Viasat

ĀKF Viasat AS Latvia filiāle
Адрес: Rīga, Dzelzavas iela 120g
Rīga
Latvia
(1. stāvs, starp ieeju A2 un C)
Телефон: 80 205 379
Факс: +371 67 479 299
Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телевидение / Радио
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
191
Разрешенные
1
C ответами
4
Посмотреть статистику

Viasat - Жалобы и отзывы

Viasat - Slikta tulkojuma kvalitāte

Slikta tulkojuma kvalitāte Viasat Latvija' jeb tagad 'home3', ko pārvalda bite.lv pilnīgi ņirgājas par latviešu valodu, ierunājot tekstu no angļu valodas uz latviešu valodu. Ir sajūta, ka cilvēks, kurš lasa šo tekstu, nav pat beidzis vidusskolu un izlasījis nevienu daiļliteratūras grāmatu, jo pilnīgi neizprot vārdu un teksta jēgu, ko lasa. Runātājs neatšķir šauros un platos 'e' un 'o'. Neprot lasīt datumus, gadsimtus, laiku. Piemēram: datumu 21.06.1886 lasa: 21 punkts 06 punkts 1886. Laiku 18.30 lasa: 18 punkt 30. 19. G...

Viasat - Neatbilstošs tulkotājs

Neatbilstošs tulkotājs Pēc tā kā krieviski runājošo tulkotāju nomainīja latviešu valodas tulkotājs, Viasat kanālus vairāk nav iespējams skatīties. Tulkojums ir drausmīgs, tulkotājs lasa tekstu bez intonācijas, bez emocijām. Bieži vien nesagaida teikuma beigas, jau noslēdz teikumu balsī. Angliski izrunājamos vārdus nolasa kā rakstīts. Domu zīmes izlasa kā "mīnus". Ir neciešami klausīties šādu tulkojumu (bite home3)

Viasat - Slikta kvalitāte

Slikta kvalitāte Labdien vairāk nevaru paciest divreiz diena jārausta strāvas adopteris signāls pēkšņi pazūd tad parādās ja nevarat nodrošināt ar normāliem dekoderiem klopejiet to bodi ciet ples tikai naudu un kvalitāte nekāda ari filmas vienas un tādas pašās man ir satelītam dekoderis openbox ne raustas signāls ari nezūd ja tiešam kautkas nemainīsies būšu spiests griezties tiesa par naudas izkrāpšanu jo maksāju korekti. Visu cienu bet es nejokoju!

Viasat - TV programmas

TV programmas Samazinoties kanālu skaitam, tie tiek aizvietoti ar nekvalitatīviem raidījumiem un lētām, degradējošām filmām. Ja nav iespējams nodrošināt sākuma līgumā ietverto paketi, tad būtu jāsamazina ikmēneša maksa, nevis to jāpalielina. Drīz vairs nebūs ko skatīties, jo viss iet tik pa riņķi - viens un tas pats. Es apsveru iespēju vispār atteikties no Tv.

Viasat - Ja noņēma nost Krievijas kanālus tad dodiet vieta citus vai samaziniet cenu

Ja noņēma nost Krievijas kanālus tad dodiet vieta citus vai samaziniet cenu Viasatam ir liela iespēja krievu kanālu vieta iedot citus kanālus un lai nestāsta ka nevar un vel kaut kādus bla bla. Ja nu negrib vai neprot tad samaziniet rēķinus. Vēlētos lasīt izsmelošu paskaidrojumu nevis mēs nevaram un tā tālāk vēlos lasīt kāpēc jūs nevarat manu rakstīto izpildīt.

Viasat - Cīņa ar viasat

Cīņa ar viasat Sveiki visiem nelaimīgajiem kuri ir sapinušies ar viasat un netiek vaļā, pastāstīšu kā kļūt laimīgam un lauzst līgumu ar viņiem nemaksājot sodanaudu! Notikumi risinājās gan vairākus gadus atpakaļ, kad vel uz māju jumtiem kabināja satalīt antenes lai redzētu to superīgo viasat, bet likumi nau mainījušies, un viasats arī😏 situācija bija šausmīga, kvalitāte dibenā, mums bija satalīt antene uz trijām galviņām, tad vienu dienu viss apstājās, zvanījām lainu brauc un labo, risinājums bija, tika...

Viasat - Krāpšana

Krāpšana Позвонила хотела заплатить раньше за планшет, оператор не могла сказать точную сумму и сказала, что пришлёт с с какая точна сумма. Потом прислали сумму как задолженность и отключили две недели переговоров с операторами. Подтверждают, что правда на моей стороне. Но телевидение нету.

Viasat - Krāpšana

Krāpšana Ļoti ļoti grūti tikt vaļā no viasat. Lai ko tu darītu vai teiktu nevar tikt vaļā. Vienīgi ar lielu soda naudu. Vai televizors rāda vai nerāda viņiem vienalga. Maksā tik ragā par neko. Meistars atbrauc noplāta rokas sāka ka nav zonas. Bet tas tak tv plei home ir vienalga. Galvenais lai tu izdarītu mēneša maksu! Ļoti slikti uzrakstīts līgums kurš ir tik izdevīgs viņiem ne klientam. Piemēram ja gribi braukt uz ārzemēm tu nedrīksti no viņiem atsacīties. Nomirt arī nevar jo redziet tas nav viņiem izdevīgi!

Viasat - Godprātīgu sirmgalvju krāpšana

Godprātīgu sirmgalvju krāpšana Saskāros ar kārtējo krāpšanu no Tv Play Home3. Grūti pateikt, kā viss beigsies, jo cik saprotu kolektīva zemais morāles un intelekta līmenis manu mammu, ilggadēju godprātīgu klientu, kurai šobrīd ir 82 gadi, var novest līdz smagiem pārdzīvojumiem un saprotams, ka saasināt tāpat slikto veseli u. Problēma ir tā, ka viņa iespējams vairs nevarēs dzīvot viena un pārvāksies pie manis. Līdz ar to līgumu at Tv Play Home mums nebūs vajadzīgs. Mēs nevēlamies līgumu turpināt, jo tas nebūs vajadzīgs. Nu...

Viasat - Tehniski jautājumi

Tehniski jautājumi Kad man bus jāpārtrauc tā stepselu raustīšana katru reizi kad gribu skatities kautko no videotēkas jārausta stepsele tad lūdzu atsūtiet, man savējo darbinieku lai te sež un rausta to vadu, manos pienākumos liguma tas nav jādara ja no jūsu puses netiks kautkas uzlabots busu soiests griestie tiesa ar prasību par atmaksu par šo darbību trijos gados bus sakrājusies normālas darba stundas. Man ir video man ir attēli ar pieradījumiem ka esmu to vadu raustījis. Tā ka jūs gribat samaksu par pakalpojumu ari es panākšu ka jūs man atmaksāsiet par to laiku ko esmu tērējis jūsu nekvalitatīvo dekoderu dēļ.

Viasat - Iznāk ka mēnesī ir jāmaksā 38 eiro!

Iznāk ka mēnesī ir jāmaksā 38 eiro! Tagad home 3, oktobrī samaksāju 20 eiro, atslēdzu uz laiku prom biju 1.5 mēnesi, tagad rēķins jau 47, iznāk ka mēnesī ir jāmaksā 38 eiro? Tā esot priekšapmaksas kompānija, , līgums ir tāds, bet vai tad nav jāmaksā par saņemto pakalpojumu? Visu laiku. T. I jau 15 gadus nebija problēmu, bet nu tagad!

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Problēma vienkārša - attiekties no Tv Play pakalpojuma. Ieeju Tv Play Home - mājs lapā, kur piedāvā atteikties ar vienu klikšķi - abonēšanu pārtraukt, bet atrast nevar. Zvanu - jā, nevarot to izdarīt, jo es esot Tv Play pasūtījusi caur viasat. Seko piedāvājums - ka varot paziņot līgumu daļai, lai ar mani sazinoties, un parunājot piedāvājumus. Saku, ka man nevajag neko piedāvāt, gribu tikai atteikties. Cik labi, ka informējāt, 5 dienu laikā līgumu daļa ar jums sazināsies. Rit jau 4. Diena, zvanu...

Viasat jeb TvplayHome - Viasat jeb TvplayHome/ Slikts serviss, krāpšana

Viasat jeb TvplayHome/ Slikts serviss, krāpšana Nevienam neiesaku šo pakalpojumu iegādāties. Kad iegādājāmies šo pakalpojumu (viasat) , tad mums bija televīzija ar ieraksta funkciju un pakalpojums tik tiešām bija labs, bet, kad sāka pāriet uz tv play home, tad tik sākās zili brīnumi. Pakalpojums nebija pieejams tādā kvalitātē, kā iepriekš. Uzņēmums paskaidroja, ka līgumā neesot šīs funkcijas mums paredzētas. Tad rodas jautājums, kāpēc līdz tam tās mums bija piešķirtas? Tā ir klienta maldināšana. Laikaposmā, kamēr likums paredz atteikties no...

Viasat - Sūdzība

Sūdzība Kāpēc 30.04.2019.atkal TV klusē.Kad vienreiz atrisināsiet šo problēmu.Uz TV ekrāna nedēļā vismaz divas reizes ir viens vienīgs uzraksts NAV SIGNĀLA.Sazvanīt jūs nevar.Nauda jāmaksā par pakalpojumu,pakalpojums nekāds.

Viasat - Slikts serviss Viasat

Slikts serviss Viasat "ja pēc dekodera ieslēgšanās joprojām uz ekrāna ir uzraksts, ka nav signāla, zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu, telefona nr. 8686 (maksas) , 80205379 (bezmaksas) , klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs rast risinājumu jūsu situācijai. " - tā rakstīts viņu mājas lapā, bet 40 min. Laikā ne pa maksas ne pa bezmaksas tālruni neviens ar mani nerunāja, kā arī stundas laikā neatzvanīja.

Viasat - Izspiešana, nevēlēšanās atrisināt lietas ar klientu

Izspiešana, nevēlēšanās atrisināt lietas ar klientu Sakarā ar to, ka viasats pārgāja uz citām darbības frekvencēm, vienā dienā mūsu mājas tv rādīja tumsu! Saazinoties ar servisu nonācām pie patiesība mirkļa, ka mums jāslēdz jauns līgums un jāiegādājās jauna tehnika (dekoders) . Negribīgi (jo mainījās pakalpojuma izcenojums, protams uz augšu) , bet piekritām. Gaidam aparatūru + līgumu vēl šobaltdien... Tostarp rēķini turpina nākt, summas aug! Daudz daudz daudz (lasi daudz!) reižu sazinamies ar šiem: kur dekoders, kad būs, kad redzēsim... Vēlāk...

Viasat - Slikts Serbia’s

Slikts Serbia’s Łoti slikts serviss un operatori.Nomainija dekoderu uz jaunu un kopā ar to atsūtija VECO karti,kuru nevareja ievietot.Pazvanijam tur,pateicam ka to nevar tur dabuut.Teica lai griežam,laužam,ka taa jaabuut.Mēginajam paskaidrot, ka tas nav iespejams-neklausija.Vēlāk,pēc divām nedēłām karti tomēr nomainija NO 3. REIZES,jo otrajā atsūtija tādu pašu veco .Sanāca vel ,ka dekodera iestatijumi nav atbilstosi Latvijai.Nācās vel paši vest un gaidīt kamēr samainīs vai salabos,lai uz svētkiem nepalikt bez...

Viasat - Kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet

Kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet Labdien, dzīvojam uk, uz doto bridi ir problēmas ar viasat parraidi uk, nerada vispār, bet pats trakākais ir tas kad sola signālu atjaunot nākama gada janvāri, bet par sagādātajam neertībam bus 30 procentu atlaide, mana uzskata ta ir krāpšana kad jāmaksā 70 procentu rēķins par neko, mīlie cilvēki kura inspekcija var sūdzieties un vai kāds vispār var palīdziet.

Viasat SIA - No 18.11.2018. Nevar redzēt nevienu televīzijas pāradi

No 18.11.2018. Nevar redzēt nevienu televīzijas pāradi Esmu klients jau vairāk kā 2. Gadi, līdz kā mainījās nosaukums parādijās pirmās problēmas kur no viasata darbiniekiem birst solījumi kuri netiek realizēti, no 18.11.2018gada pazuda kanāli kurus vēl joprojām neredzu, bet dienas iet un iet un rēķina datums ar tuvojas kurā noteikt man būs ikmēneša maksa norādīta, kā parasti bez atlaidēm 40. Eiro, pēdējo reizi sazinājāmies 22.11.2018 solija atzvanīt 23.11.2018, bet tā arī neatdzvanīja. Šodien 26.11.2018 sazvanijāmies un atkal tukši solijumi, uz...

Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss - Nožēlojams serviss

Nožēlojams serviss Sūdzība ir par TVPlay Home. Šis TV pakal. sniedzējs ar intresantu pieeju pret klientiem. TVPlay Home sniegtajiem pakalpojumiem tiek veikti modernizācijas darbi. Tādēļ tiek mainīts TV signāla pārraidīšanas veids, kas nozīmē, ka turpmāk TV varēs redzēt tikai ar jaunajiem dekodera iestatījumiem. Nevaru veikt iestatījumus, jo jāmaina dekoders (tā sacīja Viasat pāstāve). Zvanu un neviens neatbild dienām ilgi. Kad izdevās sazvanīt, teica, ka atbraukt tehniskais serviss pārbaudīt, bet nu jau ilgu laiku esmu bez TV. Bet rēķins jāmaksā 100% apmērā.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы