Cata

MežrūkumiK SIA
www.garsigi.com
Адрес: Jāņa Poruka iela 8
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 29113954
+371 20207738
+371 29549538
Информация: Juridiskā adrese
Līgatnes iela 25 - 2,
Cēsu nov., Cēsis, LV-4101
Время работы: 8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
10:00 - 15:00
закрыто
Категория: Отдых / Развлечения  •  Кафе, бары
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

14%
Жалобы
25
Разрешенные
1
C ответами
13
Посмотреть статистику

Cata - Жалобы и отзывы

Cata - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Šodien 24.11.23 gaidīju autobusu Cēsu AO-Priekuļi pieturā cēsu klīnika pulkstens 12:32. Piebrauca autobuss iekāpju rādīju 3+ karti teicu līdz maija parkam un maksāšu ar karti, viņš laikam nemaz nepaskatījās kad es rādīju to 3+ un iesita pilnu biļeti es teicu bet man ir 3+ ar 90% atlaidi viņš uzreiz pateica "LAIKAM TĀ BIJA KĻŪDA KAD ES JŪS IELAIDU AUTOBUSĀ,VARĒJĀT STĀVĒT UN GAIDĪT PIETURĀ" nu labi kautko viņš tur darīja un saka tu vispār zini cik tev tā biļete maksā teicu jā 7 centi bet man nav...

Cata - Autobusa nestrādāja bankas kartes

Autobusa nestrādāja bankas kartes Labdien šodien man bērni ka ierasts plk 15: 00 gribēja braukt uz Rīga-Cēsis līdz Cēsīm bet ieguva vilšanos jo bankas kartes nepieņem (nedarbojas) es lūdzu šoferim lai min 2 - 4 uzgaida kamēr bērns aizskrēja līdz bankomātam bet saņēmu lielu vilšanos viņš pateica negaidīs viņam jāsteidzas. 15: 01 viņš atstāja no platformas bērns pienāca 15: 02. Un kur cilvēcība tagad bērni rīt kavēs skolu jo no Cēsīm viņiem vēl tālāk jābrauc. Vai tagad jāsēž Rīgā necilvēka dēļ vesalas trīs h jāsēž autuosta jo...

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss As Cata nebeidz pārsteigt, kad jums beidzot būs pienācīgs serviss? Braucu no darba uz mājām maršruta Rīga-Tumšupe-Allaži-Sigulda ar attiešanas laiku 17.10, brauciens bija maigi izsakoties briesmīgs autobusa salonā bija neizturami karsts un smacīgs, kam ir paredzēts kondicionieris un kādēļ šo tik klaji ignorē, ko jūs darīsiet kad sāksies +30 grādi, mirsim tajā autobusa? Kādēļ tik bezatbildīga rīcībā no šofera puses? . Nav jau pirmā reize ka tā notiek, tā pati problēma bija arī pagājušajā gadā. Neiesaku izmantot šīs firmas pakalpojumus labāk meklējiet citu veidu transportu

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc Latvijā, braucot autobusā, man ir jāklausās krievu mūzika, jo šoferis ir uzgriezis skaļi radio. Turklāt šoferis ir latvietis. Man jau tā ir apnikusi krievu valoda, ka es to vairs nespēju klausīties. Viss rīts sabojāts, jo nevar mierīgi aizbraukt no Siguldas uz Rīgu. Izdariet tā, lai krievi neskan vismaz autobusā no šofera puses. Pietiek jau ar tiem vatņikiem, kas autobusā sēž.

Cata - Ļoti slikta attieksme

Ļoti slikta attieksme 19.01.2023. Plkst. 15: 49 autobusā Sigulda-Allaži - Mālpils uzrādīju 2. Gr. Apliecību un pasi. Šoferis neredzēja pases derīguma termiņu, jo apliecību ar skoču biju pielīmējusi pie pases. Kad ar pildspalvu nevarēju atknibibāt skoču, palūdzu, varbūt ir nazis. Atbildēja, ka nav un, ka varu izkāpt. Bet izdevās tomēr atplēst to skoču. Apsēdos Solā uzreiz aiz šofera. Uzreiz bija komanda, ka sēdēt tur nedrīkst. Necēlis, jo uzskatīju, ka drīkstu tur sēdēt, jo nekāda lenta tur nebija novilkta. Tika...

Cata - Žēl darbinieces

Žēl darbinieces Es nespēju, saprast vai tiešām visur Viada ņirgājas pa darbiniekiem, vai kā? Sāksim ar to ka pārdevējai jāklausās kāpēc nestrādā 3 mēnešus tualetē vis negatīvais uz viņas otrkārt, cilvēks ir viens, cilvēku ir daudz, un paspēt gan apkalpot gan desiņas, gan kebabus uzsildīt! Tā ir ņirgāšanās, ka uz vienu cilvēku tiek tik daudz uzgrūsts. Ne velti mi...

Cata - Slikts serviss ar krāpšanu

Slikts serviss ar krāpšanu Labvakar, braucot ar autobusu virziena no Saulkrastiem uz rīgu iekāpjot pieturā Siguļi un pērkot biļetes ar 3+ kartiņu sev un diviem bērniem vienam bērnam piemēroja 100% kuram ir 4 gadi bet otram bērnam 90% kuram ir 11 gadi nepiemēroja un tika samaksāts par pilnu biļeti. Ļoti skumji ka šoferis uz aizrādījumu ļoti nesavaldīgi skaļā tonī atbildēja, ka neesot uzrādījusi bērna apliecību kautgan bija abas apliecības gan mana gan bērna kopā pasē ielikta... Ceru uzņēmums paliks bagātāks...

Cata - Pretīga attieksme

Pretīga attieksme Jau pirmkārt šoferis nebija pieturā laicīgi, lai arī autobuss blakus tajai stāvēja 10 minūtes. Maršruts ir Mālpils-Rīga 14: 45 un 3. Aprīlī, un nekad neesmu saskaries ar kaut ko šādu. Iekāpjot uzrādu 3+ karti atlaidei, aizmirsu parādīt id, lai to apliecinātu, tad nevis palūdza id, bet uzburkšķēja. Pēc tam meitenei nebija mazākas Vienības par 10€ banknoti, negrasījās izmainīt, tad lika aiziet uz veikalu, arī 5€ bija pārāk daudz, tad atkal lika aiziet uz citu veikalu. Kas tas par absurdu, viņam grafiks nav jāievēro, ka galapunktā var ņemties 10 min pēc izbraukšanas laika?

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Autobuss Cēsis - Mežmaļi - Rauna 2021. Gada 9. Janvāra 11: 05 šoferis dusmīgs. Savu darbu nedara ar prieku, kaut ko burkšķ par to, ka ir 5€ skaidrā + autoostā pabrauca garām pieturai, pat nepiestāja. Šausmīga attieksme, un tā gandrīz vienmēr ar šo šoferi.

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss 16.10.21. Plkst 6.12 bija jābūt autobusam (5601) pēc saraksta dārza ielā. Ne jau pirmo reizi braucu tik agri sestdienā ar šo autobusu. Bet šoreiz tas nemaz neieradās. Nogaidīju 10 minūtes, neredzēju pat ielas galā, neko darīt, bija jāzvana kolēģei, ka netieku uz darbu. Cik labi, ka ir tādi kolēģi! Citādi maize nebūtu izcepta un bulciņas arī. Kā lai tagad zinu, vai nākošo reizi šoferīts atkal neizdomā pagulēt!

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Arī beidzot mans mērs ir pilns. Tas sakara ar maksājuma karšu termināļiem Ogres filiāles autobusos. Esat tik laipni un veiciet modernizāciju jo šodien bija 7 reize kad karšu termināls nepieņem maksājumu ar karti, visu laiku kaut ko domā šoferis restartē, bet tas pats notiek pēc tam kad nenotiek maksājums. Ne man vienam arī pārējiem cilvēkiem un šoferi ari teikuši ir kad esot ziņojuši vadībai.

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Kādā valodā ar tiem ir jārunā? !, lai beidzot vienreiz un uz visiem laikiem tiktu salabota problēma ar norēķinu karšu lasītāju "komunikācijas kļūdu"? !? !? ! Pilsētas centrā ir internets! Tas nav meža vidus! Citām kompānijām nav tādas problēmas, un, ja arī bija, viņu tās ir atrisinājuši! Vai tiešām esiet, ka nevar jau sazin cik ilgu laiku izlabot vienu! Problēmu! Cik reizes var teikt? !? !? !?

РешеноCata - Slikts serviss

Slikts serviss 24.11.2020 autobuss Rīga-Pabaži-Saulkrasti. Ļoti slikts serviss. Biju rēķinājies ar šo transportu, lai aizbrauktu līdz saulkrastu stacijai no pieturas Pabaži, jo ideāli var paspēt uz vilcienu. Man pēc tam vajadzēja braukt uz rīgu ar vilcienu. Biju ļoti vīlies, ka autobuss aizbrauca ātrāk par sarakstā norādīto! Autobuss pat neapstājās pieturā, vienkārši pabrauca man garām! Es uz to varēju noskatītīes, kamēr sabruka visi mani šī vakara plāni.

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Diemžēl nākas domāt par cata reisu Rīga - Limbaži reisu, kas kursēja vakar 14.10.2020 no Rīgas plkst. 18: 20 šofera darba ētiku (reisa neizpildi tarifa pieturā) , vakar gaidot autobusu pieturvietā " teika" plkst. 19: 15 šoferis ignorēja 3 pasažierus, neuzņēma viņus autobusā, pabrauca garām ignorējot mūs!

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Joprojām! Nestrādā stabili norēķini ar karti! Pēdējā maršruta busā nedrīkst "nestrādāt internets"! Vispār jau nevienā, cilvēkiem ir jābrauc uz darbu un mājām no rītiem un vakariem, bez nervu tērēšanas ar catas stulbajiem aparātiem! Nu jau vairāki gadi, kad nerisina šo problēmu. Un cilvēkiem nevajag "atrakstīšanos", bet vienkārši ņemt un atrisināt problēmu!

Cata - Nerisina tehniskās problēmas

Nerisina tehniskās problēmas Jau gadiem nerisina savas problēmas ar bankas karšu lasītāju iekārtām. Tās bieži nestrādā, pat covid laikā! Teorētiski norēķināšanās ar karti skaitās pieejama, bet faktiski to izdarīt ir veiksmes jautājums. Jau vairākas reizes rakstītas sūdzības viņiem pašiem, bet problēma netiek labota. Salīdzinājumam - citai autobusu kompānijai, kas kursē vidzemē (nordekai) , tāda problēma nav manīta. Ir dzirdēti šoferu mēģinājumi iestāstīt pircējiem, ka autobusā kustības laikā satelīts nevar to izsekot...

Cata - Ļoti, ļoti slikts serviss

Ļoti, ļoti slikts serviss Šodien 24.04.2020. Vēlējos braukt ar mikroautobusu Sigulda-Ragana-Rīga plkst 16: 42 kopā ar savu suni, kas nesver pat 5 kg un ir vēl pavisam mazs kucēns. Autobusa šoferis rupji atcirtis, ka sunim līdzi nepieciešama potēšanas pase - kas vispār nekur nav minēts nosacījums, un izdzina mūs ar suņuku no mikroautobusa. Paldies jums cata, par tik “jaukiem” darbiniekiem. Pilnīgi “prieks” skatīties. Es centīšos vairs nekad neizmantot sabiedrisko transportu un pēc iespējas pārvietoties ar savu auto...

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Šī gada 17. Februārī pl. 15.43 Cēsīs autobusa pieturā Uzvaras bulvāris iekāpjot autobusā, notika negadījums, kur 9. Maršruta Cata autobusā durvis tika iespiesta 1942. G. Dzimusi sieviete. Sieviete negadījumā guva traumas, bet autobusa vadītājs pat neatvainojas un nesniedza nekādu palīdzību.

Cata - Slikts serviss

Slikts serviss Š. G 15, februārī gaidot pieturā Inciems uz Valmieras šosejas, neapstājās autobus Limbaži-Sigulda 18: 20 šajā pieturā. Stāvot pieturā ar atstarotājiem, gaismiņu spīdinot un pat rādot šoferim lai apstājās, šoferis aizbrauca garām. Ņemot vērā ka šis ir pēdējais dienas autobus lai tiktu līdz Siguldai esmu ļoti vīlusies netiekot uz mājām.

Cata - Slikta attieksmes

Slikta attieksmes Labrīt ļoti nelaipns šoferis ar bērnu braucam es uz smilteni bērns līdz blomei. Nebija uz kartes nauda bija 10e. Šoferis burkseja nebija uzreiz 50e. Nevar izmainit 10e. Dels bija pirmstam stāstīja, ka šoferi nereti pārmet un burkšķ. Sorit sastapos pati ar to. Sabojāta visa diena no paša rīta.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы