APAVU NAMS
Maija sākumā veikalā APAVU NAMS (Marijas ielā 8) nipirku firmas FABI sieviešu kurpes no melnas zamšādas. Pirmajā vakarā nevarēju saprast, kas par lietu, jo mani papēži un arī zeķubikses bija kļuvušas pilnīgi melnā krāsā! Papēžus nomazgāt nevarēja - nācās berzt ar pēdu vīli, zeķubikses atmazgāt arī nevarēja...Un tā 2 dienas. Ar čeku un kurpēm devos uz veikalu, kur uzrakstīju prasījuma pieteikumu un sāku gaidīt atbildi. 3 darba dienā man pazvanīja veikala vadītāja un pateica, ka tas neesot ražošanas brāķis un naudu man neatdos. Piedāvāja man līdzekli ANTI COLOR no kura es atteicos, jo cik man zināms no draudzeņu pieredzes, tad nav jēgas. Piedāvājās man apstrādāt tās kurpju iekš zoles ar kaut kādu citu līdzekli, bet arī no tā atteicos, jo garantijas, ka kājas vairāk nekrāsos man nedeva. Aizgāju atkal uz veikalu un tur man, vārda tiešā nozīmē, ņirdza sejā, sakot, ka tas nav ražošanas brāķis utt. un vispār veikala vadītājas attieksme bija vienkārši drausmīga. Bez maz vai savāc savas kurpes un tinies. Tas mani tā sadusmoja, ka nolēmu to tā neatstāt! Tā kā atšķirībā no veikala vadītājas, dažus likumus esmu lasījusi, tad attiecīgi rīkojos. Lūdzu, lai vadītāja man RAKSTISKI (uz vietas) sniedz atbildi kāpēc viņi atsakās apmainīt kurpes vai atgriezt naudu un kāpēc es netiku brīdināta, ka pastāv tāda iespēja kā krāsas noplūde? Kad es uzstāju, lai sniedz man atbildi rakstiski un uzreiz, jo 3 darba dienas no prasījuma pieteikuma saņemšanas jau pagājušas, vadītāja kļuva kaut cik pieklājīgāka un pat atvainojās par savām nekompetentajām pārdevējām. Vadītāja man uzsribelēja lapiņu, ka tas nav brāķis un tāpēc naudu man neardos un viss. Liku, lai viņa vēl pieraksta klāt, ka pērkot kurpes es netiku brīdināta par iespējamo krāsas noplūdi. Atrodoties veikalā jau aptuveni 1h 15 min. noteikti biju tā viņai apnikusi, ka viņa bija ar mieru pierakstīt klāt pilnīgi visu.:)))Nākamajā dienā pazvan'ju uz PTAC un man atbildēja, ka ja man ir rakstisks apstiprinājums, ka es netiku brīdināta, tad viņiem man ir obligāti jāatgriež naudu. Devos pie vadītājas, bet arī šoreiz man naturāli ņirdza ģīmī utt. sakot, ka es tāpat neko nepanākšu. Uzrakstīju atkārtotu prasījuma pieteikumu vēlreiz izklāstot visus savus argumentus. Pēc 3 dienām sņēmu atbildi - Jūs tikāt brīdināta par iespējamo krāsas noplūdi, jo 3 pārdevējas var apgalvot, ka manā kurpju kastē tika ielikti apavu lietošanas noteikumi, kur tad arī esot brīdinjums. Pilnīgi raudāt gribās cik neizglītots cilvēks strādā par veikala vdītāju! Nu kā viņa var pierādīt, ka tie noteikumi tika ielikti manā kurpju kastē? Ar čeku nekādi dokumenti sastiprināti kopā nebija, nekādu papīru parakstījusi par noteikumu saņemšanu neesmu un noformējot pirkumu pie kases tradās tikai 1 pārdevēja, tad kā vēl 2 pārdevējas no zāles otrā gala varēja to redzēt? Tad rakstīju sūdzību uz PTAC un pēc 2 ned. saņēmu atbildi - veikalam man jātgriež nauda! Varbūt būs kaut neliela mācība veiklam! Krīt uz nerviem, ka tirgotāji tikai uzliek cenu, bet kad jātbild par preci, ko viņi tirgo, tad plāta rokas un cenšas izmantot patērētāju nezināšanu! AIZSTĀVĒSIM SAVAS TIESĪBAS VIENMĒR UN VISUR!!!
Комментарии (1)
medāli tev! :)