Konstantīns Andrejevs - Slikts serviss

Slikts serviss Konstantīns Andrejevs (tālr. 25989854) ir pseidomeistars, kurš pieņem darbā nekompetentus amatniekus. Viņš pieprasa 30% uzreiz no kopējās summas, pēc tam viņš neizsniedz čekus un rēķinus. Viņš uzspieda savas idejas un materiālus, kam es nepiekritu. Paņēma par radiatoru pārpakošanu, pēc kuras likt atpakaļ nestrādāja. Izsaucu speciālistu. Pusgadu veica demontāžu, ielika CDprofilu, bet nelaboja. Pilnīga nevēlēšanās strādāt, nemitīgi atrunas un mūžīgi meli. Tika dota summa, pēc tam uz zvaniem un sms neatbild. Vēlāk bloķēja.

Константин Андреев - Slikts serviss

Slikts serviss Константин Андреев (тел. 25989854) - псевдо прораб, который набирает некомпетентных мастеров. Просит30%, сразу от общей суммы, после не предоставляет чеки и накладные. Навязывал свои идеи и материалы с которыми была не согласна. Взял за перепаковку радиаторов, после чего поставить обратно не получилось. Вызывали специалиста. За пол года сделал демонтаж, выставил CDпрофиля, при этом не зафиксировал. Полное не желание работать, постоянные отговорки и вечное вранье. Была дана сумма,после чего на звонки и смс не отвечает. Позже заблокировал.

Rīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrs - Cūciska attieksme

Cūciska attieksme Paldies par sabojātiem nerviem jau no paša rīta. Lūdzu, izskaidrojiet kur ir loģika pierakstīt uz 16.04.2024 9.00 pie Otensones uz psihodiagnostiku invaliditātes komisijai un man šodien atnākot reģistratūrā pateikt, ka viņa ir atvaļinājumā? Tad kāda velna pēc bija pie viņas šodien jāpieraksta? Atvaļinājumu piesaka vismaz mēnesi pirms ne? Jums ko tur visi iet atvaļinājumā, kad sagribas? Tad nevajag pierakstīt, ja iet atvaļinājumā! Man bija šodien pieraksts, būtu novirzījuši pie kāda cita...

Rīgas 59.pirmskolas izglītības iestāde - Slikts serviss

Bērnudārza saimniecības vadītāja diezgan bravurīga un nemainīga, mums kā vecākiem negribētos laist savus bērnus šajā iestādē... ... Varētu izvēlēties daudz pieklājības darbinieces. Un laipnākas nekā šī, cilvēks ir iesēdējies ilgus gadus un paliek slinka un rupja

KOOL Latvija - Labs serviss

Labs serviss Sveiki. Ļoti bieži no rītiem iebraucu Siguldas Kool, vienmer lielu prieku sagādā kad strādā jauna meitene ar gariem tumšiem matiem, vienmer ir apbrīnojami smaidīga un bezgala laipna un izpalīdzīga. Vienmēr sagaida ar smaidu un tieši tāpat pavada ar smaidu un laipniem vārdiem, citas var vien mācīties, un mācīties no šīs pārdevējas. Ar savu smaidu un pozitīvismu, pat agrā rīta stundā liek pašam pasmaidīt un uzlabo rītu. Vairāk šādu darbinieku kas iedveš prieku iegriezties pie jums!

Edīte Čodere - ģimenes ārsta prakse VCA poliklīnikā Aura - Nekompetence, ārsta ņirgāšanās par pacientiem

Čoderes praksē kā paciente biju reģistrēta no 8-9 gadu vecuma, un par attieksmi varu teikt tikai to sliktāko. Pacienta problēmas netiek uztvertas nopietni, katrā vizītē čodere par manis paustajiem pārdzīvojumiem un Veselības problēmām tikai vieglprātīgi pasmējās. Reizēm tas radīja maldīgu iespaidu, ka, ja Čodere tikai pasmejas, tad ar mani viss kārtībā un nekas nav jāārstē – līdz ar to vairākas Veselības problēmas ielaidu un nesaņēmu savlaicīgu ārstēšanu, kura būtu varējusi krietni mazināt un...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpu Rīgā autoostā autobusā lai iegādātos biļeti, vēlējos maksāt ar karti, kā parasti to daru, ar karti viss bija kārtībā 5 minūtes pirms iekāpšanas autobusā to biju izmantojusi. Tika atcelts mans maksājums, lūdzu šoferītim mēģināt vēlreiz veikt apmaksu arī otrā reize neizdevās, uz ko autobusa vadītājs agresīvi atbildēja - “nav ko braukāt ar autobusiem, ka naudas nav! ”, lai gan maksājuma atteikumam nebija nekāda sakara ar nepietiekošiem līdzekļiem, jo uz bankas konta bija vairāk kā tikai...

Rukhsora Alieva otolaringologs - Slikts serviss

Alieva Rukhsora, ļoti nekompetentā ārste! 15.04.2024 gadā atnācu uz vizīti pie otolaringologa Alievas. R ar ģimenes ārsta nosūtījumu, ar sūdzību ka jau ilgu laiku nevaru elpot caur degunu no vienas puses, ka jau sāp auss un acis, ļoti bieži sāp galva, teicu ka jau ārstējos vairākās reizes, bet nekas nepalīdz, lūdzu lai izraksta nosūtījumu uz magnētisko rezonansi, bet viņa man iedeva uz kompjūtera tomogrāfiju, caur kuru nevarēs redzēt iekaisumu un audzējus, jo kompjūtera tomogrāfija rāda tikai...

Ipasnieku Sabiedriba - Плохое обслуживания поднимают плату не собирая собрания и голосованием жильцов

Хочу написать о говно домоуправления Ipasnieku Sabiedriba которая думает только как набить себе карманы ! Дома находяться в ужасном состоянии уходят фундамент в землю а они себе карманы почти каждый месяц набивают без собрания жильцов и голосования вот захотели себе поднять Apsaniek maksa и подняли ! Все ругают Rnp эти не лучше такие же шулеры ! Письма игнорируют показываешь им факты о их говно обслуживания они просто игнорируют и поднимают цены у нас за год только подняли Apsaimnieko maksa два...

I inga86 16 ч назад
Комментарии 0

GA GRUPA SIA - Krāpšana

Es tiku pieņemts oficiāli darbā Sia Ga Grupa kur nostrādāju trīs dienas. Ceturtajā dienā tiku atlaists no darba un par nostrādātajām dienām atalgojumu nesaņēmu. Pamatojums, jo es nezinu angļu valodu, lai gan, stājoties darbā par angļu valodu nekas nebija minēts.

Baltcom - Надоедают постоянными телефонными звонками

Надоедают постоянными телефонными звонками Компания использует агрессивную и максимально навязчивую модель маркетинга, постоянно надоедая неуместными телефонными звонками, причём, названивают на случайные номера, которых у них в базе нет и быть не может. Они не знают ни моего имени, ни моего адреса, я никогда не подписывался на их рассылку и никогда не соглашался на то, чтобы мне наяривали их девочки из колл-центра одна за другой, наперебой. Очень непрофессионально, максимально навязчиво, ниже плинтуса.

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss Sieviete aiz gaļas vitrīnas 14.04.2024. Sāksim ar to, ka viņa pat neskatījās manā virzienā, kad es pienācu, bet ar muguru stāvēja un gorījās, lai viņa mani ieraudzītu stingrāk uzteicu - hallo! Uz ko pārdevēja ļoti asi noreaģēja un nelabā tonī sāka bļaut man virsū, viss beidzās ar to, ka viņa draudēja fiziski ar manīm izrēķināties, garām gāja cita pārdevēja, kurā nobļāvās viņai - atkal šitādi! Ja uz šo netiks nekādā veidā reaģēts, es sūdzēšos citās iestādēs, kamēr visa Latvija nezinās to kādiem...

CleanR - Slikts serviss

Snigšanas dēļ atkritumu izvešanas automašīna neieradās vajadzīgajā dienā saskaņā ar grafiku. Es piezvanīju, lai uzzinātu, kad notiks izvešana. Clean R operators nosauca to par iespējamo izvešanas dienu, tādējādi nobīdot grafiku. Par šo laika apstākļu nobīdi Clean R pieprasa papildu maksu no klienta, lai gan mēs jau esam samaksājuši saskaņā ar grafiku par visām atkritumu izvešanas dienām.

R Raimonds9871 23 ч назад
Комментарии 0

Salt Firma - Slikts serviss

Labdien, gribu pasūdzēties par salt pārdevēju vīrieti, nemāk runāt ar cilvēkiem, neko nezin, neko nemāk paskaidrot, nelaipns. Uz labdien, pat īsti neko neatbild, varbūt var nomainīt to pārdevēju uz citu, cik zinu saltā daudz cilvēku strāda, lūdzu nomainiet to pārdevēju, mums Kauguros viņš visiem nepatīk, visi mani draugi, kuri pīpe salt negrib pie viņa iepirkties. Mēs būtu priecīgi ja kāds no salt pārstāvjiem šo izlasīs!

Jolly.lv - Slikts serviss, nepiegādāja pasūtīto

Es pasūtīju preci un apmaksāju, bet preci nesaņēmu. Pasūtījums bija veiks 25.marta, kompānijas solījums bija piegādāt 3 - 10 dienas laika, šodien ir jay 15.aprilis, prece nav piegādāta. Un telefona zvaniem, uz elektronismam vēstulēm kompānija jolly.lv neatbild.

Ģimenes ārsts Gita Cekule - Slikts serviss

Ģimenes ārsts Gita Cekule, attieksme briesmīga, neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, vienkārši ignorē. Zvanot 10 reizes pēc kārtas un atstājot ziņu, kur pajautāju vai darba laiks vel nav sācies, ka neatbild, uz ko saņēmu pretī “numurs nedarbojas. ” neko neteiktu, ja nebūtu bijusi nopietna situācija. Ne tikai viņa neatbild, bet arī viņas nolaidības dēļ dažiem pacientiem radušās vairāk Veselības problēmu nekā pirms viņas “labajiem ieteikumiem. ” pirms apmeklējat šo ārstu, it īpaši ar mazu...

Bites nelikumības - Krāpšanās

Krāpšanās Saņēmu kārtējo Bites rēķinu, kas man nesaprotamu iemeslu dēļ bija palielināts. Mana bite nekas neliecina, ka būtu pārsniegti tarifi, kas man tāpat jau bija zināms. Jautāju bite, kas par lietu. Atrakstīja tāda Diandra, kas pieprasīja paroli, lai piekļūtu manabite maniem datiem. Paroli viņai nosūtīju, lai jau pārbauda un redz, kādi ir mani tarifu plāni. Nekāda iepriekšēja oficiāla paziņošana par tarifu izmaiņām nebija. Ja tarifus maina kopumā, tad ir mēnesi iepriekš jāpaziņo un jāļauj klientam...

Kurši - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti nelaipna, nekvalitatīva apkalpošana no strādnieka Cēsīs. Neprofesionala un rupja komunikācija ar klientiem. Vairs nekad neatgriezīšos uz šo veikalu un pazīstamajiem arī neieteikšu, jo nav pirmā reize. Darbinieka vārdu diemžēl neatcerešos, bet bija maza auguma un kliboja uz vienu kāju. Lūdzu neejiet uz turieni, ja negribat zaudēt laiku un dabūt sliktu noskaņojumu.

Narvesen - Apkalpošana

Apkalpošana Vēlējos pastāstīt situāciju, kas notika Saldus Narvesen mazajā veikaliņā. - omītei ir 93 gadi, iet ar spieķi (traki grūti) . Runā, bet klusām. Un katru piektdienu obligāti ir jābūt mājās kādam žurnāliņam, lai ir ko darīt. Tā, nu lūk devās pati uz narvesen kas atrodas netālu no pasta. - jauna meitene, nu tāda kā mana mazmeitiņa (bet vienīga mazmeitiņa esmu es) tik sirsnīga meitene.. Žurnāli tika atrasti, kafija uztaisīta un pienesta pie galda, jo omītei bija maiss līdzi un omīte mums diezgan...

Ardala Motors - Slikts serviss

Auto mazgātava. Nolēmām apkopt auto ņemot pilno apkopi. Auto tika nodots kā mums likās prasmīgās auto apkopes darbinieka rokās. Bet te tev nu bija. Par cik šādu pakalpojumu var izdarīt, maksimālais, 1h laikā, tad mums šīs 1h vietā, nācās nogaidīt 2.5h. Veicamajā darbā bija nepieciešams notīrīt logus no salona iekšpuses, nomazgāt pašu auto kopā ar karstā vaska pārklājumu un izsūknēt. Kad bija pagājušas 2h, devos apjautāties, cik ilgi vēl būs jāpagaida, uz ko es saņēmu atbildi no auto mazgātāja...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы