1188.lv - nesniedz info
Zvanu 13.07.2011 uz 1188 ar jautājumu sniegt līdzvērtīgu pakolpojumu telefona nr. Lietuvā. Kristaps (operators) atbild, ka šādu tel.nedošot, ka paši varot atbildēt uz jautājumu, kas mani interesē.
Man savukārt ir tāda lieta, ka dodos uz LT pirkt auto un līdz ar to, ka nepārzinu pilsētas, vēlos uzzvanīt uz tipa 1188 tālruni, lai viņi iesaka tuvāko manai atrašanās vietai... Uz ko Kristaps atbild, ka tādu info nemācēšot sniegt, jo nepārzinot LT pilsētas. Rīgā savukārt esmu saskārusies, ka operātori šādi var palīdzēt, jo pārzina pilsētas... Vēlreiz Kristapam lūdzu tomēr iedot LT informācijas tālruni... bet šis paliek pie sava...
Citiem varbūt liekas, ka tas ir normāli, bet priekš manis tas ir mīnuss kompānijai!!!
Комментарии (5)
*lai iesaka tuvāko servisu...
Pazvani atkārtoti vai viņu mājas lapā izsaki savu pretenziju un tev atmaksās izdevumus par nesaņemto pakalpojumu+ atbildēs uz jautājumu, šoreiz jau korekti.
kāds muļķīgs gājiems---1188 kāš naudu par to pašu in fo ---ko pati internetā tu vari dabūt---ja tu te skrebelēt māki un nevari atrast sev vajadzīgo---nu nožēlojami!!!
Man arī nebija pieejams internets, vēlējos steidzami uzzināt, cik maksā uzvārda pārrakstīšana avio biļetē, operatore 6 min.laikā atbildi nevarēja atrast, uz manu sūdzību par ilgo īnformācijas meklēšanu(naudā 6x0.4=2.40), atbildēja, ka naudu iekasējot tikai par pirmām piecām minūtēm, bet iesniedzot atkārtotu sūdzību, šis zvans tika anulēts.'Varu piebilst, ka dažādās lapās šo informāciju atradu 20 sekundēs.1188 vienkārši pelna naudu, novilcinot atbildes sniegšanu, un piedāvajot telefona savienojumus, kas arī maksā jau citu naudiņu
1)Njā...Akmens konkrētā operatora lauciņā... :(
Iesaku uzrakstīt e-pastu uz [slēpt]@1188.lv norādot nr. no kura zvanīji! :)
2) Savukārt "!!!???" - Cik zinu operatoriem nav jāpārmeklē katra mājas lapa. Vislabāk uz Tavu jautājumu būtu atbildējuši paši aviokompānijas pārstāvji, uzreiz varēji pajautāt tel. nr. Taču par maksu tikai par 5cām minūtēm?! Nu nekādi nevar būt taisnība, ja zvanīji nesen.
Tarifi pieejami un skaidri norādīti : http://www.1188.lv/tarifi/
3) Nu es neticu, ka saruna var ilgt ilgāk par 1-2min, ja jautājums ir skaidrs un saprotams. Protams, nerunāsim, par gadījumiem, ja es piezvanītu un pajautātu - kā atjaunot inbox.lv paroli, kā aizbraukt pa taisno no Nometņu ielas uz Biķernieku, kāpēc man Facebook nerāda statistiku un tml.
4) Mazliet tomēr ir jāciena ne tikai sevi, bet arī tos, kas sēž vada otrā galā! :)