www.sudzibas.lv 220.lv nepiegādātās mēbeles

www.220.lv - nepiegādātās mēbeles

Lūdzu neko nepērciet šajā veikalā. Tŗīs mēnešus gaidīju pasūtītās virtuve mēbeles un pigu dabūju. Esmu palikusi neapskaužamās stāvoklī, jo vecās mēbeles tika laikus nojauktas, lai uzstādītu jaunās, bet jaunās tā arī nedabūju. Veikala darbinieki melīgi apgalvoja, ka viss būs noteiktajā datumā, bet ar aizkavēšanos. Noteiktajā datumā darbā paņēmu brīvdienu, lai sagaidītu kurjeru, pēcpusdienā sāku zvanīt un interesēties, kur manas mēbeles, bet veikals paziņoja, ka mēbeļu nav un nebūs. Nu nav ne naudas ne mēbeļu. Un kas to zin, cik ilgi būs jāgaida naudas atmaksa no tik bezatbildīga kantora.

Комментарии (11)

Ontūns 26.01.2015

Nav ko maksāt avansā

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 27.01.2015

Labdien, Tatjana 1960!

Paldies par Jūsu info, lūgums atsūtīt savu pasūtījumu nr. šeit vai uz [email protected], lai varam sniegt komentārus par šo pasūtījumu.

Atvainojamies jau iepriekš!

T Tatjana 1960 27.01.2015

Pasūtījuma Nr. 1652894

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 27.01.2015

Labdien, Tatjana 1960. Paldies par informāciju. Jūsu pasūtījums tika anulēts un nauda tiks atgriezta uz Jūsu bankas kontu 14 dienu laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

P peecha 27.01.2015

cilvēks trīs mēnešus gaida savu pasūtījumu, un tikai tad, kad publiski sāk sūdzēties, tad saņem atbildi, ka pasūtījums nemaz nebūs, un pat naudu nevar uzreiz aizskaitīt atpakaļ. tad kāpēc ir jāliek savā lapā neeksistējošas preces? un šādi gadījumi ir daudz...
nožēlojams interneta veikals

L Liiga Dzheina 27.01.2015

tatjana 1960, Pieprasiet naudu TŪLĪT!!!
220.lv paši izdomā savus normatīvos aktus!!! VIŅI IR MEĻI UN KRĀPNIEKi!!!
Ja viņi anulē pasūtījumu un pasaka, ka nebūs, Jūsu nauda viņiem ir JĀPĀRSKAITA NEKAVĒJOTIES ( bija 30 dienu laikā, un tas ir izņemts ārā ), nevis 14 dienu laikā, likumos nekur tas nav rakstīts!!!
Lūdzu uzrakstiet man uz [slēpt]@inbox.lv, Gribu Jums palīdzēt un kopā ar Jums vērsties PTACĀ, jo šāda attieksme jau pret cilvēkiem ir vienkārši zemiskuma, cinisma KALNGALS!!! 3 mēnešus gaidīt un pēc tam pateikt, ka nebūs??????????????
Kā var vispār sirdsapziņa ļaut strādāt tādā cilvēku apkrāpēju kantorī?
Mums ir pierādījumi, ka 220.lv ir nekompetenti likuma aktos, jo viņiem vajadzēja atbildēt
" Tatjana, pasūtījums tika anulēts, naudu atgriezīsim NEKAVĒJOOTIES, atvainojamies par sagādātajām neērtībām ".
bet viņi pārkāpj Jūsu patērātājtiesības.un vēlpietam ĻOTI RUPJI!!!

T Tatjana 1960 27.01.2015

Šodien saņēmu naudu atpakaļ, bet rūgtums un vilšanās sajūta palika.

L Liiga Dzheina 27.01.2015

Domāju gan, ka liela vilšanās. Nevaru iedomāties kā justos, ja 3 mēnešus gaidītu mēbeles, dzīvojot cerības, ka tūlīt atnāks un remonts būs beidzies, bet tādam kantorim kā 220.lv, kuru dēļ cilvēkam tiešām sagādā neērtības mēnšu garumā, tas ir vienalga.
Ja Jūs neeierakstītu sūdzību, naudu gaidītu vēl 3 mēnešus.
pieņemu, ka 220.lv kantoris ienāca apskatīties, redzēja manu komentāru, un tāpēc aizskaitīja Jums naudu, bet brīnums, ka viņi tiešām to izdarīja.
pat šajā super negatīvajā pieredzē ir kaut kas pozitīvs, liela mācība, ka LV internetveikalos nevar maksāt priekšapmaksu, vienkārši nedrīkst, un tas ir jāpasaka visiem radiniekiem, draugiem, paziņām!!!
Un varbūt, kā arī daudziem ir bijis, Jums arī būtu atsūtīta ne tā krāsa, ne tas komplekts, vēl bez vajadzīgajām detaļām, un Jums būtu jāsūta uz kaut kādām garantijām un vēl visiem viņu suņu murgiem jāiet cauri, tākā varbūt pat labāk, ka viņi atteica Jums piegādāt un Jums nebūs vēl liekas galvas sāpēs.
Vēlu Jums veiksmi atrast labākas un kvalitatīvākās mēbeles kā 220.lv!

Inženieris 27.01.2015

Es jau vairākkārt minēju, ka 220.lv izmanto klientu finances kā bezmaksas kredītu, lai uzlabotu savu finanšu stāvokli un palielinātu apgrozamos līdzekļus.

Iedomājieties, cik vajadzētu samaksāt bankai par 3-4 mēnešu overdraftu?

A te, sasoli cilvēkiem neeksistējošo preci, saņem naudu un neliecies ne ziņas.

Domāju, ka ir arī tādi, kas jau gadiem gaida preci/naudu!

T Tatjana 1960 28.01.2015

Es arī domāju, ka veikals pārdod neesošas preces, lai piekļūtu brīviem naudas līdzekļiem. Es Virtuvi Niki 260 pasūtīju pagājušā gada 31. oktobrī un visu šo laiku tā ir pārdošanā, kaut gan reāli netiek pircējiem piegādāta. Veikala darbiniece man telefoniski nespēja atbildēt uz jautājumu, kāpēc šīs mēbeles vēl arvien tiek pārdotas.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 28.01.2015

Labrīt!

Interneta veikals klientiem sniedz iespēju iegādāties - gan preces, kas ir noliktavā " visām šādām precem ir zaļa ikona pie preces "ir noliktavā", kā arī preces, ko piegādā mūsu piegādātāji.

Līdz ar to pie ikvienas preces ir norādīts piegādes laiks.
Jūsu iepriekš pasūtītā prce ir piejama dotajā brīdi saņemšanai pēc 20 darba dienām, kā tas norādīts lapā.

Jūsu konkrētajā gadījumā, saskarā ar to, ka bija decembris svētku laiks - piegādātājs kavējās ar piegādi, kā rezultātā Jūs nevarējāt preci saņemt, Mēs jau Jums atvainojāmies, kā arī nekavējoties atgriezām naudu, tiklīdz Jūs atsaucāt pasūtījumu.

Vēlreiz atvainojamies. Ja Jums ir interese iegādaties citu virtuves iekārtu pieškirsim Jums ievērojamu atlaidi tās iegādei. Informējiet mūs uz e-pastu [email protected], ja Jums tas interesē.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы