella - Slikts serviss

Slikts serviss Es nesaprotu, kas ir jāraksta adreses vietā lai saņemtu paku pareizajā pilsētā. Jau kuri reizi, mana paciņa tiek nosūtīta uz Lielvārdi, kaut gan dzīvoju Ogrē. Vairākkārtīgi esmu zvanijusi lai paciņai nomainītu adresi. Ja paciņai virsū ir rakstīta pilsēta, vai tiešām lasīt neviens neprot? Un nerunāsim jau par klientu apkalpošanas centru, kurš klausuli nemaz neceļ visas dienas garumā.

Itella Logistics SIA (Smartpost) - Slikts serviss, patvaļīgi maina piegādes noteikumus

Pasūtot preci no Amazon, pārdevējs ir norādījis piegādes datumu kā 04.04.2024. Šīs plānotais piegādes datums vēlāk palika nemainīgs visos saistītos posmos: pasūtījuma apstiprinājumā, piegādes izsekošanā utt. Kā arī 04.04 no Itella Smartpost atnāca no rīta īsziņa par plānoto piegādi dienas laikā. Gaidot kurjeru, paliku mājās, neizgāju darbā, zaudējot nenopelnīto naudu, bet kurjers neatbrauca… Visu saprotu: mēdz gadīties tehniskās problēmas, veselības problēmas, vai vienkārši var neuzspēt visu...

Drogās - Labs serviss

Labs serviss Izsaku lielu pateicību pārdevējām no veikala Drogas Olainē,par godīgu ieteikumu sniegšanu un alternatīvu iespēju piedāvāšanu.Jautāju meitenei par mitrinošo krēmu un uzacu kosmētiku, ātri atrada visu nepieciešamo, man bija liels prieks, ka sniedza godīgu atsauksmi par izmēģinātajiem produktiem un ieteica alternatīvas.Ceru, ka tādu konsultantu būs vēl un noteikti pastāstīšu saviem draugiem daudzos veikalos.

Julianus inkasso - Krāpšana

Krāpšana Sveiki tautieši. Man ir viens jautājums. Situācija ir tāda, es esmu parāda 1000 eiro Julianus krāpniekiem, maksājot ši summa tikai aug, sekojoši maksāt es beidzu. Tagad viņi man draud, ka ir nodevuši lietu tiesai un sazinoties ar viņiem lai sastādītu maksājumu grafiku, viņi atsakās un saka lai maksāju visu uzreiz vai nāksies maksāt tiesai. JAUTĀJUMS - Vai Julianus inkasso ir iespēja vispār pieprasīt naudas atmaksu caur tiesu vai tie ir tukši vārdi un maldināšana?

Zalando - Slikts serviss, sākumā atbild pēc tam pilnībā ignorē

Slikts serviss, sākumā atbild pēc tam pilnībā ignorē Klientu apkalpošanas serviss ir vienkārši briesmīgs. Nav pirmā reize. Sazinoties ar viņiem, sākotnēji komunikācija notiek, bet sniegtās atbildes ir nelietojamas un ļoti virspusīgas. Nepalīdz situācijas risināšanā un nemitīgi atkārto vienu un to pašu, neskatoties uz uzdoto jautājumu. Katrā atbildē sūta risināt situāciju pie pārvadātājiem, kas arī ir problemātiskā un pat vairākas dienas nevirzās uz priekšu. Uz pēdējiem nosūtītajiem e-pastiem, kas tika nosūtīti vairākas dienas atpakaļ, tā arī nav atbildējuši. Pilnīga ignorēšana.

S SB 12 ч назад
Комментарии 1 Одежда

Lemon Gym - Nezināšana tiek izmantota kā peļņas iespēja

Nezināšana tiek izmantota kā peļņas iespēja 2023. gada oktobrī devos uz Lemon Gym, lai izmēģinātu šī uzņēmuma sniegtos pakalpojumus. Noslēdzu PREMIUM FLEX abonementu, kura cena ir 39.99 EUR mēnesī. Pēc pus mēneša treniņiem Lemon Gym sapratu, ka šī trenežieru zāle nebūs man atbilstoša un vēlējos līgumu lauzt. Zvanīju uz viņu atbalsta tālruni +371 27275757 un informēju darbinieci par vēlmi lauzt līgumu. Darbiniece bija laipna un uzrunāja mani ar iespēju līgumu "iesaldēt" uz 6 mēnešiem. Šai idejai piekritu. Ir pagājuši 6 mēneši un bez...

Biķernieku poliklīnikas aptieka - Krāpšana

Kārtējo reizi pavecā, tumšmatainā pārdevēja krāpās ar naudas izdošanu, proti - centās neizdot 10 eur. Iepriekšējo reizi iepērkoties, noskenēja zāļu kārbiņu 2 reizes. Vēl viņai ir maniere čekā ielikt lielāku iepakojumu nekā pērk pircējs. Ja ir nevērīgi pircēji, tie nepamana pērkot zāles pirmo reizi. Tā kā tuvumā nav citu aptieku, cilvēki tiek apkrāpti regulāri.

Gabi.lv - Slikts serviss

Internet veikala pasutijam un uzreiz apmaksajam daz"as apavus. Pec nedel,as pasutijums bija vel apstradas stadija. Uz e-pasta neatbildeja, sazvanit pa noradito piegades jautajumiem numuru - nevar! Kad galu gala atbildeja pa citu numuru, izradas ka informacija pat nebija nodota noliktavai, kur vel japaskatas, vai visas preces no musu pasutijuma ir uz vietas! Pec ka, darbiniece piemineja, ka vin,am ir tiesibas nosutit preci pircejam pec 30 dienas un, pati esam vainigi, ka neuzmanigi izlasijam...

Edgars Manuhins - Krāpšana

Krāpšana Edgars Manuhins nespēj vai negrib uzņemties atbildību par saviem paveiktiem darbiem un pieņemtajiem lēmumiem. Ir nenokārtotas finansiālas saistības ar ārpakalpojuma sniedzēju, kā arī sola, rītidena būs saulaina un gaišāka, Tu tikai pagaidi un viss būs.. ! Iesaku nesadarboties ar šo indivīdu. Vel ir manīts uzņēmumos SIA "Eurowool"; Mans ciemats 40008116157

Viada - SLIKTS SERVISS

SLIKTS SERVISS Es vēlos iesniegt sūdzību par jūsu pārdevēju, kas darbojas jūsu uzņēmumā. Es biju pārsteigts par viņas nekompromisajiem un neprofesionālajiem uzvedības veidiem, kad pieprasīju sasildīt manu maizīti mikroviļņu krāsnī. Pārdevēja pilnīgi atteicās izpildīt manu pieprasījumu un pat raudzījās ar mani, radot neērtības un konfliktu. Man šķiet, ka šāda attieksme ir nepieņemama un neatbilst jūsu uzņēmuma standartiem klientu apkalpošanā. Lūdzu, rīkojieties atbilstoši, lai novērstu šādas situācijas nākotnē un nodrošinātu labu klientu apkalpošanu.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām no pupumaiss.lv ar kurjera piegādi uz mājām, jo pats veikals strādā tikai darba dienās līdz plkst. 18.00. Beidzot kurjers atsūta ziņu 8.27, ka piegāde tiks veikta šodien 9.17-10.17. Izmantoju linku, lai, protams, piegādi mainītu. Skatos, ka nav pat varianta atzīmēt par piegādi pēcpusdienā. Kā tā var būt? Iepriekš, sūtot citas preces, tas bija iespējams. Vai vainīgs pupumaiss.lv? Attiecīgi sazinos ar dpd, sarunājam, ka vedīs vienīgajā dienā, kad kāds būs mājās laikā no 11.00-18.00...

РешеноPāvels Siņickis - Krāpšana neatbilstība

Mērnieks Pāvels Siņickis, bc-132, ik "topos" sūdzība par topogrāfiju un mērniecības darbiem sveiki, gribu izteikt sūdzību par pāvela siņicka veikto topogrāfijas un mērniecības darbu kvalitāti un darbību, kas man rada bažas un neuzticību. Vēlos, lai cilvēki, kuri ar viņu sadarbojas vai plāno sadarboties, būtu informēti par maniem pieredzētajām problēmām. 1. Situācija: pāvels siņickis veica topogrāfijas un mērniecības darbus manā teritorijā, taču tika novērotas neprecizitātes un neatbilstība...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы