220.lv - Nesaprotama un lēna piegāde
"labs serviss" godalga: ātrākā klientu apkalpošana 2016"
lai piegādātu 2 nelielas preces ar omniva 220.lv izrādās vajag mēnesi. Vislaik gaidījām, tad nolēmām piezvanīt. Operatore nepārāk apmierinātā tonī izskaidroja, ka piegādes laiki esot epastā, kuru saņēmām jau pēc apmaksas. Tas esot 17 dienas. Turklāt, 17 dienas nevis no apmaksas, bet gan no laika, kad 220.lv sācis pirkuma izpildi, tad vel visas brīvdienas, svētku dienas utt. Ceram, ka pirkums vismaz tiks piegādāts dotajā datumā... Jeb tikai tad viss tiks izsūtīts, tad vel cik dienas paies gaidot?
Meklēju 220.lv saitā, kur varētu būt informācija par piegādes laiku - neatradu. Ja arī kaut kur ir, tad labi apslēpta.
Tagad visi darbi kavējas. Būtu zinājuši ka nepieciešams tik ļoti ilgs laiks piegādei, tad jau sen visu nopirktu parastā veikalā! Neiesaku, ja jums vajag pirkumus normālā piegādes laikā.
Pie omniva piegādes laikiem rakstīts "Sūtījumu nosūtīšana un saņemšana ar Omniva pakomātu ir pieejama visā Baltijā 1-2 darba dienu laikā." Gaidām mēnesi.
Labdien, Paldies par Jūsu atstāto viedokli un vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām.Taču lai mēs varētu komentēt Jūsu situāciju, lūzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru.
Комментарии (3)
uzspēlējiet kādas mutes harmonikas kuras jums nepieder savas dzives harmonijai un saceriet simfoniju savai nākamajai dzīvei
Šodien atsūtīja sms, ka viņiem vajagot vel 14 dienas pasūtījuma izpildei. Par to došot papildus bonusa naudu kontā. Skumji. Saprotu, ka viņiem noliktavas, vispirms pašiem jāpasūta utt, bet saprotiet arī pircējus. Noteikti ir vieta uzlabojumiem šajā ziņā.
Labdien, lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam noskaidrot kādeļ tāda situācija ir notikusi.
Paldies.