Решено1a.lv interneta veikals - Bojāta prece...slikts serviss...
Serviss pilnīgi nekāds. Nopirku Samsung printeri, kurš izrādijās brāķis un jau pirmajā dienā nestrādāja. Aiznesu uz servisu. Serivss pasūta detaļu, kura, izrādās pat noliktavā nemaz nav. 1a.lv vienkārši ``atrakstās`` un saka, lai gaidu. Tā nu gaidu jau vairāk nekā mēnesi. Būtu viņiem kaut mazākā interese man palīdzēt un nākt ar kādu risinājumu...bet kur nu...galvenais ir pārdot, pārdot, pārdot... Tas ka klientu serviss zem katras kritikas un preces ir brāķi, tas jau sīkums. Smiekli nāk! Sarakstoties caur epastiem var just, ka nav nekādas vēlmes palīdzēt, visu laiku viens un tas pats - ``sazinājāmies ar servisa centru...detaļa esot pasūtīta...`` To, ka tās detaļas nemaz nav ražotāja noliktavā un nezina kad būs - to jau protams, ka nesaka.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Ja vien neesi pircis printeri uz firmu, tad Tev nav jāgaida ilgāk par mēnesi. Kamēr pats neiesniegsi pieprasījumu rakstiski, veikalam būs ne silts, ne auksts. Tev vajag pašam pieprasīt naudas atmaksu un miers. Tikai, pieprasījumu jāiesniedz rakstiski.
Labdien! Sazinājāmies ar autorizēto servisa centru, kur šo preci nodevāt garantijas ietvaros un precizējām informāciju. Diemžēl, ir gadījumi, kad autorizētajam servisa centram jāpasūta rezerves daļas no ražotāja. Par servisa gaitu un tā soļiem ar Jums ir sazinājušies un informējuši. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Darīsim visu iespējamo lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.